2013. január 8., kedd

30. fejezet ~ Fight For This Love

Sziiasztook.:')) Sorry, hogy ilyen későn jött a feji. :(( Na egyébként akkor ez az igazi 30. fejezet, a régit már lusta voltam átírni, meg szeretem égetni magam nyilvánosan...xd Na mindegy, a lényeg, hogy nagyon köszönöm a folyamatosan érkező kommenteket, fel se tudjátok fogni, hogy mennyire örülök nekik, és nagyon örülnék ha még érkezne 1-2 új emberektől is. :') Igyekszem népszerűsíteni a blogot nem sok sikerrel, szóval az olyanok is akik nemrég kezdték bártan írjanak, akkor is tudtok írni, ha nincs Google-fiókotok és nekem ez tényleg sokat jelentene. :') Jó, nem akarok sokat rizsázni, inkább olvassátok a fejit. :')) xoxo.




Fight For This Love


Reggel Zayn mellkasán ébredtem. Hihetetlen érzés volt a tudat, hogy újra együtt vagyunk.
-Jó reggelt. - mosolygott rám amikor észrevette, hogy felébredtem
-Mióta vagy ébren?
-Néhány perce. - mosolygott rám
Kicsit feljebb csúsztam és megcsókoltam. Utána fejemet a vállára hajtottam, miközben ő a meztelen fenekemet simogatta.
-Szeretlek. - mondtam
-Én is babe. - nézett mélyen a szemembe, majd újra megcsókolt
Zayn-nel összeszedtük magunkat és lementünk a konyhába, ahol a többiek is voltak.
-Sziasztok. - mosolyogtam amikor beléptünk
A többiek köszöntek aztán visszatértek a kajához.
-Retek hideg van itt. - dörzsölte a karját Niall
-Biztos, hogy nem jön ki a szerelő? - kérdezte Mandy
-25.-én? - nézett rá Liam - Kizárt.
-És ki mit csinál ma? - kérdezte Tina
Zayn-nel egymásra néztünk majd megvontuk a vállunkat
-Elmenjünk valahova? - kérdezte Zayn
-Rég voltam Londonba. Sétáljunk egyet valahol.
-Ohh bevisztek minket a Green Park-hoz kocsival? - kérdezte Louis
-Persze - vonta meg a vállát Zayn
-Nem inkább nekem kéne válaszolnom? - vontam fel a szemöldököm
-Nem. - mosolygott Zayn
-Letetted a jogsid? - döbbentem le
-Aham. - vigyorgott 
-Ki is próbálhatjátok a hátsóüléseket - nézett ránk perverzül Harry
Megdobtam egy marék müzlivel.

~Bii szemszöge:



Beültünk Zayn kocsijának a hátsó ülésére és elindultunk. 
-És hova is mentek? - kérdezte Roxy a hátsóülésről 
-Ma találkozunk először a húgommal. - mondtam mosolyogva
-Juj sikerült megtalálni? - vigyorgott bele Rox a visszapillantó tükörbe
-Igen. Carter-nek hívják. - mosolyogtam tovább
-Lopja a nevem. - tette szóvá Roxy
-He? - értetlenkedett Louis  
-Roxana Carter. - világosította fel Zayn
-Jó, nem az én csajom nem nekem kell tudni. - védte magát Louis
-De egyébként, ha Bii és a húga hosszú évek után most találkoznak először, te miért rontod el ezt a szép pillanatot? - kérdezte Zayn Louis-tól
-Zayn, ha azt hitted, hogy humoros vagy akkor nagyon tévedsz. - hajolt előre Louis
-Told el innen a nagy pofád, nem látok hátra. - nyomta hátra röhögve Louis fejét Zayn
Roxy-val csak összenéztünk majd egy olyan OMG, pasik szerű sóhajtással megráztuk a fejünket.

Miután Zayn-nék kiraktak minket elsétáltunk a parkhoz ahova Carter-rel megbeszéltük a telefonon. Elég sok meló volt nyomozni utána, de végül sikerült. És igazából tényleg furcsa, hogy Louis is jött velem, de már annyira közelvagyunk egymáshoz és tulajdonképpen amióta együtt vagyunk segített nekem keresni Carter-t és nélküle nem is sikerült volna. És igen, azt hiszem Louis nagyon fontos része lett az életemnek. És furcsa, de a srácok rajongói meg iszonyú aranyosak velem. Múltkor egy csaj közös képet is kért velünk és mondta, hogy mennyire összeillünk. Hát nem igazán hittem volna, hogy ez lesz, de örültem neki.
Amikor odaértünk a parkhoz a megbeszélt helyen láttunk egy barna hajú, barna szemű lány, és rögtön felismertem Carter-t, csak egy kicsit idősebb kiadásban. Félve felnéztem Louis-ra, jelezve, hogy ő az. Louis, rám mosolygott, rászorított a kezemre, majd odasétáltunk hozzá. 
Carter-rel szótlanul megöleltük egymást és mindketten sírásban kötöttünk ki.


~Zayn szemszöge:




Jó volt újra Roxy-val lenni. Olyanok voltunk, mint régen. Kézen fogva sétáltunk, hülyéskedtünk, elvoltunk. Már nagyon hiányzott.
-Jujj, bemegyünk? - kérdezte Roxy a Nando's előtt
-Persze. - mosolyogtam rá, majd besétáltunk
Roxy rögtön odasietett ahhoz a szőke vattacukorlányhoz és elkezdtek dumálni. Csak odaköszöntem a csajnak, de hagytam, hogy kidumáljak magukat.
-És Leah-val mi van? - kérdezte Rox
-Kilépett. Most kapott egy állást valami divatcégnél. - mosolygott a másik csaj
-Tudtam, hogy talál valamit.
Még egy darabig eldumáltak, aztán le is léptünk. Nem is ettünk.
-Nem vagy éhes? - kérdeztem furán
-Nem. - rázta meg a fejét
-Beteg vagy? - kérdeztem ijedten
-Nem. - nevette el magát
-Tuti? 
-Biztos, Zayn. 
-Jézusom. - esett le és rögtön megálltam az utca közepén
-Mi van? - fordult vissza Roxy
-Terhes vagy.
Roxy pár másodpercig pislogás nélkül nézett rám, aztán elröhögte magát.
-Zayn olyan idióta vagy. - ölelt meg - Mégis hogyan lennék terhes?
-Szerintem ez nem utcatéma. Üljünk be a kocsiba, itt van a sarkon.
-De Zayn, értsd már meg, hogy nem vagyok terhes. - nevetett
-Sssh, már még valami rajongó meghallja. 
-Jézusom. - nevetett, majd elsétáltunk a kocsihoz, majd beültünk
-De akkor biztos nem vagy terhes? - kérdeztem kétségbeesetten
-Nem Zayn. - nevetett tovább
-Ez nem ilyen vicces. 
-Oké figyelj. - nézett a szemembe - Mégis kitől lennék terhes? 4 hónapja szakítottunk és azóta nem volt pasim és nem, nem feküdtem le senkivel. Tegnap feküdtünk le először, vagyis újra először és védekeztünk. 
-Oké, kicsit túlpörögtem. - vallottam be
-Kicsit? - vonta fel a szemöldökét
-Ejtsük a témát. - nevettem el magam
Szorosan megöleltem Roxy-t és megcsókoltam.

Miután hazaértünk láttuk, hogy a többiek nagyjából elvannak, ezért felmentünk a szobámba. Roxy elfeküdt az ágyon, miközben ledobta a csizmáját és ottmaradt. 
-Elfáradtál? - kérdeztem mosolyogva, miközben elővettem a laptopom
-Kicsit. - nézett rám - Mit csinálsz?
-Lecsekkolom a Twitter-t. - mondtam majd befeküdtem mellé
Beléptem Twittere miközben Roxy a fejét a vállamra hajtotta. Elmosolyodtam, majd nyomtam egy puszit a hajába. 
-Nézd, láttak ma minket. - ráncoltam a szemöldököm
Egy rajongó rakta ki a képet és a címe az, volt, hogy Zoxana again?
-Mióta vagyunk mi Zoxana? - nézett rám Rox
-Nem tudom. - nevettem el magam
-Tök bénán hangzik. - mondta
-Ezt nem vakarjuk le magunkról, ha a rajongók már így hívnak. - ráztam meg a fejem
-Nyisd meg a képet! 
A kép össze oldalról készült és látszik, hogy egymás kezét fogjuk.
-Szóval rájöttek. - bólintott Roxy
-Nem teljesen, nézd itt veszekednek, hogy tényleg mi vagyunk-e.
-Kajak ennyire érdekli őket a magánéletetek?
-Hát eléggé. - húztam el a számat
Roxy elkezdett lejjebb görgetni a kommentek között.
-Jézusom, mennyi Mrs. Malik van itt. - döbbent le
-De csak egy igazi van. - néztem rá, mire Roxy értetlenül nézett vissza - Te. 
-Zayn olyan nyálas vagy. - nevette el magát - Meg különben is, honnan veszed, hogy hozzád megyek?
-Ha megkérnélek nemet mondanál? - nyomtam a homlokom az övéhez
-Ha most kérnél meg akkor biztosan. - nevetett - Néhány év múlva simán belemennék.
Elmosolyodtam, majd hosszan megcsókoltam.
-Azért elég vicces, hogy így eltervezzük a jövőnket. - gondolkodtam
-Miért ne nem szeretnél velem közös jövőt?
-Dehogynem. - mosolyogtam - Te hogy képzeled?
-Hát.. Te meg én. Ezt jelenti a közös nem? - nevette el magát
-Kölykök? - kérdeztem mosolyogva
-Kettőt vagy hármat. - mosolygott - De többet nem vállalok. 
-Ikerek? 
-Egyszerre kettőt akarsz?
-Nem. Kinyomod az egyiket és néhány perc múlva jön a másik.
-Olyan hülye vagy. - nevetett
-Majd meglátjuk, hogy jön össze. - húztam magamhoz és megcsókoltam újra
-Ez annyira nyálas beszélgetés volt, hogy így végiggondoltam. - mondta
-Te smárolás közbe ilyeneken gondolkodsz? - vontam fel a szemöldököm, mire belecsapott a vállamba
-Amúgy hallod. - néztem rá - Tegyünk ki, egy képet, hogy tényleg együtt vagyunk. 
-Szereted magad fotózni mi? 
-Nagyon. - röhögtem.


~Roxy szemszöge:



Fél óra múlva a világ megtudta, hogy ismét együtt vagyunk. Ha ez őket boldoggá teszi akkor nekem végül is nincs bajom vele, a lényeg, hogy újra boldog vagyok Zayn oldalán. 
Elég fáradt voltam ezért elfeküdtem oldalra. 
-Álmos vagy? - kérdezte mosolyogva.
-Picit. - válaszoltam csukott szemmel.
Zayn a laptopját áttette velem szembe és ő is oldalra fordult. Fél karjával átölelt, a másik kezével pedig a laptopot kezelte. Mosolyogva aludtam el.

-Héé srácok. - nyitott be vigyorogva Harry..
-Idióta. - morogtam felébredve
-De frissek vagyunk. - mosolygott rám Harry.
-Készülődni kell? - kérdezte Zayn.
-Aham. - mondta Harry. - Elvileg még 5-ig vannak Bii húgával, szóval van 2 óránk.
-Akkor menjünk. - csukta le Zayn a laptop tetejét.
-Várjatok már. - néztem kómásan rájuk. - Mihez kell készülődni, mi van?
-Tegnap volt Louis születésnapja. - világosított fel Zayn.
-Igen, azt vágom, de miért ma? Miért nem tegnap?
-Baszki Zayn, a csajod mindig ilyen hülye amikor felébred? 
-Te ébresztettél fel bazdmeg! - dobtam meg egy párnával, de Zayn csak röhögött.
-Oké akkor elmagyarázom. - ült le az ágyra Harry. - Azért ma rendezünk neki meglepetésbulit, mert Ő azt mondta, hogy neki nincs szüksége ilyenre, mert most az a fontos, hogy ti ketten újra együtt legyetek. 
-Jaa. - esett le.
-Szóval most szedd össze magad és gyertek le segíteni. - csapta össze a kezét Hazza, azzal pedig lement.
Zayn mosolyogva nyomott egy puszit a fülem mögé majd lementünk a többiekhez.
-Veled meg mi történt? - kérdezte Mandy.
-A pasid felkeltett. - néztem szúrósan Harry-re, aki csak vigyorogva visszaintegetett.
-Na szóval. - tapsol kettőt Liam. - Csajok, melyikőtök ért legjobban a sütisütéshez?
-Tina. - vágtuk rá egyszerre.
-Úgy látszik én... - nézett körbe Tina.
-Oké. És akkor közületek ki az akiben még lehet egy kis remény, hogy nem égeti oda, vagy ilyesmi? - fordult 4-ünk felé Liam. Mindhárman Mandy-re néztünk.
-Rendben, akkor Tina és Mandy sütik a tortát. - bólintott Niall.
-Díszítés? - nézett körbe Harry.
Aztán szép lassan minden kialakult. Liam és Zayn díszítik a házat, Liz és Harry intézik a ropik, chipsek és piák bevásárlását és mivel Niall és én vagyunk a legtehetetlenebbek ránk hagyták a lufik fújogatását. 
Niall-el leültünk a kanapéra és elkezdtük fújni a lufikat. A különbség az, hogy Niall szájjal én pedig azzal a kis szar nyomkodós izével. 
-Ez nagyon perverz. 
-Csak nyomkodod azt a sárga szart a lufi meg megnő. - nézte a műveletet Niall. - Mi ebbe a perverz?
-Roxy fantáziája. - kiabált le a létráról Liam.
-Csak nehogy leess onnan. - vigyorogtam rá.
-Miért esnék le? - ráncolta a szemöldökét.
-Mert a pasim fogja és el tudom terelni a figyelmét a ha nagyon akarom. 
-Próbáljuk ki. - nézett rám Zayn.
-Meg ne próbáld. - ijedt meg Liam.
Nevetve megráztam a fejem és folytattam a lufifújást. Vagy mit.
-Amúgy nem értem. - gondolkodtam. - Louis 21 éves lett, akkor minek ennyi lufi?
-Gondolkodj el Louis agyi szintjén. - nézett fel Niall egy lufiból.
-Oké, értem. - bólintottam.

Büszkén néztünk körbe a lakásba. Minden tele volt lufikkal, a torta kész lett és az asztalt teleraktuk mindenféle kajákkal. Mint kiderült a srácok egy csomó embert meghívtak, szóval az egész ház tele volt és alig fértünk el, ami a fiúk házát illetően elég nagy szó. 
-Srácok jönnek! - kiabált Liam. 
Az összes villanyt leoltottuk és vártuk, hogy Louis kinyissa az ajtót. Mivel ő Louis ezért nem azt üvöltöttük, hogy Meglepetéééés, hanem...
-BooBeaar! - üvöltötte mindenki egyszerre Lou pedig teljesen elképedt.
Persze gyorsan mindenkit köszöntött akik szembejöttek vele meg hasonlók, aztán odavágtatott a mi társaságunkhoz.
-Tudjátok, hogy utálom a BooBear nevet. - nézett végig rajtunk mérgesen. 
-Szervezünk neked egy meglepetésbulit és ez a hála? - húzta fel a szemöldökét mérgesen Niall.
-Nagyon köszönöm srácok. - mosolyodott el, majd egy ilyen nagy, nyálas csoportos ölelésben kötöttünk ki


6 megjegyzés:

  1. Istenem, ez a dinkaa hogy gondolhatta, hogy Roxi terhes? xdddd
    És.. Bii megtalálta a húgát júúúj ^^ Dejó :))
    Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát Zayn az.. Zayn..xddd
      egyébként Bii húgáról a későbbiekben több szó is lesz. :PP
      a kövi most sokkal hamarabb fogj jönni, még a héten biztosan. :'))

      Törlés
  2. kiről mintáztad Carter-t? :o amúgy nagyon jó lett mint mindig♥

    VálaszTörlés
  3. jaj Zayn honnan vehette azt hogy Roxy terhes olyan kis hülye,siess a kövivel ;)

    VálaszTörlés