2013. január 23., szerda

F o n t o s !!

Hello mindenki. :'))

Sajnálom, hogy most nem résszel érkezek, de késztetést éreztem egy kis helyzetjelentésre.
Úgy néz ki, hogy mostanában hétvégén fognak érkezni a részek, mivel a hétköznapjaim elég sűrűek. I'm sorry.
Viszont van 2 dolog amit meg kéne 'beszélnünk'. :DD Az egyik kevésbé, a másik nagyon fontos.
Az egyik dolog, hogy Mellékszereplők résznél már megtaláljátok Sandy, Adam, Kevin és Luke képét is. ;dd

Na, de most jön a dolog fontosabb része. 

Gondolkodtam, hogy nyitok egy új blogot. De hát ugye ehhez azt is kell tudnom, hogy arra mennyi érdeklődés lenne. Mert őszintén arra sose gondoltam, hogy ez a blogom is így fog érdekelni titeket. De ez a blog egy kicsit már jellegű lenne, de természetesen az is 1D-s lenne. A blog prológusa már kész van, ezt ki is rakom és szeretném ha segítenétek a döntésben, hogy érdemes lenne-e most elkezdenem ezt a blogot. Ha igen akkor kattintsatok a 'Tetszik :DD'-re, vagy ha szerintetek rossz ötlet, nem kéne elindítanom akkor kattintsatok a 'Nem tetszik://'-re. Ha nagyon akarjátok komit is írhattok.:')) Ez nekem tényleg nagyon fontos lenne, de azért egyszerre 2 blog kicsit húzós... :DD Szóval tényleg őszinte véleményeket szeretnék. :')

Szóval a prológus itt van :') :




Feküdtem az ágyon és csak gondolkodtam. Ő valahol messze ott áll egy hatalmas színpadon, lányok milliói veszik kerül, minden megvan amiről mindig is álmodott. Az én álmaim is hasonlóak voltak. Emlékszem együtt terveztük meg az első közös lemezünket, a koncereinket, hogy milyen is lenne híresnek lenni együtt. De ennek az álomnak lőttek. Az álom fele valóra vált, de a másik fele itt hever romokban. 
Emlékszem amikor azt mondta, hogy megpróbálja. Hogy elindul az X-Faktorba. Csak pislogtam rá, mint egy pár hónapos kisbaba aki nem tudja, hogy mi folyik körülötte. Amikor megkérdezte, hogy mennék-e vele nem tudtam, hogy mit mondjak. Nem éreztem késznek magam. Ő sokkal magabiztosabb volt. A történet végét mindenki ismeri. Elindult, majd egy csapatba összerakták másik 4 sráccal. Azóta ők a One Direction. És, hogy én ki vagyok? Csupán egy lány hatalmas álmokkal, amik sose válhatnak valóra. Egy lány aki elvesztette a másik felét. Egy elveszett lány, egyedül a világban. Egy lány, akit Emma Stylesnak hívtak.


4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó,baromira tetszik,szerintem nagyon jó ötlet csinálni egy új blogot,mert ezer százalék hogy azt is fogom olvasni,és már ez a prológus is nagyon jó lett,mint minden amit írsz :D

    VálaszTörlés
  2. persze hogy ÉRDEKEEL!! :DD A prológussal már megfogtál :D Szóval nyisd meg a másik blogot, de sürgősen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj köszönöm szépen, hát nagyon valószínű, hogy megnyílik az új blog... :'))

      Törlés