2013. január 18., péntek

Díj. :')

Sziasztok! :') Most nem résszel jelentkezek, viszont nagyon boldog vagyok, a blog megkapta az első díját, aminek hihetetlenül örülök, soha nem számítottam volna ilyesmire. :')) Komolyan, amikor elkezdtem a blogot akkor nem is számítottam rá, hogy valaha valakit érdekli is fog, tetszeni is fog neki egy díjat pedig el se mertem volna képzelni. :')) Szóval egy picit meghatódtam és hihetetlen boldog vagyok és ráadásul egy ilyen fantasztikus blogtól kaptam, mint a Vampire wars. :')) Szóval még egyszer nagyon-nagyon köszönöm. :'))

A résszel kapcsolatban pedig csak annyit, hogy úgy tervezem, hogy a hétvégére kész lesz. ;dd




    

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!


1. Írj magadról 11 dolgot!

1. Egy őrült, álmodozó, maximalista csaj vagyok.

2. Imádom a pingvineket...

3. Ugye minden Directionernek van egy egyáltalán nem titkos, de azért titkos kedvence az 1D-ből. Az enyém Zayn. :'DD

4. Magas vagyok (kb 175. cm) és még nagyon valószínű, hogy nőni fogok és nem igazán rajongok ezért. :'dd

5. Már 4 éve röplabdázok, szóval az a 175 cm nem is olyan nagy hátrány...

6. Nem tudok táncolni. xd

7. Kedvenc színem a narancssárga. ^^

8. Kedvenc tantárgyam az angol.

9. Imádom a teniszt, Djokovic a kedvencem. :'))

10. Szeretem a Rolling Stones-t. :'DD

11. Sose bízok az írásaimban, többen is mondták már, hogy van ehhez tehetségem, de nem nagyon hiszek ebben.

2. Válaszolj 11 kérdésre

1. Mi az a három dolog, amit mindenképpen meg akarsz csinálni, mielőtt meghalsz? Kipróbálni a szörfözést, Eljutni New York-ba, Valami olyat elérni amire az emberek felfigyelnek.

2. Példaképed? Pink. 

3. Melyik az a tantárgy, amit a pokol legmélyebb bugyraiba kívánsz?  Fizika. :'DD

4. Kedvenc évszak? Nyáár. ^^

5. Mi az ami inspirál? Igazából mindenhez más...

6. Volt már rád valami (film, könyv, zene stb.) olyan hatással, amitől elsírtad magad? Mi? Nem vagyok egy könnyen zavarba hozható, sírós ember szóval nem, nem igazán volt ilyen. :') De azért biztos vagyok benne, hogy majd az SzJG (Szent Johanna Gimi, aki esetleg nem ismerné) biztos elejtek pár könnycseppet. :'))

7. Melyik országban élnél szívesen? Olaszországban. :'))

8. A családod mindig mindenben támogat? A legtöbb dologban igen. :')

9. Melyik tantárgyból vagy a legjobb? Ez a kedvenced is? Angol. Igen. :')

10. Félsz éjszaka sétálni az utcán? Attól függ, hogy ismerem-e azt a helyet ahol vagyok.

11. Ki az, akire mindig számíthatsz, ha baj van? A legjobb barátaimra.


3. Írj 11 kérdést!


1. Van olyan tárgy amihez különösen kötődsz?

2. Ha lehetne egy szuper képességed mit választanál?

3. Milyen zene jár most a fejedben/mit hallgatsz?

4. Hogyan öltözködsz a hétköznapokban?

5. Az életben is ugyanolyan őszinte vagy, mint az írásban, vagy esetleg az életben jobban elfojtod az érzéseidet?

6. Ha bármilyen állatot tarthatnál otthon mit választanál?

7. Kire nézel fel a legjobban?

8. Mitől félsz?

9. Pesszimista vagy optimista vagy inkább?

10. Milyen nyelv(eket) tanulsz?

11. Mi inspirált téged az írásra?


3. Küld tovább 11 embernek!

~ Fight For You. ~

Directioners Life in Brighton.*

Who do you think you are?

Crazy,Stupid...Love?!

The New Legend

They don't know about us

(Tudom, hogy 11-et kéne, de az álatalam olvasott/ismert blogok/írok közül úgy érzem, hogy ők azok akik megérdemlik.:') )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése