2012. december 25., kedd

30. fejezet ~ All I Want For Christmas Is You

Na hello mindenki. :D Ahogy nekikezdtem ennek a résznek 3 dologra jöttem rá: 
1. A rész címét szerintem mindenki sejtette, szóval kicsit sablonos lettem most. :'D
2. Szinte minden résznél ugyanúgy köszönök és remélem, hogy még nem unjátok nagyon... :'D
3. Annyira, de annyira profi vagyok, hogy pont ez a rész lett a 30. :DD Hogy ennek miért is örülök ennyire azt én sem értem.xd
Szóval... Most nem árulkodok a részről, csak nyálasan szeretnék mindenkinek Nagyon Boldog Karácsonyt Kívánni. Mégegyszer... xd <3 xoxo.




 All I Want For Christmas Is You

El se hiszem. Bryan-nel és Vicky-vel a haza felé tartó gépen ülünk. Jézusom alig várom, hogy újra Londonban lehessek! És, hogy találkozzak a csajokkal. Meg azért a srácokkal is, akik nagyon rájuk nőttek, mivel mind együtt maradtak, kivéve minket Zayn-nel. És valószínűleg vele is találkozok... 
-Roxy - bökte meg Bryan az oldalam
-Igen? - vettem ki a fülemből a fülhallgatót
-Leszállunk. - mosolygott rám
Akaratlanul is széles vigyor húzódott el a számon, ezért oldalra hajtottam a fejem és reményeim szerint csak Londont bámultam volna. Ja hát igen, csak annyi a bökkenő, hogy a hótól szart se láttam. Na mindegy.
Amikor leszállt a gép mentünk átvenni a csomagokat, ahonnan pedig indultunk ki keresni egy taxit. Csak annyival nem számoltam, hogy 5 idióta fog állni a kijáratnál.
Körülbelül sikítozva rohantunk egymáshoz (én még a csomagokat is eldobtam) majd megfulladtunk egymás öleléseitől. 
-Ö Rox... - szakított félbe minket Bryan - A cuccodat mi hazavisszük, ti addig menjetek oda ahova akartok, ok? 
-Te vagy a legjobb tesó. - ugrottam a nyakába mosolyogva
-Na hello. - intett aztán Vic-kel leléptek
-Úgy hiányoztál már. - mondta Bii a télapósapkája alól
-Ti is nekem. - öleltem át a két oldalamon álló Tinát és Mandy-t, majd így öten egymásba fonódva mentünk tovább  
-Hol a kocsi? - kérdeztem
-Oda hátra álltam. - mutatott hátra Liz
Elbaktattunk a kocsihoz majd elindultunk.
-Istenem, olyan jó végre itthon. - mondtam a könnyeimmel küszködve 
-Na mesélj, milyen az élet Sydney-ben - nézett hátra a visszapillantó tükörből Liz
-Semmi extra. Van egy pár ember akikkel jóba vagyok, de itt sokkal jobb.
-Tudsz már szörfözni? - kérdezte Mandy mosolyogva
-Még nem. - nevettem - Luke szerint reménytelen eset vagyok.
-Luke? - vonta fel csillogó szemmel a szemöldökét Tina 
-Nincs köztünk semmi. - jelentettem ki - Nem vagyok ribanc, hogy amint szakítunk Zayn-nel rögtön keresek mást.
-Azért Zayn-nek hiányzol... - mondta Mandy
-Ja gondolom. - forgattam a szemem 
-Ha a Starbucks-ba megyünk az jó? - terelte a témát Liz
-Igen. - mosolyogtam

Végül nem a Starbucks-ba csak megvettük a kávékat, majd átsétáltunk a parkba a padunkhoz és ott beszélgettünk. Láttam, hogy a többiek kérdőn összenéznek ezért felvontam a szemöldököm. Végül (mint mindig) Liz volt a legbátrabb, szóval ő avatott be.
-Hallod Rox - nézett rám - A srácokkal megbeszéltük, hogy holnap velük leszünk.
-De holnap Szenteste. - gondolkodtam
-Igen, de a családdal megbeszéltük, hogy velük vagyunk napközbe, aztán olyan 6 körül átmegyünk a srácokhoz. Azt hiszem beletörődtek. - vonta meg a vállát Liz
Ez érthető, hiszen egyikünk családi helyzete sem annyira átlagos...
-Szóval a lényeg. Jössz velünk? - kérdezte végül
-Zayn ott lesz? - húztam el a számat
-Már egy hete a szüleinél van és szilveszterre jön vissza - magyarázta Mandy
-Akkor oké. - bólintottam mosolyogva 

~

Másnap Bryan-nel megajándékoztuk egymást. Én kaptam tőle egy új cipőt én pedig vettem neki pulcsit. Nálunk a karácsony sose az ajándékozásról szólt már jó pár éve. Általában egész nap együtt vagyunk csak ketten, bár Ő az utóbbi években estére otthon hagyott, hogy Vicky-vel legyen, de ez engem sose zavart.
-Nagyon szeretlek. - öleltem meg
-Én is szöszi. - ölelt vissza
-Hiányoznak anyáék. - suttogtam
-Hidd el, bármit megtennék, hogy visszajöjjenek.

Tina kettőt dudált, vagyis már itt van értem. Gyorsan felkaptam az ajándékokat (Sydney-ben gondoltam a fiúk-ra is, szóval mindegyiküknek szereztem valamit) és ki is mentem. Bryan felajánlotta, hogy eldob, de tudtam, hogy Vicky úgyis jön át ide, szóval semmiképp nem fogadtam el.
-Hello. - pattantam be a kocsiba, miután bedobáltam hátra a csomagokat
-Szia. - ölelt meg 
A kocsiban tök jól elvoltunk, hangosan üvöltöttük a Shake Up Christmast meg az összes karácsonyi dalt. Amikor beléptünk a srácok házába Harry, Louis, Liam és Niall rögtön a nyakamba ugrottak. Szó szerint, szóval el is dőltünk. 
-Jól vagy? - kérdezte röhögve Louis
-Persze csak kurvára fáj a seggcsontom. - mondtam röhögve, majd Liam segítségével felálltam
-Wow. - döbbentem le amikor jobban szemügyre vettem Liam-et. Úgyanis az egész haját úgy ahogy volt leborotválta
-Inkább ne véleményezd. - fordult el röhögve
-Az én véleményem úgy se számít csak Tináé. - nyújtottam ki a nyelvem Tinára
-Miért nem lehet nyugodtan aludni? - vánszorgott le a félmeztelen ex-barátom a lépcsőn, de ahogy meglátott ő is hasonlóan lefagyott mint én.

~Zayn szemszöge:




Mostanában szokásommá vált egyedül ülni a szobámba, zenét hallgatni és cigizni. Ma délután is ezeket a tevékenységeket folytattam, csak közben bealudtam és nem voltam túl boldog amikor nagy röhögésékre és kiabálásokra ébredtem. Felkeltem és félig idegbetegen, félig kómás lementem.
-Miért nem lehet nyugodtan aludni? - kérdeztem idegesen, de aztán hirtelen azt se tudtam, hogy hol vagyok, mivel Roxy ott állt a szoba közepén és azt hiszem még szexibb lett, mint volt. Én pedig egy szál melegítőalsóba álltam előtte
-Basszus - sziszegte Mandy
-Ez nem jött be. - nézett fel Niall
-Mégis mit terveztetek? - vonta fel Roxy a szemöldökét
-Semmit. - vágták rá egyszerre
Hirtelen beállt a kínos csönd, de csak annyit láttam, hogy Liam hadonászik és valamit nagyon próbál artikulálni, de nem igazán megy neki.
-Mi van?! - csúszott ki belőlem
-Öltözz fel te barom! - kiabált rám
-Jaa. - esett le
Gyorsan visszasiettem a lépcsőn és az első kezembe akadó pólót felvettem. Kinyitottam az ajtót és Liam állt előttem.
-Csak nem ide? - vontam fel a szemöldököm
-Neked aztán tényleg karácsonyi hangulatod van. - nézett végig rajtam 
-Mi a baj velem?
-Ember láttad milyen pólót vettél fel?
-A-a. - ráztam meg a fejemLiam beállított a tükör elé aztán végigmértem magam. Oké, talán a melegítőgatya, zokni és a póló, amin medvék szeretkeznek talán nem a legjobb választás. 
-Oké átöltözök. - mondtam - De nem azt mondtad, hogy Sydney-ben marad karácsonykor?
-Na ez az amiért feljöttem. - kezdte - A lényeg, hogy kicsit hazudtunk.
-Igazán? - tetettem meglepettséget
-Hagyd már, hogy végigmondjam! Szóval. Azért nem mondtuk el, mert reméltük, hogy összehozhatunk titeket újra. Tudod, karácsony, hó, karácsonyfa, fagyöngy, szerelem.
-Liam ezzel csak 4 gond van: hó helyett latyak van, a karácsonyfát Louis feldöntötte, fagyöngyünk nincs és a szerelem egy kalap szar.
-Igeen... - gondolkodott el Liam - De ezen kívül minden stimmel.
-Figyelj Liam, Roxy-val ennyi, elcsesztem. Most lemegyek és kulturáltan, felnőtt módjára elleszünk.
-Na ezt majd meglátjuk. - húzta el a száját Liam, majd kiment a szobámból
Én meg előkerestem egy farmert, egy fekete pólót és a fekete kockás ingem. Nem mintha sokkal karácsonyosabban néztem volna ki, de egy itthoni ruhának elmegy. Megcsináltam rendesen a hajam aztán lementem
-Sziasztok - köszöntem normálisan amikor újra lementem - Liam?
-A konyhában. - válaszolta Tina
-Köszi. - bólintottam, majd elindultam a konyhába
-De Zayn várj... - kiabált utánam de már nem izgatott
-Liam. - nyitottam be ordítva a konyhába, de Liam-en kívül más is volt ott
-Szia Zayn. - intett egyet Roxy
-Barom. - sziszegte nekem Liam
-Ha gondoljátok akkor én ki is megyek, csak majd hozzátok be a forrócsokim. - mondta Rox, majd indult is ki
-Nem, maradj csak, úgy hallottam, hogy Tina szólt. - indult ki Liam
-Várj Liam, megyek én is. - mentem utána
-Ez most csak ránk tartozik. - nézett mélyen a szemembe, jelezve, hogy maradjak itt
Kelletlenül álltam ott a tarkómat vakargatva, de mivel nem tudtam mit tenni hátrafordultam Roxy felé, aki szórakozottan nézett.
-És hogy vagy? - próbáltam oldani a kínos csöndet
-Jól. - bólintott - Te?
-Én is.
Így álltunk egymással szemben a konyhában, aztán egyszerre kitört belőlünk a röhögés.
-Nagyon gyerekesek vagyunk. - mondta Roxy
-Az biztos. 
-Forrócsokit? - kérdezte 
-Okés. - vontam meg a vállam
Kezünkben egy-egy bögre forrócsokival mentünk ki, majd ültünk le a többiek közé. Végignéztem a feldöntött karácsonyfán, amiről azóta sem tudok sokkal többet, a srácok csak annyit mondtak, hogy Louis volt. 
-Csak én kezdtem el fázni? - dörzsölte a karját Harry
-Ugyanolyan idő van, mint eddig. - ráncoltam a szemöldököm
-Pedig én is érzem. - mondta Liam - Oké Zayn, te eddig aludtál, de mi már egy ideje fent vagyunk és egyre hidegebb van.
-Én is fázok. - csatlakozott Liz
-Felmegyek, megnézem a fűtést. - indult el Niall
Furán néztem körbe, hogy miért kezdett el mindenki fázni, amikor teljesen jó idő volt itt bent. Legalábbis szerintem
-Srácok gáz van. - jött le úgy 2 perc múlva Niall - Elcsesződött a fűtés.
-Mi van vele? - kérdeztem
-Mi vagyok én szerelő bazdmeg? - válaszolt végül - Csak annyit tudok, hogy az egész házba leállt a fűtés.
-Halljátok. - csapta össze a kezét Harry - Próbáljuk már ki a kandallót. Még az életbe nem használtuk.
-Akkor menjünk fát vágni! - állt fel elhívatottan Louis
-Lou, a ház végé tele van kivágott fával.
-Mióta? - lepődtem meg
-Mindig is ott volt Zayn. - csapkodta meg a vállam Niall - Csak jobban ki kéne nyitni a szemed. 
-Akkor Niall, Harry, Louis, Tina, Mand, Liz és Bii, gyertek segíteni. - osztotta ki Liam a feladatot
-És mi mit csinálunk? - kérdezte Roxy
-Ti fogjátok Zayn-nel a fákat bedobálni a tűzbe, amíg mi hordjuk be a fadarabokat.
-Oké. - bólintottam
A többiek kimentek mi Roxy-val meg bent maradtunk kínos csöndben. Úgy 5 percig voltunk bent, amikor hallottuk, hogy valaki nagyon rángatja az ajtót.
-Ezeknél minden oké? - ráncolta a szemöldökét Roxy
-Ezeknél sose. - ráztam a fejem
Megszólalt Roxy telefonjából Rita Ora, vagyis Mandy hívta. 
-Igen? - vette fel - Oké.
És akkor kihangosította
-Hallotok? - kérdezte Mandy
-Igen. - válaszoltam
-Na szóval az a gáz, hogy - szólt bele Niall - az ajtó befagyott.
-De azt, hogy? - értetlenkedett Roxy - Az előbb simán kimentetek.
-Igen, mi se értjük. - hallottuk Liz hangját - Szóval most kint rekedtünk.
-Miért nem jöttök be hátul? - kérdeztem az idiótáktól
-Okéé... - válaszolta Liam, de hallottuk, hogy hátul Harry szitkozódik
-Nem értem őket. - mondta Roxy, miközben kinyomta
-Én se nagyon. - ráztam a fejem
Láttuk az üvegajtón keresztül, hogy a többiek jönnek és tényleg volt valami faszerűség a kezükbe... Vagyis az a kinti ülőgarnitúra darabjai voltak... WTF?! Láttuk, hogy Louis beteszi a kulcsot, aztán eltorzult az arca. Roxy-val érdeklődőn néztünk rájuk, mire mindannyian elvigyorodtak, majd Louis kihúzta a törött kulcsot a zárból.
-Szent szar. - fogta a fejét Roxy
-Louis csak te lehetsz ilyen szerencsétlen! - kiabáltam ki, de Louis mutogatta, hogy nem hall. Jobb is, mert még folytattam volna
Roxy elővette a telefonját és tárcsázta a többieket.
-Úúú, ez tisztára olyan, mint a börtönben amikor egy üvegfal választ el minket, de telefonálni kell. - vigyorgott Louis
-Igen, velem is majd így kell telefonálni, ha szétvertem Louis-t. - mosolygott idegesen Roxy 
-Csak te lehetsz ilyen balfasz Tommo. - tettem hozzá
-Szóval, mi a faszt csináljunk? - kérdezte Roxy
-Elmegyünk keresni valami szakembert, aki majd megoldja az ajtódolgot. Ti addig vigyázzatok magatokra és ne menjetek sehova. - mutatta fel a hüvelykujját Liam
-Mégis hova mennénk? - vonta fel a szemöldökét Roxy, de a többiek már kinyomtak minket és... elrohantak
-Na ez mi volt? - nézett Roxy elkerekedett szemmel
-Nem tudom. De már tényleg kezd hideg lenni.
-Kurva jó ez a karácsony. - ült le a kanapéra
-Hát nálunk a hangulat mindig adott. - néztem körbe
Közben hallottuk ahogy a többiek elhúztak a kocsival.
-Szerinted ki van a csomagtartóban? - kérdezte nevetve
-Tuti Harry és Mand. - vigyorogtam kajánul
-Biztosan. - gondolkodott el - De baszki, most már tényleg kezd hideg lenni. Pedig azt hittem, hogy csak a többieknek van valami baja. 
-Keressünk valami pokrócot? 
-Ahha. - bólintott, majd körbejártuk a szobákat
Találtunk egy pokrócot a fenti nappaliban, de nem tudom, hogy sokra megyünk-e vele. 
-Kéred az egyik pulcsim? - kérdeztem miközben visszaültünk a kanapéra a lenti nappaliban
-Már így is nálam van egy pulcsid. - legyintett
-Az még megvan? - csillant fel a szemem - Azt hittem annyira utálsz a szakítás miatt, hogy elégetted.
-Nem a szakítás miatt utállak. Arra számítottam. - mondta előre nézve - Csak a szöveg miatt. Annál nagyobb tahó nem is lehettél volna. 
-Tudom. - húztam el a számat - Ne haragudj.
-Nem segít sokat. - ivott bele a forrócsokijába
Elkezdett csörögni a telefonom és Liam nevét írta ki.
-Egy perc. - mondtam Roxy-nak aki csak bólintott egyet
-Roxy ott van a szobában? - szólt bele Liam köszönés nélkül
-Aham. - bólintottam furán
-Akkor menj be a konyhába!
-Okéé... - mondtam majd bementem a konyhába - Itt vagyok.
-Oks. Szóval a lényeg: NE ENGEDD EL TÖBBET!
-Mi van? Mit ne engedjek el? - ezt nagyon nem vágtam
-Roxy-t! - kiabált bele a telefonba
-Már vége van Liam. - világosítottam fel
-De szerezd vissza! Nem akarom, hogy hiába legyen az összes melónk! 
-Várj, mindent, ti csináltatok?! - esett le
-Miért szerinted ki? - nevetett
-De hogyan?
-Leragasztottuk az ajtót, szétszedtük a kerti székeket, Louis pedig profi módon szándékosan beletörte a kulcsot a zárba. 
-És a fűtés? - kérdeztem nevetve
Ezt brutálisan megszervezték.
-Na, azzal mázlink volt.
-Beszarok rajtatok.
-De te most szerezd vissza Roxy-t! Megértetted?!
-Megpróbálom... - sóhajtottam, majd kinyomtam
-Na mi a helyzet? - kérdezte Roxy amikor visszamentem
Végignéztem rajta. Gyönyörű szőke haja lazán omlott a vállára fekete pulcsi volt rajta és farmer. Teljesen átlagosan nézett ki, de mégis gyönyörű volt.
-Még keresnek valakit, hogy megcsinálja az ajtót.
-Akkor még egy darabig itt maradunk. - nézett körbe
-Valószínű. - bólintottam majd beültem mellé
Megfogtam a takarót és bénán áttekertem magunk között. Féltem Rox reakciójától, ahogy ismerem simán lekevert volna egy pofont vagy ilyesmit. De csak nevetve megrázta a fejét és a fejét a vállamra hajtotta. Talán mégis van még esélyem?

~Roxy szemszöge:




Ketten ragadtunk Zayn-nel a srácok házában. Tudtam, hogy nem lesz nyugodt karácsonyunk. Hogy is gondolhattam, hogy Zayn tényleg a szüleinél van? Mindig beveszem a többiek dumáját. Ajjh, Istenem, de idióta vagyok. 
Amikor meglátott féltem, hogy azt hiszi, hogy én már csak így betolakodok hozzájuk meg ilyenek. Sőt lehet, hogy van új barátnője is. Aztán amikor elment Liam-mel beszélni és visszajött aztán közénk terítette a takarót rájöttem, hogy nincs új csaja. Az is átfutott a fejemen, hogy ezt az egészet csak megjátsszák, vagy Zayn újra vissza akar kapni. De akkor minek szakított volna velem...?
-Kérlek ne tedd ezt. - mondtam Zayn vállára hajtott fejjel
-Mit? 
-Ne játssz velem. - hunytam le a szemem, mert féltem, hogy a végén megint könnyek között kötök ki. Az érzelmi állapotom mostanában nem a legstabilabb.
-Hogy? - nézett rám értetlenül
-Szakítasz velem, mint valami faszkalap, erre amikor visszajövök megint olyan vagy, mint régen... 
-Sajnálom. - mondta - Figyelj. Most nyálas leszek, de leszarom. Hülye voltam a nyáron. És el se tudod hinni, hogy mennyire hiányzol. Kérlek ne haragudj.
-Azért ilyen könnyen nem tudok megbocsátani...
-De van még esély? - csillant fel a szeme
-Azt hiszem. - mosolyodtam el titokzatosan
Zayn száján széles mosoly terült el én pedig visszahajtottam a fejem a vállára. Jó érzés volt újra ilyen közel lenni hozzá, de... Félek, hogy megint szétesek.

Úgy fél óra múlva már egyre jobban fáztunk és Tináék még mindig sehol.
-Felhívjuk őket? - kérdeztem
-Okés. - vonta meg Zayn a vállát
Tárcsáztam Tinát... kicsöng... kicsöng...
-Igen? - hallottuk Tina hangját
-Mi a helyzet Tina? Mikor jöttök vissza?
-Hát most nem nagyon találunk semmilyen szakembert vagy valakit aki tudna segíteni... hívunk ha van valami.
-Hát jó. - húztam el a számat
-Itt rekedtünk. - jelentette ki Zayn miután kinyomtam
-Rájöttem. - húztam el a számat - Csinálok még forrócsokit.
Kibújtam a takaró alól, megfogtam a bögréket és kimentem a konyhába. Amikor betettem a vizet a mikróba (lusta vagyok rendesen forralni) akkor tűnt fel, hogy milyen hideg van így a takaró nélkül. Aztán hirtelen sokkal melegebb lett, mivel valaki hátulról megölelt. Mivel a ház most egy börtönként szolgál tulajdonképpen, nem nehéz kitalálni, hogy ki volt az. Testemet rögtön az a furcsa bizsergés járta át, aztán amikor adott a nyakamra egy puszit azt hittem, hogy meghalok.
-Szadista. 
-Emlékszem még a gyengéidre. - mosolygott rám a féloldalas mosolyával 
-Ne már - nevettem miközben kinyitottam a mikrót
Zayn a hátam mögül nézte végig ahogy elkeverem a bögrékben a forrócsokiport. Igen mi már csak így nyomjuk, a lustaság mindenek felett áll. Visszasétáltunk a nappaliba majd egymással szembe leültünk a kanapén és dumáltunk.
-Emlékszel amikor megismerkedtünk? - kérdezte Zayn
-Aham. - bólintottam mosolyogva - A Nando's-ban melóztam és ti csicskáztattok. 
-Azért elég sokszor felmentettünk a meló alól. 
-Végül is jó volt. Leszámítva, hogy már a megismerkedésünk első napján megláttad a seggem.
-Akkor csak a felét. - nevetett
-Nem baj, akkor is gáz.
-De akkor elég profin kezelted.
-Formában voltam. - vigyorogtam - De mi lett a szőke tincseddel?
-Meguntam. - vonta meg a vállát - Kellett valami változatosság.
-Aha.
-Tetszik? - kérdezte magabiztosan
-Nem rossz.  Egyébként... Liam és Tina milyenek együtt? - tereltem a témát
-Aranyosak. - mosolygott Zayn - Ilyen kis álompár. Liam bármit megtenne Tináért.
-Akkor jó. - mosolyogtam - Tina nagyon bele van esve. Azt hiszem az X-Faktor alatt is ő volt a kedvence.
-Neked ki volt a kedvenced? - vigyorgott
-Egy adást láttam az X-Faktorból és az egészet végigröhögtük Liz-zel.
-Jaa, igen ezt meséltétek. - jutott eszébe - A Total Eclipse Of The Heart-ot énekeltük ugye?
-Ja. - nevettem
-Azzal mi a baj?
-Nézzük vissza. - mondtam
-Jó. - Zayn kivette a kávézóasztal alól a laptopját, majd beírta a Youtube-ba. [http://www.youtube.com/watch?v=xcLwZehjrV8]
-Jézusom, hogy néztem ki. - fogta a fejét az interjús kisfilmnél
-Ne csináld már, ilyet a lányok szoktak. - csaptam oldalba - De a csajok már akkor odavoltak értetek.
-Értem mindig.
-Jaj, de kis ego-s vagy. Nézd azt a sapkát.
-Tiszta kölyök fejem van. - fintorgott
-Azért akkor is dögös voltál. - gondolkodtam el, mire Zayn mosolyogva rám nézett - Mondjuk azt, hogy ezt nem mondtam ki. 
-Már megtetted.
-Nézzük inkább a próbát. - mondtam égővörös fejjel
-Hiányzik ez a korszak.
-De hát kölyök fejed volt.
-De akkor is dögös voltam. - vigyorgott, mire tarkónvágtam
-Köcsög. - sziszegtem, de ő csak röhögött
-Na figyeld énekelünk. - mondta teljesen beizgulva
-Azért el ne élvezz magadtól. - nevettem
Zayn teljes áhítattal figyelte saját magát. Beszarok rajta.
-Ott elfolyt a sminked vagy direkt volt? 
-Az direkt volt. - nézett rám nevetve
-Ja ok. - vontam meg a vállam
-Na jó, meguntalak titeket, tegyél be valami zenét. 
-És én vagyok a köcsög. - nevetett, majd beírt valami zenét
-Ez a kedvencem. - kaptam fel a fejem amikor megszólalt a Simple Plan-től a Perfect
-Tudom. - mosolyodott el Zayn 
Óvatosan elmosolyodtam, majd Zayn vállára hajtottam a fejem, ő pedig közben a hátamat simogatta. Miközben lement a szám elgondolkodtam. Ebben a néhány percben pont olyanok voltunk, mint régen. Nevettünk, szívattuk egymást... és bennem volt az az érzés ami mindig is bennem volt... az a... tudjátok.. az a kis izé... vagyis azt hiszem az, hogy... szeretem? Mindennél jobban.
-Zayn? 
-Mond. - tolt el egy picit magától
-Figyelj. - játszottam az ingével - Mi van köztünk? Most teljesen olyanok voltunk mint régen. És úgy érzem, hogy benned is megvan ez az érzés... vagy csak nagyon hülye vagyok... Már nagyon régóta ezen gondolkodok és akkor valahogy másnak éreztelek vagy nem is tudom... vagyis ugye amikor szakítottunk. Nagyon mérges vagyok rád, de közben meg annyira hiányzol, hogy nem tudlak kiverni a fejemből... de azért mégiscsak közölted, hogyha együtt maradnánk akkor tuti megcsalnál... Szóval most mi van? Miért szakítottál így? - kérdeztem zavarosan
-Igazából. - vakarta meg a tarkóját - Nagyon megijedtem a távolságtól. Ugye amikor Perrie-vel jártam folyamatosan megcsaltuk egymást, akármilyen távol is voltunk egymástól. Aztán amikor ők elmentek turnéra akkor döntöttünk úgy, hogy ennek tényleg vége, az egész csak kamu volt így is... És rögtön eszembe jutott. De aztán ahogy kiléptem a házatokból rájöttem, hogy egy barom vagyok. Te kurvára nem vagy Perrie és te vagy az utolsó akit bármikor is megcsalnék. Sőt amióta szakítottunk azóta nem is voltam csajjal...
-Várj - szakítottam félbe - te már 4 hónapja nem feküdtél le senkivel?
-Lassan 5. - bólintott
Erre hihetetlenül elnevettem magam.
-De figyelj. - tért vissza - Szóval tényleg én már csak téged akarlak.
-Nyálas vagy. - bokszoltam bele az oldalába
-Szeretlek. 
Újra felnéztem rá. A hatalmas szempilláiba és azokba a gyönyörű szemekbe. És tudtam, éreztem, hogy tényleg úgy gondolja. És mondhatnám, hogy ez most romantikusabb volt, mint a reptéren, de nem tudom, hogy mi romantikus egy eldőlt karácsonyfában és egy fűtetlen lakásban. Na jó, talán az, hogy Ő ott volt.
Kicsit feljebb csúsztam a kanapén, így majdnem egy magasságba kerültem Zayn-nel. Homlokát az enyémnek támasztotta és mélyen a szemembe nézett miközben összekulcsolta az ujjainkat.
-Én is szeretlek. - suttogtam 
Zayn elmosolyodott, majd becsukta a szemét és ajkaival bekebelezte az enyémet. Hirtelen azt se tudtam, hogy hol vagyok, mi történik velem, de szép lassan észbe kaptam és nyelveink összefonódva lassú táncot jártak. Belegondoltam, hogy már 4 hónapja nem is csókolóztunk, sőt nem is láttam. Ez egyszerűen lehetetlen, hogy túléltem.
Amikor szétváltunk mindkettőnk száján hatalmas mosoly ült.
-Hogy bírtuk ki eddig? - nevetett
-Nem tudom. - ráztam meg a fejem, majd amilyen szorosan csak tudtam hozzábújtam, ő pedig átkarolta a vállam
-És most hogyan tovább? - kérdezte - Nem akarlak még egyszer elengedni.
-Távkapcsolat működne?
-Nincs más választásunk. - nyomott egy puszit a hajamba - Akkor mindent előröl kezdünk?
-Inkább folytassuk ott ahol abbahagytuk. - mosolyogtam rá
-És véletlenül nem ott tartottunk, hogy leakartunk feküdni? - vigyorgott perverzül
-Nem emlékszem erre. - ráztam meg a fejem
-Akkor tegyünk úgy, mintha ez lett volna. - mondta majd elkezdte a nyakamat csókolgatni
Lehetetlenül elnevettem magam, majd hagytam, hogy Zayn felemeljen és felvigyen a szobájába, miközben én a nyakát csókolgattam.


-Még mindig fogalmam sincs, hogy hogyan bírtam ki nélküled. - ölelt meg hátulról Zayn
-Igen, viszont fel kéne öltözni, mert a fűtés még mindig nincs, mi meg meztelenül fekszünk egy szál takaró alól.
-Jó, de 4 hónapja nem láttalak, nemhogy meztelenül. Hadd élvezzem már egy kicsit.
-De most is háttal vagyok neked. - gondolkodtam, mire megfordított és elkezdte a mellem stírölni
-Ne már Zayn. - húztam fel a takarót
-Baby, ne szégyelld már magad, kurva jók a melleid.
-Örülök neki. - nevettem el magam, de közbe Zayn adott egy puszit a jobb mellemre
-Te beteg vagy. 
-Igaz, a másik kimaradt. - mondta, majd arra is adott
-Jézusom. - röhögtem
A karomat Zayn nyaka köré fontam, majd az ajkai bekebelezték az enyémet ismét. Megint kezdtünk volna kicsit beleélni magunkat, csak megcsörrent Zayn telefonja.
-Ki az? - kérdeztem fáradtan
-Harry. - felelte - Kihangosítsam?
-Aham. 
-Szia Harry. - szólt bele Zayn
-Hello. Na hogy haladsz? 
-Mivel, hogy haladok? 
-Roxy-val, te seggfej!
-Ja hát egész jól. - nézett rám mosolyogva
-Akkor jó, mert a ragasztó elvileg már nem hat, szóval be tudnánk menni. És a kocsiban kicsit hideg van szóval jó lenne, ha beengednétek.
-Hívlak ha jöhettek. 
-Most még nem mehetünk? - kérdezte kicsit lehangoltan. Nagyon fázhatnak.
-Nem, még fel kell öltöznünk. - mondta Zayn, majd kinyomta
-Ez mi volt? - kérdeztem mosolyogva
-Az egészet ők szervezték. Nekem beadták, hogy Sydney-ben maradsz karácsonyra, leragasztották az ajtót, Louis direkt beletörte a kulcsot a zárba és szétszedték a bútorokat. - magyarázta - Ja viszont a fűtéssel tényleg van valami.
-Baszki. - röhögtem el magam
-Oké, öltözzünk fel, már biztos szétfagytak.
Feltápászkodtam aztán felöltöztem. Benyitottam a fürdőbe, ahol Zayn a haját csinálta. Odamentem, kivettem a kezéből a zselét és megcsináltam neki úgy ahogy még nyáron Olaszországban. Amikor kész lettem Zayn mosolyogva megcsókolt.
-Na menjünk le. - mondta végül
Lementünk, majd megálltunk mindketten az ajtóval szembe és kérdőn egymásra néztünk. 
-Próbáljuk meg. - vonta meg a vállát Zayn
Megfogta a kilincset, majd néhány erős rántás után sikerült kinyitnia. 
-Milyen ragasztó az, ami néhány óra alatt már nem hat? - ráncoltam a szemöldököm
-Olyan ragasztó amit a Louis-típusú idiótáknak terveztek. - mondta, mire egyetértőn bólintottam
Zayn kivette a zsebéből a telefonját, majd tárcsázta Harry számát.
-Jöhettek. - csak ennyit mondott, aztán le is rakta
5 másodperc múlva 8 idióta futott felénk boldogan, röhögve és a lányok sikítozva, majd mind a nyakunkba borultak.
-Tudtam, hogy úgyis összejöttök újra. - mondta Liz
-Aha persze, te mondtad a legtöbbször, hogy erre semmi esély. - röhögött Niall
-Mindegy, a lényeg, hogy újra együtt vagytok. - ölelt meg Mandy
-Karácsonyi csoda. - mosolygott Bii
-Bii, kérlek csak ma ne csináld az ilyen 'karmás', 'lehetetlen', 'csodálatos' dolgaidat jó? - nézett rá Liz
-Mindegy, a lényeg, hogy megint minden jó. - vigyorgott tovább Bii
-Ja, kivéve a fűtést. - mondta Harry
-Olyan pesszimista vagy. - csapta oldalba Mandy
-De kajak szétfagyunk. - védte magát Hazza
-Akkor eltüzeljük a bútorokat. - röhögött Liam
Csak mosolyogva figyeltem őket, miközben a volt volt barátom, vagyis az újra új barátom vagyis... vagyis Zayn átkarolta derekamat én pedig a fejemet a vállára hajtottam. Azt hiszem ez volt az egyik legszebb karácsonyunk.


4 megjegyzés:

  1. Úristen ez tényleg egy Karácsonyi csoda,jaj de jó hogy Zayn és Rox újra együtt vannak :D

    VálaszTörlés
  2. Nem értem rá, szóval az utolsó 3-at most olvastam el.. Kicsit ledöbbentem, mikor Roxiék szakítottak, de örülök, hogy megint együtt vannak, szóval nem öllek meg :DDD
    Ja, amúgy az előző 28. fejezet volt, szóval ez elméletileg 29, de nekem végül is tök mind1 :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha akkor örülök.:DD
      basszus, de balf*sz vagyok..xddddddd

      Törlés