2012. december 10., hétfő

25. fejezet ~ Airplanes

Sziasztok! :DD Most elég gyorsan hoztam az új részt, mivel hétvégén volt sok időm megírni és már a 26.-at is elkezdtem. Látjátok milyen kis buzgómócsing vagyok a kedvetekért?:')) Viszont rájöttem, hogy nem fogok tovább hisztizni a kommentekért, mert felesleges. Ha akartok írtok. Szánalmas, hogy ennyit könyörgök értük. Igaz, hogy nagyon jól esne, ha kicsit több lenne, de nem tudok ez ellen mit tenni. Nem akarom most bővebben kifejteni, mert félek, hogy valaki félreérti és azt hiszi, hogy ez egy sértés, de nem. :') De azért a remény még megvan, hogy továbbra is bírjátok a sztorimat és nem unjátok még. :')) Na akkor ennyi lett volna a kis 'feltartomazolvasókatafejezetelőtt' szövegem most. Remélem tetszeni fog. :')) xoxo. <3





Airplanes

Zayn-nel a cigizős résznél álltunk, mivel nem bírta, hogy ne szívjon el egyet. Vagy többet...
-Zayn, még hányat akarsz elszívni? - kérdeztem enyhén idegesen - Ez már a harmadik.
-Jó, de az egész út alatt nem lehet. - próbált védekezni
-Zayn, az út max. fél óra.
-Ühüm - morogta, majd gyorsan beleszívott még egyet
Nem vagyok oda azért, hogy Zayn cigizik, de néha annyira szexi közbe, hogy el is felejtem. Bár most ez az 'Ühüm' nem volt teljes válasz tőle, mert alapból rögtön elkezdett volna vitatkozni, hogy 'Az igenis sok idő!' vagy bármi ilyesmi...
-Zayn? - néztem fel rá - Van valami amit nem tudok?
-Nincs. - mondta majd újra beleszívott
-Akkor miért nem bírsz ki fél órát cigin nélkül úgy, hogy hármat el kell szívnod?
Erre csak megvonta a vállát. Oké én pedig ideges lettem, szóval kikaptam a cigit a kezéből és elnyomtam.
-Héé - háborodott fel
-Zayn, mond már el, hogy mit titkolsz. - néztem nagy szemekkel, majd kicsit jobban kihúztam magam, hogy az 'előnyeim' is jobban látszódjanak a kivágott felsőmben, ami Zayn-nél mindig bejön.
-Csak kicsit tovább tart majd az út... - fordította el a fejét
-Mennyi lesz? - fürkésztem tovább az arcát
-Csak úgy 2 és fél óra. - legyintett
-MI?! - kerekedtek el a szemeim
-Figyelj Rox - karolta át a derekam - Ne bukj ki jó?
-Megpróbálom.
-Szóval a srácokkal úgy gondoltuk, hogy ez nem lenne olyan nagy cucc, szóval kicsit átszerveztük a dolgokat...
-Hova megyünk? 
-Olaszország. - mondta Zayn kicsit félve - Tengerpart.
-Jézusom. - fejeltem le Zayn mellkasát
-Mi az? Nem jó? - ijedt meg
-De... - emelkedtem fel - Csak ez jóval drágább, mint amennyit mi kerestünk.
-Ne csináld már - mosolyodott el - A lényeg, hogy minden meg van oldva. És örülök, hogy én nekem csak a bátyáddal kellett beszélnem.
-OMG, ugye nem? - röhögtem el magam
-De. Elkértünk titeket. - nevetett kínosan
Belefúrtam a fejem Zayn mellkasába, aki adott a hajamba egy puszit majd a fülembe suttogta:
-Szeretlek.
Oké, talán ezt a pillanatot nem a reptér dohányzórészélgén képzeltem a nagydarab kövér pasas mögött, aki végig feltűnően bámult minket, de azt hiszem nem is érdekelt éppen, hogy hol is vagyok. 
Felnéztem Zayn gyönyörű szemeibe, amit annyira imádok benne. (Még mindig nem fejtettem meg, hogy hogy lehet pasinak ekkora szempillája.) Lábujjhegyre álltam és a homlokomat az övének nyomtam.
-Én is szeretlek. - suttogtam az ajkaiba, majd megcsókoltam
-Khhmm... Srácok... - szakított minket félbe Liam
-Igen? - nézett rá idegesen Zayn
-Indul a gép.
-Megyünk - mosolyogtam rá Liam-re, mivel Zayn nem volt túl barátságos
-Nyugi. - húztam végig a kezem a mellkasán, majd rámosolyogtam
Zayn kicsit lenyugodott, majd megfogta a kezem és az ujjait az enyémekre kulcsolta és odamentünk a többiekhez. 
-Mehetünk? - kérdezte Harry
-Aham. - bólintottam 
Elindultunk majd szép lassan kijutottunk a géphez, amikor Louis körbenézett.
-Liz? - fordult hátra
-Igen? - nézett fel Liz
-A pasidat hol hagytad?
Liz körbenézett, majd a homlokára csapott. 
-Basszus - sziszegte, majd visszafutott Niall-ért
Nevetve megráztam a fejem, majd felszálltunk a gépre. Zayn-nel a gép elejébe ültünk le, a mellettünk lévő részbe ült Harry és Mand, mögöttük Liam és Tina, mi mögöttünk pedig Liam és Bii. 
-Na hol volt? - nézett fel Mandy valami magazin lapozgatásából amikor Liz és Niall beléptek
-Szerinted? - vonta fel a szemöldökét Liz
-Nando's mi? - nevetett Zayn
-Ja. - bólintott Liz idegesen, majd beültek Tináék mögé.
-Üdvözlöm önöket a járatunkon! - lépett elő az egyik légiutas-kísérő, olyan 20 év körüli - Az út 2 és fél-3 óra hosszú lesz körülbelül. Ha bármiben segítség kell csak nyugodtan keressenek minket. 
A lányok egymásra néztek én pedig azon agyaltam, hogy ennek a csajnak, hogy nem rándul görcsbe a szája ahogy a pasimra ereszti a 1000 wattos mosolyát. Persze a többiek nem ezen voltak kibukva, hanem az út hosszát nem értették.
-Már bocs. - hajolt előre Liz - De úgy volt, hogy fél óra lesz. 
-Szerintem valamit nagyon elnézett, hogyha úgy gondolja, hogy Olaszországba fél óra az út. - forgatta a szemeit a nő - Amíg felszáll a gép nézzék meg a biztonsági videókat. 
Azzal kihúzott, a kis képernyők pedig előjöttek. Természetesen a csajok rögtön faggatni kezdték a srácokat, akik beavatták őket is a részletekbe, ahogy Zayn engem.
-Te ezt mióta tudod? - kérdezte felháborodva Tina
-10 perce. - ráztam meg a fejem nevetve
Miközben a gép felszállt a többiek is lenyugodtak és azt hiszem a lányok különösen örülnek, hogy máshova megyünk mint ahova eleve terveztük. Elfeküdtem az üléseken és a fejemet Zayn ölébe hajtottam, aki mosolyogva figyelt.
-Mi az? - kérdeztem
-Semmi. - játszotta el megint - Fülhallgató?
-Kösz. - mondtam, majd kivettem a kezéből és betettem a fülembe
Zayn benyomta a Give Me Love-ot, ami az egyik kedvenc Ed Sheeran számom. Zayn megfogta a kezemet én pedig becsuktam a szemem és magamban dúdoltam a számot. 

-Babe - suttogta Zayn a fülembe - leszállunk.
-He? - néztem fel nagyokat pislogva
-Az egész utat végigaludtad. - röhögött 
-Problem? - vontam fel a szemöldököm
Felültem és nyújtóztam egyet (fejbe csaptam Zayn-t, de nemgáz), majd bevettem egy rágót. 
Amikor kivánszorogtunk a gépből, hirtelen megéreztem magamon Olaszország napsugarait. Na jó, ez hülyeség, a Nap mindenhol ugyanaz. Mindegy, akkor úgy mondom, hogy az olasz levegőt. Nem, mert a levegő is mindenhol ugyanaz. Leszarom, Olaszországban voltunk és kész. Bementünk a csomagokért, ahol természetesen fél óráig kellett várni, hogy mindenki csomagja előkerüljön, mivel valaki (Zayn, ki más) így is több cuccot hozott a kelleténél kellett várni egy jó darabig...
-Mehetünk? - kérdezte Liam, amikor Zayn a második sporttáskáját is megtalálta
-Igen - bólintott Zayn és indultunk
A reptér előtt egy limuzin állt.
-Ugye nem? - nézett fáradtan Mandy
-Attól félek - dünnyögte Liz
-Örüljetek már, hogy nem kell 80 taxit hívni. - mondta Harry csalódottan, hogy nem igazán ájultunk el a limuzintól
Bedobáltuk a cuccokat a csomagtartóba, és hihetetlen, de elfértünk! Beültünk és mindenki körbemérte a terepet. Amikor végre Zayn és beült és átkarolta a vállamat elindultunk.
-Wow - nézett körbe Bii
-Még nem ültetek limóba mi? - kérdezte mosolyogva Niall
-Dehogynem Niall, minden nap ezzel járunk suliba. - mondtam cinikusan
-Gondoltam. - bólintott - De amúgy éhes vagyok.
-A gépen Roxy kajáját is benyomtad. - nézett rá Zayn
-Héé - háborodtam fel
-Az egészet végigaludtad és akkor is tiszta ideg voltál amikor felébresztettelek mert leszállunk. - magyarázta Zayn 
-Hát hogyne. - bólintottam, majd inkább rájuk hagytam. Úgyse vagyok nagyon éhes
Közbe elővettem a telefonom és megírtam Bryan-nek, hogy minden oké és élek. Ja meg, hogy megverem, mert nem szólt, hogy elrabolnak Olaszországba.
-Amúgy miért nem inkább egy kisbuszt rendeltetek ide? - kérdezte forgolódva Tina
-Kisbuszt? - vontam fel a szemöldököm
-Ja, olyan hippyset - vigyorgott
-Mennyi az idő a szállodáig? És... egyáltalán hol van? - kérdezte Liz
-Majd meglátjátok - kacsintott Louis
-Louis ismersz minket? - vonta fel a szemöldökét Liz
-Hát... ja... - gondolkodott el Lou - De miért..?
-Szóval ezért most elmondod, mert tudod, hogy keményebb eszközökkel simán kiszedem belőled. - bólintott határozottan Liz
-Szét akarod verni a limuzinba vagy mi? - röhögtem
-Akár azt is - húzta fel újra a szemöldökét
-Oké akkor a lényeg. - szakította félbe Harry Louis és Liz hülyeségét - Egy haveromnak van egy hotelje, ami egy eldugottabb helyen van és itt valószínűleg nem is találnak meg minket a lesifotósok stb.
-És ezt miért nem lehetett elmondani? - kérdezte furán Tina
-Mert kíváncsiak lettünk volna, hogy milyen arcot vágtok a döbbenetből. - mondta Louis
-De mivel ilyen erőszakosak vagytok ez elmarad - tette hozzá Zayn
-De azért már nagyon ott lehetnénk - nézett ki az ablakon Liz
-Ennyire érdekel már? - csillant fel Niall szeme
-Végül is igen - gondolkodott el Liz - De igazából mindjárt idehugyozok. 
-Hugyozz bele egy kólásüvegbe. - vonta meg a vállát Lou
-Hülye - röhögött Liz

Amikor odaértünk a fiúk mégis jól jártak, mert totál el voltunk ájulva. Valami gyönyörű volt a szálloda ahova hoztak minket. Persze Liz csak 5 perccel később csodálta ki magát, mert rohant a wc-re. 
-Akkor, hogy legyenek a szobák? - kérdezte Harry amikor visszaért a recepcióról
-Harry ez szerintem elég alap. - néztem rá hülyén
-Igaz. - vonta meg a vállát
Ugye természetes, hogy én+Zayn, Mandy+Hazza, Niall+Liz.
-Én lennék Tinával ha nem gáz.- mondta Liam, mire Tina teljesen lesápadt
-Oké, akkor mi meg Bii-vel - bólintott Louis - Ha nem gáz. - nézett Tinára és Bii-re akik halál sápadtan álltak egymás mellet
-Neem - rázták meg végül a fejüket 
-Vagyis nem baj. - nyelt egyet Tina
Akkor fogtuk a csomagokat és mindenki felment a saját szobájába. Mindegyik az utolsó emeleten volt, ahol a többi szobát direkt nem is adták ki miattunk. 
-Végre - vetődött le Zayn a kanapéra 
-Zayn, egész úton ültél nem igaz, hogy elfáradtál.
Közben elkezdtem körbejárni az apartmanunkat. Volt egy hatalmas nappali, egy fürdőszoba zuhanyzóval és bazi nagy káddal. Akkor a nappali mellett egy kis étkezőszerűség, és a nappali másik oldalából nyílt a hálószoba, egy franciaággyal, és a többi átlagos cuccal. Ja és onnan nyílt a gardrób, amiben remélem, hogy elfér Zayn összes cucca.
Amikor visszamentem a nappaliba láttam, hogy Zayn kiment a teraszra, szóval utánamentem. Zayn a korlátnak könyökölt és cigizett, közben meg az udvart bámulta. Odaálltam mögé és rácsaptam a seggére.
-Ezt én szoktam nem? - fordult hátra felém
Csak mosolyogva megvontam a vállam, majd odaálltam mellé és a fejem a vállának hajtottam. Zayn erre a cigifüstöt a fejembe fújta.
-Anyáád. - röhögtem el magam
-Tudod, hogy nem akartam. - nézett rám vigyorogva
-Hogyne - bólintottam, egy kis iróniával a hangomban 
Zayn elnyomta a cigit majd megcsókolt. 
-Bevehetnél egy rágót - jegyeztem meg
-Mindenben találsz valami kifogást ugye? - nevetett
-Igen - bólintottam
-Héé srácok - kiabált át Louis a másik teraszról - Gyorsan pakoljatok ki és a parton találkozunk.
-Vettük. - mondta Zayn
Louis feltartott hüvelykujjal vigyorgott egyet, majd eltűnt. Zayn-nel bementünk kipakolni, vagyis inkább Zayn az ágyon döglött én meg pakoltam. 
-Nehogy segíts - jegyeztem meg miközben a gardróbot rendezgettem
-Nehogy pihenj egy kicsit. 
-Eleve azért jöttünk ide nem? - támaszkodtam neki a falnak
-Akkor minek pakolsz? - kérdezte és olyan badboyosan mosolygott, jelezve, hogy feküdjek oda mellé
Elnevettem magam, majd rávetődtem az ágyra. Zayn magához húzott, majd megcsókolta a nyakam. Én nem reagáltam semmit, szóval Zayn megint megcsókolta a nyakam. Megint semmi.
-Baszki Rox, ha megint bealszol megőrülök. - emelkedett fel Zayn és a könyökén támaszkodva nézett le rám - A gépen nem aludtál eleget?
-Nem is aludtam be. - védtem magam - Csak kíváncsi voltam, hogy meddig mész el, de úgy látszik nem vagy formádba, mert hamar feladtad.
-Igazán? - vonta fel a szemöldökét, mire visszakapott tőlem egy flegma nézést - Ezt nem akartad - rázta meg a fejét, majd rám mászott
Zayn elkezdett csókolgatni... mindenfelé, de megmakacsoltam magam és csak azért sem viszonoztam, amiért Zayn egyre idegesebb lett. Sok reménytelen próbálkozás után Zayn ráült a csípőmre és onnan bámult.
-Na mi van? - támaszkodtam meg a könyökön, hogy valamivel jobban lássam
-Eddig te bírtad a legtovább. - mondta Zayn
-Mármint? 
-Hogy ezek után a próbálkozások után nem mozdultál rám.
-Te ezt minden csajodnál leméred?
-Meg azoknál is akikkel nem jártam csak lefektettem őket. - bólintott
-Te nagyon beteg vagy - nevettem
-De csak miattad. - mondta, majd két kézzel megfogta az arcomat és megcsókolt
Most ő nyert.


~Louis szemszöge:




Amikor Bii-vel beléptünk az apartmanba rögtön az első dolgunk az volt, hogy megnézzük, hogy franciaágy van-e. Természetesen pechünkre az volt.
-Akkor majd én alszok a kanapén. - mondtam
-Ne hülyéskedj már, majd én. 
-Bii maradj már.
-Aludtam már rosszabb helyen is. - legyintett
-Jóó, de én imádok kanapén aludni. 
-Igazán? - nézett furán
-Hogyne - bólintottam - Otthon is néha azon szoktam.
-Persze. - bólintott - Mindegy, majd később meglátjuk.
Akkor elkezdtünk kipakolni, amivel viszonylag gyorsan kész lettünk, mivel Bii mindent bebaszott egy helyre én pedig csak kiszórtam. 
-Szóljak a többieknek, hogyha ők is kész vannak akkor menjünk le a partra? 
-Aha - mosolyodott el Bii 
A legkönnyebbel kezdtem, vagyis Zayn-ékkel akik mellettünk vannak, szóval csak átkiabáltam. Nem akartam tapintatlan lenni, ezért megvártam, hogy befejezzék a smárolást és csak akkor szóltam. 
Utána a folyosón megláttam Liz-t és Niall-t akik... smároltak. Itt kicsit összeszorult a torkom, de szép türelmesen megvártam majd szóltam. Ők is vették. 
Láttam, hogy Harry-ék szobájának ajtaja nyitva van, szóval ott csak simán besétáltam. Mandy Harry ölében ült a kanapén és... smároltak. 
-Khmmm - köhintettem
-Mi az? - nézett fel Harry picit idegesen
-Ha végeztek... akkor a többiekkel lent találkozunk a parton. 
-Oké. - bólintott Harry, majd újra bekebelezte Mandy ajkait
Kimentem majd becsuktam az ajtót. Az utolsó Tina és Liam volt és nagyon reméltem, hogy őket nem fogom smároláson kapni. Bekopogtam, majd Liam nyitotta ki az ajtót és láttam, hogy hátul Tina pakolja a bőröndjét. Huhh.
-Hello - mosolygott Liam
-Szia. Arról lenne szó, hogy hogyha kész vagytok akkor lent találkoznánk a parton.
-Okés. Szerintem mi mindjárt megyünk is.
-Jó, de ne siessetek, a többiek elég elfoglaltak. - Liam vette a célzást és elnevette magát
Visszamentem a saját apartmanunkba, miközben megint belebotoltam Liz-be és Niall-be. Nagyot nyelve elsétáltam mellettük, majd szomorúan bementem. De amikor beléptem a nappaliba, hirtelen el is felejtettem Liz-éket, mivel Bii állt előttem egy szál bikiniben. 
-Lou! - integetett Bii a fejem előtt
-Mi az? - ráztam meg magam
-Csak annyi, hogy 2 perce meg se szólalsz. - nézett fel rám aggódva - Jól vagy?
-Persze - válaszoltam röviden, mivel még mindig sokk alatt álltam és gyorsan elmentem átöltözni
Először gyorsan bementem a hálóból nyíló fürdőbe és hideg vízzel megmostam az arcom, hogy legyen valami színem. 
-Oké Louis nyugodj meg - gondoltam magamban - Ő csak Bii. Csak Bii. 
Amikor sikeresen visszatértem, gyorsan felvettem a fürdőgatyámat, kerestem egy törölközőt és már mentem is.
-Menjünk - mosolyogtam rá Bii-re
Kisétáltunk a lifthez, majd egy öreg házaspárral utaztunk és 4en még pont elfértünk. A következő szintnél 3 fiatal srác lépett be, szintén strandhoz készülve és eszük ágában se volt megvárni a következőt. Nem épp a legszimpatikusabbak voltak és azt hiszem nem csak nekem. Mind három nagyon feltűnően bámulta Bii-t és már kezdet kicsit kínos lenni. Bii egy lépést hátrább lépett felém és így nekem is jött. Megragadta az egyik kezemet és gyorsan a dereka köré fonta úgy, hogy én is alig vettem észre. Rájöttem, hogy valami biztos pontot keres, mert valószínűleg megijedt vagy ilyesmi, ezért a másik kezemmel is átkaroltam.
-Nincs semmi baj - suttogtam a fülébe, mire ő csak idegesen bólintott egyet
A 3 kigyúrt srác azonban továbbra is elég feltűnően bámulta Bii-t és az egyik nem tudta levenni a szemét a melleiről. Végre csilingelt egyet lift, vagyis megérkeztünk. Megvártuk, hogy mindenki kiszálljon a liftből, azonban amikor végre minden kitisztult előttünk Tina és Liam elég furán néztek ránk. Ja persze mivel még mindig hátulról öleltem Bii-t.
-Ne kérdezzetek semmit. - mondtam miközben elindultunk a strand felé.



És egy kis extra.. :'))

a szálloda. :'))
fürdőruhák..:')

6 megjegyzés:

  1. Én nem azért nem írtam komit az utóbbi időben, mert lusta vagyok vagy valami, csak nem volt időm még elolvasni. Most olvastam el az utolsó hármat, és ugyanannyira imádom, mint az eddigieket. Igaz voltak benne nagyon apró kis hibák, helyesírással vagy nyelvhelyességgel kapcsolatban, de a történet még mindig nagyon jó ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jujj igen, szégyellem is magam értük, csak mostanában nagyon kapkodok.:S
      örülök, hogy továbbra is tetszik. :'))

      Törlés
  2. nagyon jó lett és remélem hogy Lou és Bii is összejönnek,kíváncsi vagyok már nagyon a folytatásra,siess a kövivel ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen.:') igyekszem ahogy tudook. :D egyébként a nyaralásos részek max 2-3 fejiből fognak állni. :( elszámoltam magam és még 2425.-re már nincs sok idő..:'dd

      Törlés
  3. Sziiiiaaaaa!!! Bocsánat,hogy most írok de szervizbe volt a laptopom,tiszta szar még néha most is baszakodik,szóval most olvastam el mind a három új fejezetet (mármint nekem új :D) és tényleg sajnálom,hogy most tudok írni. :(
    A részekről,csak azt tudom mondani,hogy mint mindig,most is nagyon jók lettek,nagyon tehetséges vagy,imádom ahogy írsz,és továbbra is ez marad a kedvenc blogom!! Siess a következővel,kíváncsi vagyok! :)<3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj köszönöm, már ideje akartam is írni, h mi van a TE blogoddal ;dd

      Törlés