2012. december 11., kedd

Kiborulás...

Sziasztok! :')
Most nem résszel jelentkezek, de ugye most tettem fel nagyon gyorsan egymás után kettőt, szóval van mit olvasnotok.:PP
Csak annyit szeretnék, hogy ne haragudjatok az előző rész eleji kifakadás miatt a kommentek miatt. Tényleg nem akartam senkit megbántani, csak nagyon szar hangulatom van mostanában, rengeteg minden összejött, de inkább nem beszélnék róluk. 

Csak nekem nagyon sokat jelenetnének ezek a rövid sorok, mert lehet, hogy komolyabb terveim is vannak az írással kapcsolatban és gondolkodtam már rajta, hogy elkezdjek egy komolyabb blogot is vagy bármi ilyesmi. De, hogy tudjam, hogy ennek van értelme szükségem lenne a visszajelzésekre. Nem csak azért 'könyörgök' ezekért a komikért, hogy legyen egy jól mutató szám. Szükségem lenne a tanácsokra, ötletekre stb. és én a negatív kommentekre is kíváncsi vagyok kivéve akkor, ha durva módon elküldtök egy másik éghajlatra.. :'))

Szóval.. csak szeretnék bocsánatot kérni ha megbántottam volna valakit és várom továbbra támogatásotokat, ha neme utáltattam meg magam mindenkivel 25 részen keresztül.xd

Love everyone és kitartás a sulihoz ás mindjárt téliszünet.!! :'DD <3

4 megjegyzés:

  1. Úgy látom van bennünk egy közös vonás :D
    Nekem is komoly terveim vannak írással kapcsolatban.. Könyvet szeretnék majd kiadni. Már dolgozom is egy olyan sztorin, amit kiadásra szánok, de persze, hogy sikerül-e az attól is függ, hogy tetszik-e legalább egy könyvkiadónak.. De én reménykedek benne, hogy összejön :D És neked is drukkolok, hogy amit tervezel írással kapcsolatban sikerüljön ;)
    Amúgy meg én is így vagyok a komik számával kapcsolatban, mert 1-2 ha jön, akármelyik blogomról is van szó. Még az elején komment határ volt, de aztán megelégeltem, hogy még akkor sem ír senki egy nyamvadt véleményt, és én is szívesen kiosztottam volna az embereket, szóval megértelek, és én biztos hogy nem haragszom, a kitörésed miatt :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huhh, szerintem jó lenne ha kiadnád, mert nagyon bírom a blogod, ímádom az írásstílusod.:')
      egyébként örülök, hogy van aki együtt érez.:') <3

      Törlés
    2. Hát, nem az 1D-set tervezem kiadni :DD Örülök ^^ Ritkán hallom, úgyhogy jól esik, hogy ezt mondod :D
      Mindenkinek rosszul esne, ha nem értékelnék az akár több órás munkáját.. De ha megnyugtat, én veled vagyok :DD És soha nem tudnám megunni a blogod! ;) <3 És erre gondolj akkor is, ha nem írnék komit, van mikor nincs időm még meghalni se. :DD

      Törlés
    3. Hát gondoltam. :'DD
      amúgy pedig csak bízz önmagadban!:')
      köszönöm.:') <3

      Törlés