2012. december 9., vasárnap

24. fejezet ~ I'm Just A Summer Girl

Hello. ^^ Az igazság az, hogy most már ideje belehúznom a részekkel, mivel még rengeteg minden van, amit még nem írtam le, pedig muszáj lenne minél előbb mivel már elterveztem, hogy karácsonykor egy különleges résszel ajándékozok meg mindenkit. :')) De azért remélem, hogy a Téélapóó mindenkinek hozott egy jó nagy adag csokiit. :'D Oké megint meghülyültem, de szerintem már megértitek.xd
Viszont ami kicsit elkeserített, hogy az előző részhez csak 1 komment érkezett, és akik általában szoktak írni, ők sem írtak.:( Remélem ennél a résznél kicsit máshogy lesz és nagyon szeretném már új emberek kommentjeit is olvasgatni. :P Mindegyikre válaszolok! 
Viszont, ha már blogokra is kíváncsiak vagytok akkor mindenkinek ajánlom ezt a kettőt: http://directioners-life.mindenkilapja.hu/
http://ourlifewithonedirection.blogzona.hu/ 

Akkor mindenkinek jó olvasgatást. xoxo.:'))




I'm Just A Summer Girl


Már csak 3 nap. El se hiszem. 3 nap és végre indulhatunk. Londonnak egy kis tengerparti városába megyünk amit Mandy már ismer mert 2 éve nyáron a szüleivel ott voltak nyaralni, szóval így a szülők és Bryan is könnyebben engedtek el minket. És ma volt az utolsó munkanapom. Amikor beléptem sokan irigykedve néztek rám, Leah és Violet pedig szorosan megöleltek. Természetesen a sárkány ma sem volt elnézőbb velem, szóval ugyanúgy csesztetett, mint máskor.
-Hello - mosolygott rám egyszer csak Beck
-Beck sziia - vigyorogtam rá végre egyszer egy vendégre a mai napon
-Hallom utolsó nap? 
-Honnan tudtad? - lepődtem meg
-Leah. - bökött a mellettem lévő kasszában álló Leah-ra akitől épp akkor ment el egy vevő
-Ti ismeritek egymást? - döbbentem le, hol Beck-re hol Leah-ra nézve
-Csajom.
-Pasim. - mondták egyszerre
Oké, erre totál sápadtan néztem mindkettőjükre.
-Kérsz egy pohár vizet? - nevetett Leah
-Nem kösz. - ráztam meg magam - De ti honnan ismeritek egymást?
-Liz itt tett kosárra és utána találkoztam Leah-val.
-Wow. - döbbentem le
Azért Beck nem kispályás. Dobja a barátnője, randizik Liz-zel, ő is kidobja erre meg összejön Leah-val.
-És miért nem mondta el egyikőtök is?! - háborodtam fel
-Most mondtuk el - ráncolta a szemöldökét Leah
-Okéé, de ez nekem akkor is hihetetlen 
-Majd felfogod egy idő után - nevetett Beck
Még dumáltunk egy darabig, de egy pasas hátulról beleszólt, hogy éhes. Ja bocs...

-Akkor az utolsó fizetésed - adta oda Leah az öltözőben
-Köszönöm - vettem el kicsit lehangoltan
-Ne csináld már ezt - ült le mellém - örülj, hogy itt hagyhatod ezt az egész szart. Én már 3 éve itt dekkolok.
-És nem akarod itt hagyni?
-De nem tudok mást csinálni. - nézett rám szomorúan
-Leah, ne idegesíts már. Szép vagy, fiatal és okos. Nem hiszem, hogy úgy akarod végezni, mint a sárkány. Hogy egy étterembe dolgozol és még az alkalmazottaid se tudják a neved.
-Rose.
-He?
-Rose-nak hívják. Csak nekem mondta el. Mert ugye rajta kivűl én vagyok a legmagasabb poszton, és ha ő lelép én leszek az ő helyén.
-És ezt te akarod? Állj a sarkadra és hagyd itt a csirkéket. Biztos találsz valamit ami közelebb áll hozzád.
-Köszönöm Rox - ölelt meg 
-Alap. De azért hiányozni fogsz.
-Ugye megígéred, hogy ettől függetlenül még találkozunk? - bontakoztunk ki az ölelésből
-Persze - nyeltem le a gombócot a torkomban, amiért hazudnom kellet



~

~Liam szemszöge:




-Louis! - kiabált fel Zayn az emeletre - Nem hiszem el, hogy elfelejtettél bepakolni!
-Nyugi, mindjárt kész vagyok, a turnéra is így pakoltam.
-Ha valamit itthon hagy nem adok semmit kölcsön. - mondta Harry miközben hátrahajított, egy papírgalacsint a szemetesbe ami természetesen félrement. És a másik kérdés, hogy milyen papír volt az. 
-Ez kurva jó 2 hét lesz. - dőlt hátra Niall
-Ha fele olyan jó lesz Rox-al ez a 2 hét mint a múltkori én már boldog leszek - vigyorgott perverzül Zayn
-Itt most végig bikiniben látjuk őket - pacsizott le Harry Zayn-nel
-Liam csöndes vagy - nézett rám Niall
-Csak nekem nincs csajom, hogy itt elélvezzem - néztem rájuk gúnyosan
-Tényleg, mikor akarod megdöngetni Tinát? - vonta fel a szemöldökét Harry
-Te olyan hülye vagy - dobtam meg a fotel egyik tömésével
-Úgyse vesszük be, hogy nincs köztetek semmi. - rázta meg a fejét Niall
-Pedig tényleg nincs köztünk semmi. Még. - mosolyodtam el
-Na itt vagyok - dobta le a sporttáskáját Louis - miről maradtam le?
-Kiderült, hogy Liam rá van izgulva Tinára. - mondta Zayn Lou-nak
-Ezt eddig is tudtuk.
Erre kivettek a fotel másik tömését és közéjük vágtam
-Nem kényelmetlen már ott ülni? - nevetett Niall
-Kicsit. - vontam meg a vállam
Még a srácok jól kicikiztek mert ennyit várok Tinára ahelyett, hogy rányomulnék, amikor megszólalt Harry telefonja.
-Itt vannak. - pattant fel Harry - Kimegyek értük, addig valaki hívjon taxit.
-Vagyis, mi hívjuk a taxit amíg Harry Mandy-vel smárol a bokorban. - fordítottam le 
-Ugyanaz - vonta meg a vállát Hazza, majd kiment, a többiek pedig be
Persze minden úgy történt ahogy mindenki gondolja. Zayn és Roxy smárolnak, Liz és Niall smárolnak (amit még mindig szinte lehetetlen felfogni), Louis és Bii dumálnak és mi ketten Tinával hülyén állunk egymás mellet aztán én bénán megölelem. Hát kb ennyi. Végül mindenki lecuppant a másikról és Harry és Mandy is visszajöttek, majd 5 percen belül meg is jött a taxi amit én hívtam ki. 
-Srácok - fordult körbe Liz
-He? - fordultunk hátra a lányokhoz az ajtóból, mert nem értettük, hogy mi lehet a gáz
-Ti komolyan azt hittétek, hogy 1 taxi elég lesz 10ünknek és Zayn csomagjainak? - képedt le Roxy
-Héé - nézett fel Zayn
-Lásd be baby, enyhén gáz, hogy én itt állok egy sporttáskával, te meg 2 táskával és egy bőrönddel. 
-Jó, eleve csak kettő lenne, de nem tudtam hova tenni a hajamhoz a legfontosabbakat.
-Csak a legfontosabbakat? - vonta fel a szemöldökét Liz
-Képzelem - fújta ki Roxy a haját a fejéből
Szerintem még simán folytatódott volna ez a vita, csakhogy a taxis dudált egyet, ezért kisiettünk. 
Az első 4esbe ment Mandy, Hazza valamint Roxy és Zayn. Niall és Liz ketten mentek és akkor maradtunk 4-en Tináva, Bii-vel, Lou-val és velem.
Az utunk természetesen borzalmasan telt, mivel Louis pofája be sem állt és őszintén szegény sofőrt rohadtul sajnáltam.
-Végre itt vagytok. - mondta Louis, amikor Zayn-ék taxija megérkezett - Mi tartott eddig?
-A taxis egy öreg fószer volt, aki kb. 20-szal ment.
-Se. - egészítette ki Roxy
-Mindegy - legyintettem - a gép mikor lesz kész?
-Magángép? - vonta fel a szemöldökét Bii
-Aham. - bólintottunk
-Ez az. - nézett össze Mandy Liz-zel
Már mindenki feladta a bőröndjét egyedül Zayn-re vártunk.
-Értse már meg uram, nem érdekel, hogy melyik banda énekese és, hogy milyen sikeresek, a súlyadó mindenkire vonatkozik. - magyarázta a nő csomagbeadónál Zayn-nek - Ha nem akarja kifizetni valamit itt kell hagynia.
-De nem érti, hogy nekem ezekre szükségem van?! - háborodott fel Zayn
-Akkor meg fizesse ki!
-Zayn fizesd ki és húzzunk - kiabált oda Liz
Zayn idegesen sóhajtott, majd elintézte a súlyadót és mentünk tovább. Természetesen az ellenőrzőpultnál se ment simán a helyzet, mert Mandy becsipogott a fém karkötői miatt, Niall-t meg kiállították, mivel nem vihet fel kaját a gépre. 
-Végre - ültem le sóhajtva a várakozóban 
-Már elméletileg csak 20 percet kell várni. - mondta Harry miközben a többiek is leültek 
-Akkor addig Nando's! - kiáltotta el magát Niall, mire a legtöbben húztuk a szánkat
-Ez most komoly? - háborodott fel Niall
-Niall, én az egész nyaramat a Nando's-ban csesztem el, kérlek kímélj meg. - nézett rá olyan kedvesen ahogy csak tudott Roxy
-Jó, te megmenekültél - legyintett - Másvalaki? - kérdezte tovább
Végűl sikerült rávennie Louis-t, Bii-t és Liz-t meggyőznie. Hosszú küzdelem volt, de végre csönd lett.
Végignéztem, hogy ki mit csinál. Roxy és Zayn fél-fél fülhallgatóval zenét hallgatott, Harry és Mandy átültek egy üres sorba és ott... csókolóztak, puszilkodtak stb. Oldalra fordultam és elkezdtem Tinát figyelni, aki a telefonját nyomkodta. Mosolyogva felnézett rám amikor észrevette, hogy figyelem. Ott ültünk csöndben egymás mellet és mosolyogtunk egymásra. Egyszer csak még egy mosolygó szempárt vettünk észre magunkon. Roxy és Zayn. Persze, mivel ők ilyen boldogok ebben a tökéletes kapcsolatban rögtön azt akarják, hogy mindenki ilyenbe legyen. De akkor minek bámulnak?!
-Megiszunk egy kávét? - kérdeztem Tinától
-Persze - bólintott mosolyogva
Beültünk a reptér kis kávézójába és ott beszélgettünk.
-Jó lesz már végre kimozdulni. - mondta Tina miközben az ablakból bámulta a fel le szálló repülőket
-Tulajdonképpen az egész nyarat végigmelóztátok 2 hétért. - nevettem
-Amúgy ja. De megérte. Pláne így veletek - nézett fel rám a fél szemével
-Ennek örülök. - nevettem megint
Egy kicsit csöndben ültünk egymással szemben, de mindketten egymás arcát fürkésztük. Mivel engem még mindig zavar Tina haja kisöpörtem a szeméből, amit ő persze rögtön visszarázott.
-Miért csinálod ezt? - kérdeztem mosolyogva
-Mert így jobb. - nyújtotta ki a nyelvét, mire mosolyogva megráztam a fejem
Újra elkezdtük egymást bámulni, ugyanúgy ahogy az előbb. Közben pedig magamban elhatároztam, hogy ebben a két hétben megszerzem és igenis az enyém lesz.
-Elnézést, Liam Payne? - jött oda egy nő, aki valószínűleg a reptéren dolgozott, mivel olyan egyenruhában volt
-Miben segíthetek? - néztem fel kedvesen
-A gépük készen el.
-Köszönjük. - mosolyogtam rá, majd Tinával boldogan felálltunk, kifizettem a számlát és mentünk szólni a többieknek.


3 megjegyzés: