2012. november 17., szombat

Gyors bejegyzés. :'))

Sziasztok! ^^
Most nem résszel jöttem, de még nem olyan rég került fel a 20. szóval még nem vagyok nagyon elmaradva.:')) 
Most azért írok, hogy a blog kicsit megújult, természetesen csak kinézetileg, ami remélem tetszeni fog nektek. Már régóta terveztem, hogy kéne már egy normális dizájn meg fejléc, de csak tervek voltak és most volt időm megvalósítani. Nekem kicsit szokatlan, hogy más a szélesség stb, de lehet, hogy így jobban néz ki. Egyébként lehetséges, hogy ez nem a végleges  mivel ez volt az első ehhez hasonló 'munkám' lehet, hogy a következőhöz megkérek majd egy barátot vagy ismerőst aki jobban ért ehhez. :3
Szóval remélem, hogy most már elfogadható kinézetű lett a blog.

Mindenkit nagyon szépen megkérek rá, hogy legalább ehhez az egy bejegyzéshez ne legyetek lusták írni,mert nagyon sokat jelentene nekem, hogy tudjam mennyire sikerült az alkotásom. :D

Remélem a 20. fejezet mindenkinek elnyerte a tetszéseteket és oda is nyugodtan mehetnek a kommentek. ;dd


xoxo everyone. 

3 megjegyzés: