2012. november 21., szerda

21. fejezet ~ The Only Exception

Hello ^^ Meghoztam az új részt... Hát mit nem mondjak lehet, hogy egy kicsit bonyolultra sikerült. Az elején pedig Zayn és Roxy beszélgetésében leginkább 1D tényeket használtam fel, de szerintem ezt ti is észreveszitek..:))  A végével kapcsolatban pedig az egyik szereplőnek nincsen megemlítve a neve így remélem sikerült egy kicsit titokzatosra sikerülnie és nem szeretnék róla semmit elárulni, de nem kizárt, hogy új szereplőről van szó. :PP Egyébként nagyon köszönöm a visszajelzéseket az új kinézettel kapcsolatban, már nagyon kellett új mivel a régi szerintem említésre méltó se volt. :'DD Nagyon köszönöm, hogy ilyen lelkesen írjátok a komikat és ha továbbra is tetszik a blog iratkozzatok fel rendszeres olvasónak. ;dd






The Only Exception


-Sziasztok! - köszöntem vidáman a srácoknak amikor hazaértem a munkából
Zayn felállt a kanapéról és adott egy gyors csókot, de a többiek folytatták azt amit eddig csináltak. Vagyis Niall a TV-t kapcsolgatta, Harry a földön ült és a kutyákkal játszott, Liam telefonozott és Louis egy gumikacsát tanulmányozott(?). Mindenki csak morgott egy sziát, vagy intett egyet, de amikor kipakoltam a táskámból a Nando's papírzacskókat mindegyikük hirtelen mindegyikük azonnal észrevett.
-Kösz Rox. - mosolygott rám Hazza
-Alap - legyintettem 
-Hol van a fűszeres csirkém?! - háborodott fel Niall - Ja itt van...
-Milyen napod volt? - kérdezte kedvesen Liam miközben mindenki visszaült az eredeti helyére, én pedig Zayn mellé. Nem igazán vagyok híve a mindenki előtt nyaljuk-faljuk egymást dolognak, és szerintem az elég gáz ha egy csaj csak a pasija ölébe ül le társaságban...
-Fárasztó - vontam meg a vállam - nektek?
-Unalmas - rágcsált egy krumplit Louis
-Jajj ti szegények - mondtam ironikusan
-Most már te is velünk unatkozhatsz - mosolygott Niall, jelezve arra, hogy tiszta kómás voltam
-Remélem - hajtottam a fejem Zayn vállára
És ebben a pillanatban megszólalt a telefonomból az American Idiot.
-Neee - húztam el a számat
-Ki az? - kérdezte Liam
-Liz - néztem rá fáradtan 
-Találó csengőhang - nevetett Niall
-Elhallgatott - nézett fel Zayn
Megkönnyebbültem sóhajtottam egyet, de Billie Joe újra megszólalt. Fújtattam egyet majd idegesen felvettem.
-Igen? - szóltam bele 'kedvesen'
-Hol a faszomba vagy?! - üvöltött bele a telefonomba úgy, hogy a fiúk is hallották
-Örülök, hogy amikor veled telefonálok hirtelen értelmetlennek tűnik a kihangosítás...
-Akkor remélem mindenki hallja a buszon..
-Milyen buszon? - értetlenkedtem
-Azon a buszon amelyikkel jössz a Starbucks-ba mivel megbeszéltük, hogy itt találkozunk úgy... negyed órája...
-Basszus - sziszegtem
-Siess! - ordított rám egy utolsót majd kinyomtam
-Elfelejtetted mi? - nézett rám óvatosan mosolyogva Zayn
-Aha - hajtottam hátra a fejem - pedig már azt hittem lesz egy nyugodt napom.
-Jött egy sms-ed - szólt Harry
Lenéztem a telefonomra és megnyitottam az sms-t

Liz üzente: I N D U L J !!!

-Akkor léptem - tápászkodtam fel 
-Elvigyelek? - kérdezte Louis
-Áhh nem kell - mosolyogtam rá 
Lehajoltam Zayn-hez és gyorsan megcsókoltam. Zsebre vágtam a telefonom és gyorsan elindultam a buszmegálló felé, de tudtam, hogy Liz ígyis-úgyis megöl. Természetesen a buszt lekéstem szóval várhattam a következőre.
-Végre itt vagy - forgatta a szemét Liz amikor odaértem a Starbucks elé
-Bocsii - öleltem meg 
-Most a minimum, hogy fizetsz nekem egy kávét.
-Persze - mosolyogtam rá
Bementünk a Starbucks-ba és én kértem egy vaníliás shake-t Liz meg egy kávét.
-És mizu? - kérdeztem miután leültünk
-Úgy döntöttem, hogy nem fogok összejönni Beck-el - mondta el rögtön a lényeget
-Hogyhogy? 
-Mert most nincs szükségem pasira. - jelentette ki
Oké, nekem itt valami nagyon gyanús. Liz aki kb. minden olyan srácra rámozdul aki rámosolyog és az ízlésének is megfelelő a pont hozzáillő Beck-re nem mozdul rá.
-Beteg vagy? - néztem rá
-Nem - rázta meg a fejét
-Pasid van?
-Dehogyis.
-Terhes vagy?
-Basszus Roxy NEM! - nézett rám idegesen
-Akkor? - vontam fel a szemöldököm
-Ideje felnőni - vonta meg a vállát
-Hát jó. - mértem még egyszer végig majd beleittam shake-embe

-És mi a helyzet Zayn-nel? - kérdezte Liz amikor a ruhaüzletek között sétáltunk az utcában
-Semmi extra. 
-Jó unalmas lehet ez a kapcsolat.
-Csak nem kötöm mindenki orrára, hogy mi van köztünk - vigyorogtam rá
-Ez nehéz főleg akkor, ha egy sztárral jársz.
-Kibírnád, hogy egyszer ne találj valami hülyeséget a kapcsolatomban?
-Pont azért vagytok jók, mert nem vagytok tökéletesek. Amikor Dave-el jártál senkinek nem voltak előítéletei. Ti voltatok Mr. és Mrs. Tökéletes. És az rosszul végződött. Szóval a tökéletes sose jó.
-Te aztán tudod fosni a szót. - néztem rá
-Ehhez tehetség kell - bólintott büszkén
Utána még jó másfél 2 óráig lejártuk a lábunkat aztán mindketten elindultunk haza. Imádom Liz-t, de mindig lefáraszt a hülyeségeivel. De szerencsére mára túléltem. Ahogy visszaértem a srácok látták, hogy eléggé kikészültem ezért felmentem Zayn szobájába és hasra feküdtem az ágyon és úgy éreztem, hogy most nagyon szükségem lenne egy kis lazításra, mert mindjárt megdöglök.
Igen, szükségem lenne, de ez a tervem meghiúsult, mivel pasim egy laza mozdulattal rám vetette magát.
-Zayn - nyöszörögtem - Most ne
-Nem is azt akartam. - mondta sértetten 
-Igazán? - fordultam egy kicsit hátra felhúzott szemöldökkel
-Nekem később is jó. - vonta meg a vállát
-Aggggrh - fejeltem le a párnát
-Baj van? - mászott le rólam Zayn és oldalt fekve szembefordult velem
-Nincs - mosolyogtam rá - csak Liz lefárasztott és elakarom terelni a gondolataimat. 
-Akkor majd én segítek - fogta meg a kezem mire kérdőn ránéztem - Ismerjük meg jobban egymást.
-He? - ezt nagyon nem értettem - Nem ismerjük egymást eléggé?
-Dehogynem - nevetett fel - csak olyan dolgokat beszéljünk meg ami kicsit személyesebb. 
-Jaa - esett le 
-Akkor első csók? - kérdezte óvatosan mosolyogva
-Öö.. 7 évesen. A suli játszóterén fogócskázás közben az egyik srác bekergetett a bokorba és ott kettesben maradtunk és megcsókolt.
-Az igen - nevetett aranyosan - Nagy arc lehetett a srác
-Nick ma is az - gondolkodtam el mosolyogva
-Nick?
-Aham - bólintottam - miért?
-Semmi. - rázta meg a fejét, de egy kicsit furcsa volt
-Hány lányt fektettél le? - néztem fel rá
-Mármint amióta járunk..?
-Hülye - bokszoltam bele a mellkasába 
-Biztos tudni akarod? - húzta el a száját
-Igen.
-18. - mondta. Na hogy ezt mennyire kéne elhinnem..szerintem több is volt. [:DD] - És te?
-Lánnyal még nem csináltam - gondolkodtam el
-És még mindig én vagyok a hülye - nevettem
-Igen - néztem fel rá nagy szemekkel
-Oké, akkor hány sráccal csináltad már?
-Veled együtt 3.
Ahogy kimondtam elgondolkodtam ezen a különbségen majd elnevettem magam. Zayn először nem értette, hogy mi bajom, aztán szerintem rájött és ő is felnevetett.
-Láttad már valamelyik srácot meztelenül? - kérdeztem teljes mértékben tudva, hogy a válasz nemleges lesz, de nem volt jobb kérdésem
-Mindegyiket. - mondta lazán
-Mi?! - kaptam fel a fejem
-Miért, ne mond, hogy te még nem láttad a csajokat pucéran. 
-Öö... hát teljesen pucéran nagyon nem, de simán átöltözünk egymás előtt stb.
-Ja hát ez nálunk is így van kivéve Hazza-nál.
-Jézusom - sápadtam le
-Dehogyis, nem úgy - nevette el magát - Harry-nek szeret körbe körbe mászkálni meztelenül és elég nudistahajlamú. Ezért kicsit féltem amikor idehoztalak, de ez mellékes volt.
-Miért, féltél, hogy meglátom Harry-t meztelenül és doblak majd rámozdulok a legjobb barátnőm pasijára? - gondolkodtam, hogy milyen elmélet születhetett a fejébe
-Nem, csak nem akarom, hogy az én farkamon kívül másét is nézegesd.
-Mert a tiéd annyira érdekes? - vontam fel a szemöldököm
-Néhány nappal ezelőtt még máshogy gondoltad - mászott rám - elevenítsük fel kicsit az emlékeidet. - mondta majd közelebb hajolt hozzám és megcsókolt
A csókunkba egy picit belenevettem, majd egyre jobban elvadult. Próbáltam fordítani a helyzetünkön, Zayn nem engedte, de a második próbálkozásra sikerült. A csípőjén ültem és beletúrtam a hajába, majd gyorsan kihúztam, mert tudtam, hogy Zayn kényesebb a hajára még nálam is, sőt szerintem bármelyik lánnyal versenyezhetne-e téren, de végül meggondoltam magam, hogyha már ennyire akarja akkor én is hadd élvezzem. Kicsit felemelkedtem Zayn-ről aki persze rögtön feljebb hajolt és próbált tovább csókolni, de leállítottam, majd visszahelyeztem a fejét a párnára. Nyomtam egy csókot az ajkaira, majd onnan oldalra a borostás arcára, utána pedig a füléhez hajoltam.
-Nem zuhanyozunk egyet? - suttogtam bele, mintha csak félnék, hogy valaki más is meghallja
Zayn csillogó szemekkel felnézett rám, majd visszafordított maga alá és elkezdte a nyakamat csókolgatni, amitől teljesen kirázott hideg és észre se vettem, hogy közbe már a karjaiba kerültem és a nyakába kapaszkodtam. Zayn közbe a combomnál fogva tartott és közben már a mellkasomat csókolgatta. Az ajtó előtt kicsit megállt, majd a lábával valahogy kirúgta, mire  4 hangos jajgatást hallottunk. 
-Miért kifelé nyílik ez a szar ajtó? - szitkozódott Harry
-Pont ezért - vigyorgott rá Zayn, majd gyorsan átvitt a fürdőszobába
Zayn nekinyomott at ajtónak, de közbe azért elfordította a zárat, de utána ott folytattuk ahol abbahagytuk.
-Szerinted még mindig hallgatóznak? - kérdeztem miközben Zayn lehúzta rólam a felsőmet
-Nem igazán tud most érdekelni - mondta majd éhesen bekebelezte az ajkaimat
Miután minden ruhadarab lekerült Zayn ismét felkapott, és beálltunk a zuhany alá. Zayn megnyitotta a forró vizet majd nekinyomott a forró csempének. Odahajolt hozzám majd vad szenvedélyes csókba kezdtünk. Egyszer csak egy lökést éreztem ott alul, mire Zayn csak mosolyogva nézett rám. Kezemmel egyik kezemmel a vizes hajában turkáltam, másikkal meg a mellkasát karmolásztam, miközben ő a nyakamat csókolgatta és a kezét a fenekemen pihentette...


~Niall szemszöge:




-Na jól van, hagyjuk őket élvezkedni. - vigyorgott perverzül Louis
-De ha igaz az amiket Zayn mesélt akkor én legalább hallani akarom - nézett ránk Harry, mire én és Liam elrángattuk az ajtóból.
-Éhes vagyok - mondtam, majd elkezdtem a Nando's-os szatyrok között kutatni, de mind üres volt.
-Mindet felzabáltad. - magyarázta Louis 
-Akkor keresek valami kaját.
Kimentem a konyhába és találtam két csomag müzlit. Hát most ez is megtette, ráadásul ez az amit még én se tudok elszúrni. Mivel nem tudtam választani a két íz között ezért összekevertem a csokis és a gyümölcsös müzlit.
-Ezt te hogy bírod megenni? - kérdezte fintorogva Harry amikor visszaültem hozzájuk
-Simán. Kérsz? - nyomtam oda neki a tálat
-Nem - rázta meg a fejét röhögve
-Liam? - nyújtottam felé kanalat
-Rohadj meg - mondta hidegen
Megvontam a vállam majd a TV-t bámulva elkezdtem enni a müzlimet. Miközben az utolsó falatot is megettem ránéztem az órámra és majdnem félrenyeltem. Gyorsan ledobtam a tálat az asztalra majd felkaptam a pulcsim és rohantam az ajtóhoz.
-Hova mész? - nézett utánam Harry
-Sehova - feleltem röviden majd becsaptam az ajtót és rohantam a buszmegálló felé
Amikor odaértem a megbeszélt helyre, a park eldugott részébe ránéztem az órámra és láttam, hogy csak 10 percet késtem, de Ő nem volt sehol. Aztán rájöttem, hogy biztos felültetett. Lehet, hogy azt hitte, hogy én ültettem fel? 10 perc késés miatt? Vagy lehet, hogy megbántottam valamivel? Nem járunk régóta, de féltem, hogy valami baj van. Tehetetlenül sóhajtottam egyet majd leültem a fűbe. Körbenéztem a parkban. Nem ez volt a legnépszerűbb park Londonban és ennek is egy nagyon eldugott zugában voltam. A parkban volt egy kis domb, és tulajdonképpen odáig tartott, vagyis az emberek a domb egyik oldalán mászkáltak. Ezen a részen csak egy lámpa volt. Felültem az apró domb tetejére és körbenéztem a parkban. Nagyon szép volt, ahogy a sötétben ki volt világítva és a legtöbb ember már távozott is és a perces is összecsukta a kis bódéját. Egy kislány épp az utolsó falatott dobta oda a galamboknak aztán megfogta az anyukája kezét és ők is elmentek. Nem igazán értettem, hogy egy ilyen kisgyereket miért hoznak még ki a parkba, de ez a szülők dolga. Szóval ott ültem egyedül és elgondolkodtam azon, hogy ami napközben milyen kis jelentéktelennek tűnik az este vagyis már éjszaka milyen gyönyörű és meghitt tud lenni. 
A gondolataimból egy csodaszép hang zavart meg a hátam mögül.
-Bocsi, hogy késtem - mondta
Hátrafordultam és ahogy megláttam azonnal elmosolyodtam. Kezemmel megpaskoltam a füvet, jelezve, hogy üljön le mellém. Kicsit közelebb ült hozzám, mint amire számítottam, de egyáltalán nem bántam. Kezemmel a derekánál fogva közelebb húztam magamhoz ő pedig a fejét a vállamra hajtotta. Úgy öt percig így ültünk egymás mellett, majd megszólalt.
-Hiányoztál - emelkedett fel kicsit a vállamról
-Te is. - nyomtam neki a homlokomat az övének
Tekintetem a szeme és az ajkai között ingázott, de aztán apró célzásként beleharapott az ajkaiba vettem a célzást és apró puszikat nyomtam a szájára. Kicsit megnyaltam az alsó ajkát és ő rögtön kinyitotta a száját és hagyta, hogy forró csókba keveredjünk.
-Szeretlek - suttogta amikor elváltunk egymástól
-Én is szeretlek. - mosolyogtam rá


10 megjegyzés:

  1. most mondjam azt h hahahhahhahamu? :) nagyon jó lett<3

    VálaszTörlés
  2. "De ha igaz az amiket Zayn mesélt akkor én legalább hallani akarom " Ezen szakadok :DDDD
    Nagyon tetszett! Kövit! :))

    VálaszTörlés
  3. jó rész :) siess a kövivel ;D

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett,és kíváncsi vagyok,hogy ki az a csaj :D
    siess a következővel ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, ígérem hamarosan kiderül. :DD
      ahogy tudom hozom :DD

      Törlés
  5. Nagyon jó lett,mondjuk ez már megszokott,mivel mindig nagyon jó vagy! :D
    Siess!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh, aranyos vagy köszönöm, bár én ebben nem lennék olyan biztos :DD<3

      Törlés