2012. november 10., szombat

19. fejezet ~ Your Body

Sziasztok! Sajnálom, hogy csak most jött új rész, de visszatért ez a kicseszett iskola ami leöli az összes agysejtem ami az íráshoz (is) kéne. :SS Szerintem nagyon nem sikerült ez a rész, szóval előre is sajnálom, ha csalódást okozok.:SS Lehet, hogy egy kicsit rövid lett, de nem akartalak tovább váratni titeket.:')
Továbbra is nagyon örülök a komiknak és az (új) rendszeres olvasóknak, szóval csak bátran. ;dd xoxo.




Your Body

~Mandy szemszöge:



Unottan pakolgattam a ruhákat a boltban és vártam, hogy leteljen az utolsó 20 percem, ami egy örökkévalóságnak tűnt. Épp a fehérneműrészlegen voltam amikor valaki hátulról átölelt és megcsókolta a nyakam.
-Na melyiket akarod megvenni? - kérdezte Harry
-Hagyjál már - nevettem miközben szembefordultam vele - nekem jobbak vannak.
-Kíváncsi lennék rá. - nézett rám perverzül 
-Majd Harry, majd...
-Mikor végzel?
-20 perc. - feleltem
-Megvárlak. - mondta miközben elindultunk
-Van más választásod? - vontam fel a szemöldököm
Amikor kész lettem Harry-vel közösen elindultunk hozzájuk kocsival. Igazából imádom Hazza kocsiját, fura csaj szájából ilyet nem nagyon hallani, de így van...
Amikor a bejárathoz értünk furcsa hangokat hallottunk bentről:
-Ááá.. ne ez fáj - sikítozott valaki akit a hangjáról felismertük, hogy Roxy - vedd ki vedd ki! 
-Ha ezek megszentségtelenítik a kedvenc kanapémat... - nézett rám elképedten Harry
-De én félek benyitni.
-Mondom, hogy fáj, vedd ki vedd ki!! - hallottuk újra
-Na jó elégvolt. - mondta Harry és azzal benyitott
-Tessék kint van. - dőlt hátra Zayn
-Itt meg mi történt? - vonta fel a szemöldökét Hazza
-Rox-nak belement az ujjába egy szálka és olyan hisztit rendezett mintha eltört volna a keze. - forgatta a szemét Zayn
-Héé nem is - nézett rá szúrósan Roxy
-Mindegy - húzta magához Zayn és a barátnőjét és adott a feje tetejére egy puszit
-Többiek? - kérdeztem
-Egy másfél óra és jönnek. - nézett az órájára Roxy
-És a srácok? - kérdezte Hazza
-Niall zabál, Louis alszik és Liam meg gépezik.
-Felébresztem Lou-t - csillant fel Harry szeme, majd felfutott
Mosolyogva néztem, ahogy Hazza majdnem feldönti a lefelé jövő Liam-et.
-Nem vagy féltékeny? - bökött hátra Liam 
-Ha Louis-ra kéne féltékenynek lennem az szerintem nagyobb gond lenne. - nevettem
-Éhes vagyok! - futott le Niall is
-Hirtelen mindenki előkerül? - tárta szét a karját Zayn
-Mivel hallottuk, hogy Mandy-ék megjöttek és Hazza ráugrott Louis-ra aki éppen egy répás földön volt álmában - magyarázta Liam - Igen.
-Akkor majd rendelünk pizzát, ha megjöttek a többiek. - mondtam
-De miért csak akkor? - nyafogott Niall
-Hogy nehogy valakinek ne jusson. - vonta fel a szemöldökét Roxy
-Történt valami? - néztem rá
-Semmi - legyintett 

Miután megjöttek a lányok (persze Bii kivételével...) elragadtunk egy doboz pizzát és kiültünk a kinti napozószékekbe és ott dumáltunk.
-Képzeljétek - kezdte Liz - ma volt egy nő a sportboltban aki ráült a szobabiciklire és elkezdett tekerni. Másfél óráig. Ötször odamentem hozzá és megkérdeztem, hogy mi a szart csinál. Mindig rávágta, hogy csak kipróbálja.
-Fura... - gondolkoztam 
-Ja. - bólintott Roxy - És Beck-el mi van?
-Semmi - harapott bele mosolyogva a pizzájába Liz
-Meséélj - lökte meg oldalról Tina
-Tényleg semmi. Volt két randink és kész.
-És mikor lesz a harmadik? - vigyorogtam
-Holnap. 
Erre mind felnevettünk és hangosan húúúztunk. Nem ismerem még ezt a Beck srácot, de ha Roxy is és Liz is bírják akkor nem lehet vele gond.
-Hiányzik Bii. - mondta Roxy egy kis idő után, de szerintem mind erre gondoltunk
-Kinek nem? - kérdezte a pizzáját bámulva Tina
-Beszélni kéne vele. - mondta Liz - Azt se tudjuk, hogy mi van vele..
-Azt hiszed felveszi a mobilját? - nézett rá Roxy - Ezt személyesen kell.
-Akkor menjünk el hozzá. - néztem körbe
-Oké. - csillant fel Liz szeme - De várjatok... Hol is lakik Bii?
-Én még nem voltam náluk. - pislogtam
-Én se. - gondolkodott Tina
Mind Roxy-ra néztünk aki szintén megrázta a fejét. Szóval senki nem tudja, hogy hol lakik Bii. Bii csatlakozott bele a 'bandába' utoljára, de azért elég régóta jóba vagyunk vele, de egyszer se voltunk nála. 
-De várjatok. - néztem fel - Amikor egymást kísérjük haza mindig látjuk Bii házát.
-Tényleg. Akkor elmegyünk? - kérdezte Roxy
-Mikor? Én holnap szabad vagyok - rágcsálta a pizza szélét Tina
-Tina olyan undorítóan eszel - fintorogtam - Amúgy nekem 4 után bármikor jó.
-Én fél 4-ig vagyunk. Találkozzunk 5-kor a parkban és onnan egyszerűbben is odatalálunk, mert mi még hazafelé is eltévednénk egyedül - nevetett Liz
-A magad nevében beszélj - dőlt előre Liz felé Roxy
-Nem is tudom ki kési le mindig a buszt és száll fel egy idegen helyen rosszra. - dőlt előre Liz is
-Vigyázaat! - rontottak ki a srácok megszakítva Liz és Roxy 'veszekedését'
Mind a fiúk felé néztünk, hogy miért is kell vigyáznunk. Mindegyiküknél egy olyan hatalmas vízipisztoly, vagyis inkább vízipuska volt amivel rögtön elkezdtek célozni minket. Rögtön felpattantunk és elkezdtünk körbe körbe rohangálni, Tina és én sikítoztunk is, de Roxy és Liz valamennyire tartották magukat. 
Teljesen vizes lettem mivel Harry és Louis végig csak engem céloztak. Louis kérdőn ránézett Hazza-ra, aki csak bólintott és ezzel Lou Niall-nek segített be aki Liz-t fröcskölte.
-Ez szemét volt - néztem Harry szemébe aki közben közelebb lépett hozzám
-Nem tetszett? - kérdezte ártatlan kölyökkutya szemekkel
-Nem.
Erre a mellemre irányította a pisztolyt és kaptam egy szép nagy adagot.
-Anyád - nevettem kínosan miközben próbáltam védeni magam
Harry nem válaszolt csak elmosolyodott és magához húzott majd megcsókolt.


~Roxy szemszöge: 



Amikor a srácok megjelentek a hülye vízipisztolyokkal rájöttem, hogy ezek még betegebbek, mint gondoltam. Mondanom sem kell Zayn rögtön engem kezdett el célozni én meg rohangáltam körbe körbe mint valami idióta miközben megsüketültem Tina és Mandy sikítozásától. Zayn elkergetett engem a ház faláig ott nekinyomott, majd hosszan megcsókolt.
-Vizes vagyok. - húztam el a számat miután ellépett tőlem
-Na ne - nézett végig rajtam - Ha nem mondod észre sem veszem.
-Hülye - löktem meg nevetve a mellkasát
Elindultam majd bementem, hogy megtörölközzek. 
-Hány óra? - kérdeztem Zayn-t aki végig jött utánam
-Fél 6. - mondta - Miért?
-Éhes vagyok. 
-Most ettünk pizzát. - nézett furán
-Ja, azt amit szétvizeztetek - vontam fel a szemöldököm - Kösz nem. 
-Nekünk maradt még, azt megehetitek.
-Miért mi kapjuk a moslékot? - fordultam hátra miközben 
-Ez nem moslék. És kellett nektek kivinni.
-Nem tudtuk, hogy letámadtok - tártam szét a karom törölközővel a kezemben
-Az a ti bajotok. 
-Olyan hülye vagy. - törölköztem
-Lehülyéztél? 
-Le. - bólintottam
-Add ide, segítek törölközni. - vette ki a kezemből
Zayn nevetve elkezdett csapkodni a törölközővel (leginkább a combom körül...) én pedig nevetve csapkodtam Zayn-t. 
Megragadott a derekamnál, és magához húzott.
-Az én hülyém - suttogtam az ajkaiba, mire megcsókolt


11 múlt, Liz maradt a legtovább, de már szerencsére ő is, elhúzott rendesen lefáradtunk ma.
-Maradt még pizza? - kérdezte Niall
-Mindet felzabáltuk. - mondta Louis
-Francba. Én még éhes vagyok.
-Menj ki a konyhába - néztem rá
-Minek? - ráncolta a szemöldökét Niall
-Talán, mert ott valószínűleg találsz valami ehetőt. 
-Jaa. - esett le neki - Akkor egy perc.
-Roxy, te nem mész ki vele? - fordult felém Harry 
-Minek is? - kérdeztem
A srácok összenéztek majd Louis szólalt meg.
-Vannak pasis témáink, amik csak ránk tartoznak. 
-Aha, szóval most kibeszélitek az vizes felsőinket és a ránk tapadt farmerokat?
-Valahogy úgy - bólintott Lou
-Akkor sziasztok - nevettem, majd elindultam Zayn szobájába
Mikor mentem fel a lépcsőn és hátrafordultam, hogy Zayn nekibasz egy párnát Louis-nak. Ő dolguk...
Megkerestem a telefonom, majd rávetődtem az ágyra és elkezdtem a zenék között keresgélni. Végül Enrique Iglesias-nál döntöttem és a Tonight-al kezdtem. Egyik kedvenc számom tőle és Enrique hangjától el lehet olvadni. Na jó Enrique-től is el lehet olvadni de mindegy.
Egy félóra múlva Zayn lépett be a szobába és befeküdt mellém az ágyba. Kivette a fülemből az egyik fülhallgatót, majd belehallgatott a Hero-ba, de kinyomtam a telefont és félretettem az éjjeliszekrényre.
-Mindent alaposan kibeszéltetek? - mosolyogtam
-Te meg alaposan magadba fordultál? - kérdezett vissza 
-He?
-Ilyen siratós számokkal.
-Ez egy tökjó szám, ne fikázd jó?! - böktem oldalba
-De minek hallgatsz ilyeneket?
-Mert jó?
-Majdnem elsírja magát a számba, ne hülyülj már. 
-Ezt te se gondoltad komolyan. - néztem rá
-Jó. - bólintott - Ha választanod kéne Enrique és köztem, akkor kit választanál?
-Egyértelmű - mosolyodtam el - Enrique.
-Ezt megbánod. - mondta, de nem igazán értettem
Zayn rám vetette magát, majd rögtön csókcsatába kezdtünk, össze vissza forgolódtunk az ágyon. Zayn a hajamban turkált én pedig benyúltam a pólója alá. Ekkor Zayn megfordított és ott folytattuk, ahol a legutóbb abbahagytuk. A fenekem simogatósából a keze feljebb csúszott a felsőmre, majd egy mozdulattal levette és eldobta, majd megfordított és ismét alulra kerültem. Zayn tekintete egy kis ideig elidőzött rajtam, majd újra folytattuk a csókolózást. Már minden ruhadarabtól megszabadítottuk egymást, vagyis Zayn már teljesen meztelen volt, rajtam meg melltartó és bugyi. Zayn a nyakamat csókolgatta miközben levette rólam a melltartót majd azután lefelé menve a hasamra adott puszikat és úgy szabadult az utolsó ruhadarabtól is...
Hihetetlen éjszaka volt, de a részleteket inkább hagyjuk.




8 megjegyzés:

  1. Hardcore a vége! :D Szerintem nem okozol csalódást,nekem tetszenek ezek a részek,érdekesek és jók!
    Következőt hamar!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha :DD
      köszönöm szépen, sietek ahogy tudok.:33

      Törlés
  2. Neem, nem hagyjuk a részleteket xddd Na jó el tudom képzelni :D
    Nagyon nagyon imádtam ezt a részt! siess a kövivel!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha sry, de ez most elmaradt :DDD
      köszönöm, igyekszem ^^

      Törlés
  3. nem is rövid :D de rohadt jó ^^ nagyon ügyi vagy ;DDD

    VálaszTörlés
  4. nagyon jo lett mint mindig,siess a kövivel :D

    VálaszTörlés