2012. november 4., vasárnap

18. fejezet ~ Little Things

Heyy :'DD Örülök, hogy szünet alatt megszaporodtak a részek és remélem most, hogy így belejöttem továbbra is sűrűbben hozzam a részeket. :') Köszönöm a komikat amik továbbra is rengeteg erőt adnak a folytatáshoz, szóval továbbra is csak bátran. ;dd Ha bárkinek bármilyen kérdése van elérhettek Twitteren vagy Starityn csak komiba kérjétek el. :DD Remélem továbbra se okozok nektek csalódást, és ugyanúgy tetszik a blog. :')) Na akkor xoxo és mindenkinek kitartást a sulihoz. ;DD [a fejezet címéről annyit, hogy már nagyon kellett egy 1D szám és mivel ez a legújabb és szerintem legszebb számuk egyértelmű volt a választás :))]





Little Things

Szóval most 2 hétre a fiúknál rekedtem. Örülök is neki, meg nem is. Őszintén odavagyok, hogy 2 hétig folyamatosan Zayn-nel lehetek, de közbe körbevesz engem rajta kívül még 4 idióta. De egyébként bennük nincsenek kétségek, Harry örül, hogy végre van állandóba egy csaj a háznál aki reményei szerint majd mos és takarít. Aha remélheti, ahogy Niall is, hogy majd én fogok főzni rájuk. Liam szerint jó, hogy végre van (rajta kívül) egy értelmes ember a házban, de Louis meg élvezi, hogy eggyel több ember van akit szadizhat.
Csak Zayn-től félek kicsit. Vagyis nem tőle félek ez hülyén hangzik. Csak gondolom ki akarja majd használni azt, hogy most minden éjszakát itt töltök...

-Sziasztok! - jött be Harry Mandy-vel az oldalán
-Hello - köszöntünk nekik, majd Mand rögtön a nyakamba ugrott
-Jajj Roxy, hallottam, hogy mi történt úgy sajnálom - ölelgetett 
-Nyugi Mand, túlélem - veregettem meg a hátát, mert kezdet kicsit szoros lenni az ölelésünk
-És merre voltatok? - kérdezte Liam, miközben mindenki visszaült az eredeti helyére, Harry és Mandy pedig a kanapéra
-Sétáltunk egyet az Oxford Street-en. - mondta Mandy - Aztán beültünk egy kávézóba.
-Hogy ti milyen unalmasak vagytok - nézett végig rajtuk Louis
-Miért, hova kellett volna mennünk? - ráncolta a szemöldökét Harry
-Nem tudom, de az a 'sétálgattunk, kávézgattunk' dolog - kalimpált a kezével Louis - nagyon tré. Eredetibbek is lehetettek volna.
-Például? - nevetett fel Mand
-Mozi. Vidámpark. Delfinshow.
-Mert a mozi olyan eredeti - bólintott Liam
-És szerintem a Vidámparkból is kinőttünk. - nézett Louis-ra Hazza
-Delfinshow?! - értetlenkedtem - Hol a szarba vagy Londonba delfinshow?
-Ott a pont - nevetett Niall
-Attól még eredetibb mint a kávézás - védte magát Louis
-Én már előre félek itt veletek 2 hétig. - röhögtem, mire kaptam egy puszit Zayn-től

Olyan 3 körül Zayn mondta, hogy hagyjuk itt egy kicsit ezeket az idiótákat és menjünk el valahova. Amikor felálltunk, hogy elinduljunk átöltözni Louis (még szép) megállított minket.
-Hova-hova? - nézett ránk - Nem igaz, hogy ennyire fel vagytok izgulva, estig nem ér rá?
-Jézusom Louis - forgattam a szemeim
-Csak Delfinshow-ra megyünk - mondta Zayn, mert azt hitte ezzel lerendezi Louis-t. Aha azt hitte...
-Akkor ezentúl így hívjuk? - csodálkozott el 2 másodpercig - OK!
-Ezt jól elintézted Zayn - sziszegtem, majd felsiettem, hogy rendezze le egyedül
Ahogy beléptem Zayn szobájába elővettem a bőröndöm és elkezdtem kidobálni a cuccaim.
-Szépen otthagytál mondhatom - lépett be Zayn
-Bocsi, de te ezt jobban letudtad rendezni.
-Nem volt nagy szükség rám - ölelt át hátulról - Liam elmagyarázta Louis-nak, hogy nyilván csak elmegyünk valahova, hogy végre kettesben legyünk.
-Végre egy normális ember.
-Mit akarsz felvenni? - kérdezte, mivel az egész beszélgetésünk közben dobáltam ki a cuccokat az ágyra
-Nem tudom - húztam el a számat 
-Akkor majd választok én helyetted. 
-Biztos?
-Aham. Utána meg csinálunk helyet a cuccaidnak, hogy ne a bőröndből keljen folyamatosan kipakolnod. 
-Okés. Akkor addig megcsinálom a hajamat. - mondtam és kikaptam a hajkefémet és a tasakot amibe beledobáltam a sminkeket, hajgumikat, hullámcsatokat stb.
Jelentem 4 perc keresgélés után megtaláltam a fürdőt, szóval kimondottan büszke voltam magamra.


-Wow. - csak ennyit tudtam kibökni amikor megláttam a Zayn által összeállított szerelésem
Lehet, hogy már túl jól ismer.
-Mondtam, hogy nem fogsz csalódni - kacsintott
-Nem is mondtad - néztem rá
-Muszáj mindig elrontani a drámai szövegemet?
-Mitől volt ez drámai? - ráncoltam a szemöldököm 
-Inkább öltözz át - röhögte el magát
Felkaptam a kirakott cuccokat, majd visszamentem a fürdőbe átöltözni. Amikor visszamentem a szobába Zayn épp a pólóját készült felvenni, de amikor beléptem félbeszakította ezt a műveletet, így teljes belátást nyertem a felsőtestére. 
-Ezért még megverlek - néztem végig rajta
-Örömmel várom - nevetett miközben végre felhúzta a pólóját, majd rá egy kockás inget 
-Indulhatunk? - kérdeztem
-Mindjárt - mondta, majd odahajolt hozzám és megcsókolt
Úgy 5 perc múlva a kezembe vettem a pulcsim és elindultunk.
A nappaliban megúsztuk kisebb-nagyobb beszólásokkal és végre tényleg csak kettesben voltunk. 
-Biztos, hogy jól vagy a tegnapi miatt? - nézett le rám Zayn
-Most már igen. Az éjszakám volt nagyon szar mert visszajöttek az emlékek. A betörést illetően meg így nincs gáz, de ha otthon kéne lennem nagyon be lennék fosva.
-Értem. De a lényeg, hogy már jól vagy - mosolygott rám
-Igen. - öleltem meg - Köszönöm.
Zayn mintha nem is hallotta volna adott egy csókot.
-Beülünk valahova? - kérdezte - Éhes vagyok. 
-Okés.
Zayn egy gyrosost szúrt ki magának, amivel szintén vegyes érzelmeim támadtam. Először is imádom a gyrost, de az az a kaja amit az összes tini és női magazin írja, hogy ne edd a barátod előtt, mert nem a legszebb látvány ahogy mindenféle piták, saláták és húsok lógnak ki a szádból, plusz a hagymától büdös lesz a szád. De nem volt mit tenni, behódoltam a szenvedélyemnek.
A kólámat szürcsöltem és vártam, hogy a csaj kihozza a gyrosokat.
-És mikor lesz a bandában valami fontos dolog, vagyis érted, fellépés, interjú stb?
-Háát... Ha jól tudom kedden lesz egy dedikálásunk... A többi meg majd úgy jön.
-Értem. - rágcsáltam a szívószálam
-Itt is van. - jött az eladólány a gyrosokkal
-Köszi - mosolyogtam rá amikor odaadta
Elkezdtem a gyros tetejéről leeszegetni az összes cuccot, de miután elértem azt a pontot ahol normálisan ehetném kicsit elakadtam.
-Mi az? - kérdezte Zayn, de láttam a szeme sarkán, hogy mosolyog
-Semmi - néztem fel
-Akkor miért nem eszed normálisan?
-Én normálisan eszem. - mondtam, majd kihalásztam még egy húst
-Ha nem szereted a pitát miért nem kérted inkább tálba? 
Basszus ez nekem miért nem jutott eszembe?!
-De szeretem csak...
-Nem akarsz gusztustalanul enni mi? - vonta fel a szemöldökét
Erre csak ártatlanul felnéztem és pislogtam rá.
-Basszus Rox ne csináld már. Mégis hogy képzelted? Meglátlak gyrost enni és doblak vagy mi?
-Jó értettem - nevettem - csak tudod, hogy vannak hülyeségeim.
-Tudom. - bólintott nevetve
Megráztam a fejem és beleharaptam a gyrosomba. Végre.
Amikor mindketten befejeztünk kifizettük és elindultunk. Elég fura volt, szóval félig gyorsétterem, mivel kb csak gyrost árul, de pincérek is voltak...fura... na mindegy.
-Fagyi? - kérdezte amikor elhaladtunk egy cukrászda mellett
-Jó - vontam meg a vállam 
Úgy látszik Zayn szereti felhizlalni a lányokat.
Amikor kiléptünk a cukrászdából kerestünk egy padot és leültünk oda. Szokás szerint mindenféle hülyeségről elkezdtünk dumálni, de észrevettem, hogy Zayn (a szokásosnál feltűnőbben) bámul.
-Mi ilyen érdekes rajtam?
-Semmi - mosolygott 
-Okéé - néztem rá furán, majd tovább ettem a fagyim

Amikor visszaértünk a srácok lakásába mindenki ugyanúgy volt ahogy előtte. Annyi különbséggel, hogy megjelent Tina is.
-Tinaa - öleltem meg, ő meg vissza
-Na pont jókor jöttetek, már kezdtem mérges lenni, hogy megússzátok - nézett ránk Mandy 
-Mégis mit? - kérdeztem
-ACTIVITY! - ugrott elő Louis a társasjátékkal a kezében
-Roxy, nem hagytunk ott valamit a... - próbálkozott Zayn, de Harry félbeszakította
-Ti se szabadultok!
-Na gyertek jó lesz - mondta csillogó szemmel Louis
Zayn-nel egymásra néztünk és mivel láttuk, hogy úgyse ússzuk meg ezért sóhajtva leültünk a kanapéra.
-Rendben, akkor a csapatok - kezdte Louis - Hazza és Mandy, Zayn és Roxy, Liam és Tina, Niall és én.
-Miért te osztod fel a csapatokat? - nézett fel Liam 
-Miért nem tetszik? - vonta fel a szemöldökét Louis
-De. 
-Akkor meg? - forgatta a szemeit - Na kezdjünk.
Harry és Mand kezdtek. Mutogatás volt és Harry ment ki. 
-Felhő? - kérdezte Mandy, de Harry csak rázta a fejét
-Eső? - gondolkodott tovább, de Harry csak rázta a göndör tincseit 
-Lejárt. - mondta Louis 
-Időjárás - tárta szét a kezét Harry
Ezután jött Liam és Tina és Liam rajzolt. Okéé, én ilyen béna rajzot nagyon rég láttam. Valami pálcikaember volt rajta, hatalmas fülekkel valami dobozban.
-Feladom - adta meg magát Tina
-Nem, még meg kell várni amíg lejár az idő - mondta Niall
-Le is járt. - mutattam a kis béna homokórára
-Na mi volt ez Michelangelo? - vonta fel a szemöldökét Zayn
-Rádiós-műsorvezető. 
-És ezt azokból a nagy fülekből kellett volna kitalálnom? - nézett furán Tina Liam-re
-Azok ott a fülhallgatók
-Jaa - jöttünk rá

Estefelé Tina és Mandy úgy döntöttek, hogy elindulnak haza, ezért 3-man elindultunk. Harry rögtön mondta, hogy ő elvinne minket, de végül felfogta, hogy csak tudunk vigyázni magunkra. Kellemeset a hasznossal összekötve a kutyákat is vittem, hogy ne szarják össze a fiúk lakását.
-Banyek, a srácok meg Mand mesélték, hogy mi volt, tényleg kiraboltak? - nézett rám Tina
-Igen - bólintottam - és nagyon úgy néz, ki, hogy egy ideje meg is figyeltek minket. Egyébként azt hitték, hogy én és Bryan együtt vagyunk vagy mi értitek...
-Ezt honnan tudod? - pislogott nagyokat Mandy
-Kihallgattam őket amíg a mellettem lévő szobát pakolták ki.
-Ú, és Zayn tudja, hogy megfigyeltek titeket? - kérdezte Tina
-Nem. De nem is nagyon akarom elmondani, szerintem akkor már sehova nem tudnék elmenni. - nevettem
-Bryan-nel beszéltél? - rúgott arrébb egy kavicsot Mandy
-Igen, neki viszont mindent elmondtam. Azt monda, hogy most a srácoknál vagyok a legjobb helyen. Először korábban hazaakart jönni, de lebeszéltem róla, mert ez most fontos neki és Vicky-nek. Örülnék ha majd őt venné el. Bár az még messze van. - gondolkodtam
-De akkor jól vagy? - nézett rám aggódva Tina és rájöttem, hogy tényleg féltett
-Persze - mosolyogtam rá
Egyszer csak a Mandy kezében lévő Forrest ugatott egyet.
-Forrest csönd - szóltam rá
-Roxy - bökött meg oldalról Tina
-Mi az? - néztem fel
-Ott volt valaki de elfutott - mondta dermedten
-Nyugi, biztos csak valami árnyék volt - mondta Mandy
-Okéé... - vonta meg a vállát bizonytalanul
Amikor elérkeztünk Mandy-hez és Tinához is egyedül indultam tovább a kutyákkal. Egyedül sétáltam a sötét utcán, de mivel a kutyák velem voltak valahogy nem féltem. Igazából mindig nagy társaság vesz körül, ezért ezt eléggé igényeltem egész életem alatt, de nem kellett, hogy ez pont egy bizonyos személy legyen vagy állat. Például amikor egyedül vagyok otthon mindig kinyitom a szobám ablakát, hogy hallhassam az utca zaját és akkor máris érzem egy kicsit az életet amitől valahogy jobb lesz.
Amikor a fiúk háza elé értem akkor jöttem rá, hogy nem vittem magammal kulcsot. Hívtam Zayn-t.
-Szia Zayn...
-Hol vagy? - szólt bele idegesen
-Itt vagy a...
-Baj van?! Mi történt?!
-Zayn, figyelj nincs...
-Várj szólok Harry-nek és indulunk.
-Várj már Zayn...
-Hol vagy pontosan?!
-ZAYN! - kiabáltam bele a telefonba, ami azt hiszem hatott, mert végre befogta - Itt állok a ház előtt csak nem hoztam magammal kulcsot és nem tudok bemenni.
-Ja.. akkor megyek és nyitom.
Nevetve kinyomtam a telefonom és vártam, hogy a hősöm, akinek most éppenséggel nem sikerült megmentenie kinyissa a kaput.
-Végre - mosolyogtam rá amikor kijött 
-Bocs - néztem fel rám miközben Nina-t próbálta leszedni a lábáról
-Áhh, semmi baj - nevettem
-Beküldenéd a kutyákat? Nyitva van a bejárati ajtó.
-Miért? - vontam fel a szemöldököm
-Van valami amit bent lehet, hogy nem tudnék elintézni...
-Na jó legyen - vontam meg a vállam majd lecsatoltam a kutyákat a pórázról, majd azok befutottak
Zayn közelebb lépett hozzám majd átkarolta a derekamat én pedig a kezeimet a nyaka köré fontam. Egy ideig szemezgettünk egymással, majd Zayn tekintete egyre többször tért át a számra. Az ajkait az enyémekre tapasztotta, majd hosszú smárolásba kezdtünk. 
-Baj van? - kérdeztem amikor kicsit eltolt magától
-Valaki nagyon néz minket. Inkább menjünk be. 
-Rendben. - bólintottam majd elindultunk
Miközben Zayn becsukta a kaput hátranéztem és láttam, hogy Dave figyelt minket.
Amikor beléptünk láttam, hogy mindenki pizzát zabál. Liam még a kutyáknak is adott.
-Remélem nekem is rendeltetek - mondtam miközben levettem a pulcsimat 
Erre hirtelen kínos csönd lett és láttam hogy a srácok összenéznek.
-Elfelejtettek mi? - vontam fel a szemöldököm
-Ezért inkább Zayn-t kéne lecseszned - bökött rá Niall
-De ti is gondolhattatok volna rám! Zayn egy külön dolog.
-Most rá nem vagy dühös mert a pasid? - kérdezte tele szájjal Louis
-Nem, rá pont, hogy még dühösebb vagyok. - sandítottam hátra a mögöttem álló Zayn-re
Zayn előrébb lépett és hátulról átkarolta a derekamat, majd megcsókolta a nyakam
-Bár neki könnyebben megbocsátok - tettem hozzá
Zayn elmosolyodott, majd beleült a fotelbe aztán meg az ölébe húzott.
-Ez nem ér - nézett fel Niall - ha én most lesmárolnálak akkor mi lenne?
-Megvernélek. - válaszolt helyettem Zayn, mire elnevettem magam
-De akkor most nekem kajak nem maradt?
-Az én maradékomat megeheted. - mondta Zayn
-Hogy oda ne legyek - vontam fel a szemöldököm 
Előrehajoltam, hogy elvegyem a pizzás dobozt és Zayn kihasználva az alkalmat rácsapott egyet a seggemre.
-Enyhén kanos vagy nem? - kérdeztem Zayn-t, mire a srácok elnevették magukat
-Ha a pofámba nyomod a formás segged akkor mit vársz? - vigyorgott kajánul
-Nem is nyomtam a pofádba. - néztem rá miközben újra elhelyezkedtem 
-De Zayn azt szeretné - szólt közbe Harry
-Az egy dolog - mondtam, majd beleharaptam egy pizzaszeletbe
-Hogy lehet ilyen szexuálisan enni a pizzát? - nézett végig rajtam Zayn
Erre elkerekedett szemmel néztem rá, majd fogtam magam felálltam és bevettem magam Liam és Niall közé. 
-Itt hagysz? - kérdezte sértődött fejet vágva
-Itt - nyújtottam ki rá a nyelven
-Hát jó. 
-Megsértődtél? - néztem rá nagy szemekkel
-Igen. - folytatta
Néhány másodpercig nagyokat pislogva néztem rá, majd Niall közbeszólt.
-Cserélünk?
-Oké - bólintottam majd elvettem egy négysajtosat egy kukoricásért cserébe

Hajnali 2 körül Zayn-nel úgy döntöttünk, hogy felmegyünk aludni.
-Aztán ne legyen hangos a delfinshow - szólt utánunk Louis
-Valaki verje meg - kiabáltam vissza, majd felmentem az emeletre
Zayn még nem ért fel, azt hiszem Louis-t tette rendbe, legalábbis remélem. Szép nyugisan átöltöztem és amikor átvettem a felsőt akkor vettem észre, hogy Zayn az ajtófélfának dőlve néz. 
-Basszus - sziszegtem
-Nekem tetszett. - vonta meg a vállát
-Nagyon örülök neki. - forgattam a szemeim, majd bemásztam az ágyba
-Kajak melltartóban akarsz aludni? - vonta fel a szemöldökét
-Baj?
-Csak nem kényelmetlen.
-Én teljesen jól elvagyok vele.
-Fura vagy. - nézett rám majd elkezdett öltözni
Az ágy másik szélén ült, ezért csak a hátát láttam miközben átvette a boxerét. Amikor kész lett megfordult majd rám mosolygott miközben megfigyeltem a felsőtestét. Befeküdt mellém és megfordított, hogy hátulról magához tudjon ölelni. Nyomott a fülem mögötti érzékeny részre egy puszit amitől teljesen kirázott a hideg és teljesen oda voltam és vissza. Miután felépültem éreztem, hogy Zayn valamit nagyon ügyköd a hátamnál.
-Zayn elárulnád mit csinálsz? - fordítottam el kicsit hátra a fejem
-Sok hülyeségedet elviselem, de ez már sok. - mondta majd kikapcsolta rólam a melltartót
-De mondom, hogy én így jól vagyok - kaptam gyorsan hátra a kezem, hogy visszacsatoljam, de Zayn kihúzta a felsőm alól és eldobta a szoba sarkába
Megfordultam vele szembe és totál furán nézhettem rá.
-Neked mi bajod azzal, ha a barátnőd melletted melltartóban alszik?
-Több rajta a ruha. 
-OMG - forgattam a szemeim
-Nem egyébként ismerlek és tudom, hogy magadban kitaláltál valami hülyeséget, fogalmam sincs, hogy mit és nem is érdekel, de nem akarom, hogy miattam szenvedj ebben a szarban.
-Zayn te nagyon beteg vagy. 
-Nem is.
-Basszus honnan veszed ezeket? Nem is hordasz melltartót. - gondolkodtam
-Szerintem addig jó. - nevetett
-Oké ez nekem sok. - mondtam és visszafordultam
Zayn nevetve megint magához húzott és amikor már kezdtem félálomba lenni megmarkolta a melleimet.
-Anyádat Malik - morogtam álmosan - most engedd el őket és aludj el.
-Nem. 
Kezemmel felnyúltam és leemeltem Zayn kezeit a mellemről és erőlkedve aludtam el, hogy Zayn nyúljon oda még egyszer. Nagyon kanos.


8 megjegyzés:

  1. Zayn...enyhén kanos XD de am jó lett:D ez a rész tele van hülyeségekkel úgyhogy nem egyszer röhögtem egy sort XD ügyes vagy :) és siess a kövivel ;D ahogy tudsz ((:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy tetszett.:))
      igyekszem ^^

      Törlés
  2. Hát ez nagyon jó :D Delfinshow! :DD Ügyes vagy,hozd a kövit hamar!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Istenem! Delfinshow xdddd
    Nagyon jó lett, hozd hamar a kövit! :)

    VálaszTörlés
  4. ja,nagyon jo lett,zayn nagyon kanos,
    már várom a kövit :D

    VálaszTörlés