2012. október 23., kedd

14. fejezet ~ Worlds Apart

Sziaasztook:DD Ez a rész rövidebb lett, mint az eddigiek, de már nagyon akartam hozni az új részt. :// Nagyon szégyellem, hogy ilyen lassan jönnek a részek és ígérem igyekezni fogok, hogy ezen változtassunk. ;dd Próbálkozok azon is, hogy valamivel jobban nézzen ki az oldal, egyenlőre csak tervek vannak, de lehet, hogy néhányan észrevettétek, hogy a mellékszereplőkről is tettem fel képeket...:'33 
Kicsit bánt, hogy ez már a 14. rész, de nagyon kevés komit adtok. Nem akarok hálátlan lenni, az eddigieknek is nagyon örülök, csak jó lenne tudni, hogy tényleg érdekel-e titeket, vagy egyszerűbb ha törlöm a blogot mert ez is megfordult már a fejemben. Lehet, hogy csak lusták vagytok, de nekem ez nagyobb önbizalmat adna, hogy van értelme folytatni a történetet. :S





Worlds Apart



-Jó reggelt! - léptem oda vidáman Beck mellé reggel a buszmegállóban
-Roxy! - örült meg nekem, de azért láttam, hogy nincs a toppon
-Mi történt? - kérdeztem szomorúan
-Jade dobott...
-Sajnálom. - húztam el a számat
-Én is...- rúgott arrébb egy kavicsot
-Figyelj. Most én leszek a köcsög érzéketlen bunkó, de szerintem nem illett hozzád. Szerintem te aki bármilyen csajt megkaphatsz ne bukj ki pont rá.
-Kösz. - mosolyodott el halványan - Egyébként Liz-zel mi van?
-Látom gyorsan túltetted magad rajta - röhögtem fel
-Ja. - nevetett
-Egyébként jól van. És szingli.
-Vettem. De neked is elég jól megy most - bökött vállba
-Honnan veszed?
-Képzeld én is látom a Twittert. Meg a TV-t. 
-Jaa. 
-Szóval Zayn Malik? - mosolygott kedvesen
-Igen. - bólintottam - De te honnan ismered?
-Van egy húgom - nevetett
-Megnyugodtam. 
-Várj, te nem szereted a pasid zenéjét?
-Nem úgy értem. - védtem magam - Te vagy a Green Day pólós srác, belőled nem nézném ki, hogy 1D-t hallgatsz.
-Te meg a Green Day pólós csaj, belőled meg nem nézem ki, hogy a One Direction egyik tagjával jársz.
-És mégis - nevettem fel - egyébként nem a kedvencem a zenéjük, de bírom.
-Legalább őszinte vagy. - mondta - Itt a busz.

-Ugye tudod, hogy most mindent elmondasz?! - rohant le Leah Violet-tel az oldalán
-Nektek is szép jó reggelt... - néztem végig rajtuk
-Meséélj már. - nyaggatott Violet
-Mégis miről? 
-Roxy, ne szórakozz már. - forgatta a szemét Leah - Zayn-ről!
-Zayn.. Ja igen. 19 éves, a One Direction tagja...
-Bazdmeg, ne szórakozz már most komolyan! - szólt rám Leah
-Jó. Mit akartok tudni? - sóhajtottam miközben leültem egy asztalhoz, ők meg mellém
-Mekkora a farka? - kérdezte Violet
-Na jó sziasztok - álltam fel röhögve, de visszarántottak
Utána mindenféléket kérdeztek, hogyan jöttünk össze, első csók, hogyan csókol stb.

-Sziiiaa - állt be a soromba mosolyogva Bii
-Bii, te mit keresel itt? - vigyorogtam rá
-Beszélnünk kéne...
-20 perc. - mondtam, mert láttam rajta, hogy komoly a dolog
Amint szabadulni tudtam mentem is Bii-hez, aki az egyik asztalnál ült és várt.
-Mi történt? - kérdeztem kétségbeesetten
-Emlékszel Dave-re? 
-Nem Bii, nem emlékszek az exemre. - néztem rá pislogás nélkül
-Jó na. Na akkor a lényeg.
-Köszönöm - bólintottam
-Jake haverja.
-Mármint azé a Jake-é? - vontam fel a szemöldököm - Aki Mandy-vel lógott és aki ott is volt náluk?
-Ühüm - bólintott Bii a szívószálat rágcsálva
-Bazdmeg - sziszegtem - és hogy tudtad meg?
-Ugye szombaton együtt lógtunk - mondta mire bólintottam - a buszmegállóban ott álltak együtt, Dave rájött, hogy hozzád megyek, akart is jönni, de ugye végül nem. 
-OMG. - sóhajtottam - Ez fos.
-Az. - bólintott Bii
-Mi történt? - hallottam egy hangot a hátam mögül
-Bii mond el neki is - sóhajtottam miközben Tina leült hozzánk
Bii felvázolta Tinának a helyzetet, aki hasonlóan reagált, mint mi.
-Dave egy pszichopata. Aki most beszerzett egy pszichopata barátot. - mondta Tina
-Dave nem is pszichopata. - pislogott nagyokat Bii
-De Jake lehet, hogy az. - gondolkodtam
-Vagy mindkettő vagy egyik se. - rágcsált Tina egy krumplit amit Bii-től csórt 
-Dave tuti nem. Csak szerelmes - védte Bii
-Dave sose volt szerelmes. Legalábbis belém - sütöttem le a szemem
-Azt hittem már túlléptél rajta - nézett rám Tina
-Igen, de azért még szarul eshet nem?!
-Jó nyugi. De nem történt semmi. Ez a lényeg nem? - ijedt meg Bii

-Hanyagoljuk a témát. - adtam fel
Bii lassan lelépett, de Tina még mindig itt maradt. 
-Neked nem kéne visszamenned melózni? - vontam fel a szemöldököm
-Mára ennyi volt, és kitaláltam, hogy ma mi ketten elmegyünk vásárolni.
-Én és a vásárlás? - döbbentem le 
-Igen, kéne vennem új cuccokat, nyárra még nincs semmi, és ha elutazunk nem mehetek nagykabátban. - magyarázta
-Hát jó...

Mielőtt elmentünk volna 'plázázni' azelőtt hazaugrottam átöltözni meg úgy döntöttünk, hogy kocsival könnyebben odaérünk.
-Remélem tudod, hogy most utállak. - doboltam az ujjaimmal a kormányon a piros lámpánál
-Miért is? 
-Tudod, hogy utálok a sok 'apuci cuki pici lánya' között mászkálni. Nem vagyok odavaló.
-Istenem most az egyszer kibírod ne rinyálj már. Tudod, hogy én is rühellem, ne tépjük már egymás idegeit. 
-Oké - sóhajtottam, majd rányomtam a gázra, mert a lámpa zöldre váltott
-Egyébként nem vágom. - mondta - Van kocsid, de te mindig busszal jársz.
-Háát... 1. nehéz parkolni 2. ahova általában járok az 1-2 megállóra van.
-Igaz - vonta meg a vállát
Még úgy 10 perc és meg is érkeztünk.
-Na hol kezdjük? - kérdezte Tina amikor beléptünk
-Nekem 8. 
-Jó akkor előbb nézzünk fel az emeletre.
-Tőlem - sóhajtottam
Már majdnem elértünk a mozgólépcsőhöz amikor egy 10 éves kiscsaj elénk ugrott. Szó szerint. 
-Úúúristen nem hiszem el, hogy te vagy az - sikítozott és közben úgy csapkodott a kezével mint egy kolibri
-Héé csajszi nyugi - nézett rá furán Tina, de a kolibri nem is figyelt rá
-Te vagy Roxy ugye? - csapkodott
-Igeen... - mondtam bizonytalanul
-Áááááááááá - sikított fel, és szerintem az összes galamb (Kevinnel együtt:DD) felszállt a környéken mint a filmekben
-Minden oké? - vontam fel a szemöldököm
-Csak egy közös képet légysziii. - mondta cérnavékony hangon, majd elővette a telefonját és egy másodperc alatt meg is csinálta a képet
-Sziiasztok - rázta a kezét össze vissza. Talán integetni akart...
-Gyorsan húzzunk innen - súgta a fülembe Tina
-Rendben - bólintottam, majd sietve elindultunk a mozgólépcsőn
-Mi volt ez a kiscsaj? - kérdezte miután felértünk
-Gondolom egy directioner.
-Jaa - jött rá Tina - és mivel most Zayn csaja vagy ezért így viselkednek veled?
-Aha. Amíg nem süketülök meg kibírom. 
-Gyere ide menjünk be - vonszolt be egy üzletbe 
Bevonszolt a boltba és elkezdtünk körülnézni. Igazából nem nagyon volt bármi is ami annyira megragadott volna, de elég nagy ez a pláza, szóval tuti nem megyek el üres kézzel.
-Mit szólsz ehhez? - emelt fel Tina egy felsőt
-Próbáld fel - vontam meg a vállam
-Okés - mondta majd odament a próbafülkéhez és felpróbálta
-Szerintem jó - erőltettem mosolyt magamra amikor kijött
-Akkor megveszem. Te láttál valamit? 
-Nem még nem.
Vagy 20 boltot bejártunk én már rég szétuntam az agyam mire beültünk egy fagyizószerűségbe.
-Köszönöm - mosolyogtam rá az eladó csajra amikor kihozta a limonádénkat 
-Te még nem vettél semmit. - nézett rám Tina
-Te meg ki se látszol a szatyrok mögül. - vágtam vissza
-De ez így olyan ciki, vegyél már te is valamit. 
-De nem tudok mit. 
-Akkor majd én veszek neked. Te meg addig sétálgass vagy mit tudom én - mondta mire elég értetlen fejet vághattam ezért folytatta - Ha velem jössz úgyse hagysz semmit.
-De Tina nem kell.
-Jó akkor csináljuk úgy, hogy cseréljük ki a pénztárcákat. 
-Rendben - adtam meg magam - de mit csináljak amíg te vásárolgatsz?
-Mit tudom én. De max fél óra és végzek ígérem. 
-Hát jó. - sóhajtottam, majd odaadtam neki a tárcámat, ő pedig a kezem benyomta az ő spongyabobosát. Tök jól nézett ki. Na mindegy...
Hát jó, Tina elment vásárolni, és fogalmam se volt, hogy mihez kezdjek. Mivel eddig csak ruhaüzletekben voltunk úgy gondoltam bemegyek egy lemezboltba, ugyanis ebben a plázában van egy olyan bolt ahol minden nekem való CD-t megtalálok és nem csak a tucatzenét. Szóval felpattantam és szinte futólépésben mentem el a boltig.
Éppen egy Simple Plan CD-t nézegettem amikor egy eladó megszólított.
-Hello, segíthetek? 
-Szia, nem köszi csak né... Beck? - néztem nagyot amikor felismertem 
-Roxy? - mosolyodott el - Hát te mit keresel itt?
-Csak benéztem. De te kajak itt melózol? 
-Ja - nevetett - És mizu? Reggel óta...
-Nem történt semmi komoly. Meddig vagy bent?
-Még úgy 40 perc - nézett az órájára - aztán randim van Liz-zel.
-Tényleg? - örültem meg neki
-Aha, reggel mondtad, hogy még szingli, ezért gondoltam felhívom. És akkor mondta, hogy ma.
-Az tök jó.
Még egy kicsit beszélgettem Beck-kel, aztán megvettem a CD-t (félreraktam valamennyit a tárcámból, hátha valami csoda folytán mégis veszek valamit) és Tina hívott is, hogy készen van. Jó gyors volt.
-Akkor léptem szia. - intettem
-Hello.
-Na végre itt vagy. - mondta Tina amikor odaértem a szökőkúthoz ahol találkoztunk - Mit vettél?
-Egy Simple Plan CD-t. - emeltem fel a kezemben tartott szatyrot - Na és te?
-Majd otthon megnézed. Vagy nem akarsz nálunk aludni? - kérdezte
-Végül is oké - mosolyodtam el - de miért csak akkor mutatod meg?
-Mert úgy izgibb - vigyorgott
-Te tudod - forgattam meg a szemeim - na induljunk. 
Miközben mentünk kifelé a plázából gyorsan dobtam egy sms-t Bryan-nek, hogy nem megyek este haza ne aggódjon. 2 perc múlva csörgött a telefonon.
-Hol alszol? - szólt bele kétségbeesetten Bryan
-Tinánál - nevettem fel miközben beszálltam a kocsiba
-Ja oké. De ugye nem versz át? 
-Bryan - röhögtem
-Oké, húgi, na itt van Vic, szóval leteszem. Vigyázz magadra és vezess óvatosan!
-Honnan tudod, hogy kocsival vagyok?
-Nem volt itthon.
-Jaa.
-Szöszi - nevetett - na hello
-Szia
-Azt hitte Zayn-hez mész mi? - kérdezte nevetve Tina
-Aham. Tudod milyen...
-Biztos szívesen lennél ott - vigyorgott
-Hülye - röhögtem, majd becsatoltam magam és indultunk is
-Egyébként ma nincs otthon senki - mondta - apám és a szörny ünneplik a szörny születésnapját... 
-Sajnálom - húztam el a számat
-Áhh mindegy - legyintett

Alig fél óra alatt odaértünk Tináékhoz. A szobájába mentünk rögtön ahol a saját cuccait lecseszte az íróasztalra, majd kiválogatta azokat a szatyrokat amibe az dolgaim voltak és odaadta.
Ahogy megnéztem a ruhákat majdnem elájultam. Vett egy rohadt jó rózsaszín-szürke virágos felsőt, egy hozzá illő rózsaszín farmert és hozzá egy szürke csöves sapkát, egy pár idézőjeles fülbevalót és egy fekete karkötőt. Imádom.
-Azt hiszem te leszel ezentúl a stylistom. - képedtem el 
-Mondtam, hogy találok neked valót. - kacsintott - Tényleg tetszik?
-Viccelsz?! Imádom - mosolyogtam
-Akkor jó - nyugodott meg 
-Nagyon köszönöm - öleltem meg 
-Igazán nincs mit - ölelt vissza - de várj valamit elfelejtettem.
Felpattant, majd gyorsan kikeresett egy cipős dobozt. Kinyitottam egy fehér tornacipő volt benne, rajta ilyen rajzszerű mintával. 
-Nem bírtam otthagyni - tekergette az egyik hajtincsét
-Ez baromi jó - nézegettem a kezembe tartott cipőt
-Annyira Roxy-s, hogy nem tudtam otthagyni - nevetett
-Gondolom. - nevettem - Még egyszer köszönöm - öleltem meg újra
Még Tina cuccait is átnéztük aztán lementünk a konyhába valami nasiért.



A nappaliban feküdtem Tináék kanapéján ő pedig a fotelben ült és a TV-t kapcsolgatta. Egyszer csak megcsörrent a telefonom. Zayn volt az.
-Bocsi - néztem Tinára majd felvettem
-Hol vagy? - szólt bele aggódva Zayn
-Tinánál - mondtam tök normálisan 
-Akkor azért nem nyitja ki senki... - gondolkodott
-Váj, te nálunk vagy?! - döbbentem le
-Ja. Öö... akkor most mi legyen? Egyébként Liam már ott van?
-Mit keresne itt Liam? - értetlenkedtem
-Szóval még nincs... Akkor megyek vele... Na mindegy, majd találkozunk, szia. - hadarta el majd kinyomta
-Mi történt? - kérdezte Tina
-Nem tom tök zavaros volt. Ott van nálunk aztán kérdezte, hogy itt van-e Liam... semmit nem vágok.
-Miért lenne itt Liam? He?
-Én is ezen vagyok...
-Na mindegy - feküdtem el újra
Alig 10 perc múlva csöngettek
-Nyitom - tápászkodott fel Tina
-Eszembe se jutott, de oké - röhögtem, mire Tina fejbe dobott egy párnával
Kicsit felkeltem az ülésből, hogy lássam ki jött.
-Sziasztok - köszöntek vigyorogva... Zayn és Liam
-Hát ti? - kérdezte Tina
Az arcát nem láttam, mivel háttal volt nekem, de valószínűleg elég értetlen feje lehetett. Mint nekem. 
-Ha beengedtek elmagyarázzuk - nevetett Liam
Tina arrébb állt és így a srácok is be tudtak jönni.
-Szóval mit kerestek itt? - néztem rá Zayn-re aki beült mellém
-Hát az úgy volt, hogy én át akartam menni hozzád. De te önző módon nem voltál otthon - nézett rám szúrósan
-Fogalmam se volt róla, hogy jössz! - védtem magam
-Az mindegy. Liam meg Tinához akart jönni. De mivel mindketten itt vagytok így egyszerűbb. - magyarázta el
-Aha - bólintottam - és most mi legyen?
-Éhes vagyok - mondta Liam
-És most mihez kezdjek? - nézett rá Tina
-Rendeljünk kínait. Hol a telefon? - fordultam körbe
-Miért pont kínait? - kérdezte Tina
-Mert a hupikéktörpikék kékek, a Hold sajtból van és mert szeretem a kínait. - adtam meg a logikus választ
-A Hold nem is sajtból van... - gondolkodott Zayn
-Ha én azt mondom akkor abból van - néztem rá szúrósan, majd tárcsáztam


7 megjegyzés:

  1. HA TÖRLÖD A BLOGOT MEGHALSZ!! :'DD én üziben írom a véleményem ezt te is tudod:3 mint mindig nagyon jó lett*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudoom, de másoktól is jólesne :SS
      egyébként nem fogok meghalni.. nem értem honnan veszed ezt... :'DDDDDD

      Törlés
  2. Nehogy töröld!!!
    Nagyon nagyon jó a blogod, és imádom, és annyira sajnálom, hogy csak az elején írtam komikat, de ennek ellenére mindig olvasom :)
    És inkább visszaszokom a komi írásra, csak eszedbe ne jusson még egyszer ilyen!! :D

    VálaszTörlés
  3. ja nehogy megprobáld törölni,nagyon imádom,és már várom a következő részt :D

    VálaszTörlés
  4. Ne merd törölni! Bazi jó!!!! :PP

    VálaszTörlés