2012. október 10., szerda

12. fejezet ~ Ready or Not?

Sziiiassztook. ^^ Meghoztam az új részt, ez most jóval rövidebb lett mint a többi, 1000 bocsánat, csak ezt itt akartam abbahagyni, mert úgy izgalmasabb. :$ Remélem attól függetlenül tetszeni fog, egy kicsit hot lett, de azért remélem tetszeni fog. :'dd Nagyon örülnék néhány kominak. :3 Na rövid rész, rövid rizsa szóval jó olvasást. :DD



Ready or Not?

~Tina szemszöge:






A konyhában álltunk Liam-mel, mert Zayn, Roxy még egy kicsit kettesben voltak, Liz meg felment Roxy szobájába, állítólag valamit meg akart nézni a neten ezért bebúrta Roxy laptopját. Igen, viszont igazából csak ő is látta, hogy most inkább hagyja őket egy kicsit. Jobb is, mert Zayn kicsit fura volt...
-Szerintem csak félbeszakítottunk valamit. - mosolygott sejtelmesen Liam
-Ahha - néztem furcsán - oké.
-Akkor milyen kaját csináljunk? - kérdezte 
-Hát nem tudom. Nem akarok nagy kaját, inkább süssünk valamit.
-Jó és mit? - nevetett
-Mini kakaós csiga? 
-Rendben. Csak az a gáz, hogy én még nagyot se tudok. 
-Miből gondoltam. - sóhajtottam 
-Oké, na én énekes vagyok, nem szakács. De mentségemre legyen mondva a srácok közül én csinálom a legjobb kajákat.
-Aha, és mi a specialitásod, a vajas kenyér? - néztem fel rá, az alsó polcból amiből pakoltam ki a hozzávalókat. 
-Inkább csináljuk a csigákat. - tette fel a kezét védekezőn
-Jó, akkor vedd ki a leveles tésztát. - mondtam
-He?
-A fagyasztóban. 
-Jó, de mitől lesz egy tészta leveles? A tészta miért nem tészta? - értetlenkedett
-És te vagy a legjobb szakács a srácok közül. - néztem rá pislogás nélkül
-Igen - bólintott büszkén
-Na gyere megmutatom - tápászkodtam fel, majd kivettem a leveles tésztát és Liam-hez vágtam
-Jaa.
-Örülök, hogy végre megértetted.
-És nem kéne ezt kiolvasztani? 
-Hát... kéne... - gondolkodtam
-Na mi van Ramsay elakadtál?
-Hmm? - néztem fel a gondolkodásból
-Hogy kéne kiolvasztani ezt a szart? 
-Tegyük be a mikróba. - vontam meg a vállam
-Biztos?
-Aha. Add ide.
Elvettem Liam-től a tésztánkat, majd benyúltam a mikróhoz. Roxy és Bryan nem a főzéstudományukról ismertek, szóval nem igazán logikusan van elrendezve a konyha. A mikró be van szorítva a mosogató és a hűtő közé, ezért az embernek be kell hajolnia, hogy ki tudja nyitni.
Épp nyúltam előre, hogy benyomjam a gombot ami kinyitja a mikró ajtaját, amikor Liam rávert egyet a seggemre.
Fejbebaszott a mikró.
-Ez meg mi volt? - néztem rá felhúzott szemöldökkel
-Mi? - nézett rám ártatlan szemekkel
-Úgy tudtam, hogy te van a banda jófiúja nem? A jófiúk nem csinálnak ilyeneket.
-Az újságok azt írnak amit akarnak. De egyébként tényleg jófiú vagyok. - mondta miközben közelebb lépett hozzám
-Igazán?
-Igazán. - mondta majd odahajolt hozzám és a homlokát az enyémnek nyomta.
A pultnak támaszkodva álltam összeszorított előrenyújtott lábakkal, ő pedig kisterpeszben  az én lábaim mellett miközben a kezemet fogta. Mélyen a szemembe nézett.
Lehunytam a szemem, majd egy apró puszit nyomtam a szájára. Liam egy kicsit meglepődött, de utána beleélte magát. Kicsit megnyalta a szám szélét, majd még egyszer. Kicsit megijedtem, de a harmadikra már megadtam magam, és hagytam magam.
-Hazudtál. - suttogtam az ajkaiba
-Mi? - nézett rám ijedten
-A jófiúk nem is így csókolnak.
-A jó büdös francot nem. - nevetett fel, majd újra megcsókolt, de félbeszakítottak minket
-Oké Bridget és Mr. Darcy, az, hogy filmekből idéztek smárolás közben éppen annyira aranyos mint undorító. - mondta Roxy - De ezt miért az én konyhámban kell?
-Melyik film volt ez? - ráncolta a szemöldökét Zayn, aki Roxy mellett az ajtófélfában
-A Bridget Jones Naplója. - nézett rá Roxy elképedten
-Jaa tényleg. - jött rá Zayn
Egyszer csak a mikró elkezdett csipogni. Hál' a jó égnek, Roxy és Zayn nem említették meg többet az előbbieket, csak aranyosan mosolyogtak ránk folyamatosan. 

Később már mind elhelyezkedtünk a nappaliban, és együtt dumáltunk. Igazából már csak Niall-re, Bii-re valamint Mandy-re És Hazza-ra vártunk.
-Na mi van, megjöttél? - nézett Liz Niall-re aki éppen akkor lépett be 
-Nem, jöttem szólni, hogy 10 perc múlva itt vagyok - forgatta a szemét
-Na és mizu? - kérdezte Liam
-Semmi extra. Harryék?
-Mint látod még nincsenek itt. - nézett rá Liz 
-Jólvan flegmázz tovább, de kicsit arrébb tolhatnád a segged, mert elfoglalsz egy kétszemélyes kanapét. 
-Valami nem tetszik Horan? - vonta fel Liz a szemöldökét - Mert én nem mozdítom el innen a seggem. 
-Jó, akkor majd én. - vonta meg a vállát Niall, majd megfogta Liz lábait és letette őket a földre, ő pedig leült a felszabadult helyre.
Liz kicsit meglepetten nézett, aztán megvonta a vállát és újra elterül, minta Niall nem is lenne ott.
-Mi vagyok én lábtartó? - háborodott fel 
-Miért, jobb lenne ha a pofámat nyomnám oda? - nézett rá Liz, de ahogy kimondta meg is bánta
-Hidd el Liz én nagyon örülnék neki, de csak akkor ha közben hasra is fordulnál. - vigyorgott perverzül Niall, mire a srácokból hangos húzásba kezdtek
-Na mindenki kussoljon - üvöltötte el magát Liz, mire mindenki összerezzent
Hát igen, Liz elég ijesztő tud lenni ha akar.
-Mi az a szar csiga? - kérdezte undorodva Louis aki épp akkor harapott bele egybe.
-Ne kérdezd. - mondtuk Liam-mel egyszerre

Fél 4. Bii üzent, hogy 4-re ér ide, mert Nate-el elhúzódott a dolog. Mind kínosan összenéztünk, de ez van. 
-Vajon Bii még mindig dühös rám? - gondolkodott Niall
-Mivel egy seggfej vagy, igen. - nézett fel Liz a telefonja nyomogatása közben
-Mindjárt lecseszem a lábaidat.
-Csak nyugodtan. - mosolygott Liz
Niall le is dobta ismét Liz lábait, aki viszont újra feltette
-De miért lenne rád dühös Bii? - ráncolta a szemöldökét Zayn
-Hát az úgy volt, hogy - kezdte Niall - elmentem egy cukrászdába és kiderült, hogy ott dolgozik Bii. Szünete volt azért leült hozzám és dumáltunk. Valahogy szóba került Nate és, hogy valami Eleanor nevű rokonával lesz délután ezért lefújta a randijukat, erre én meg felhúztam magam és elkezdtem kérdezősködni stb. a vége meg az lett, hogy Bii megsértődött, mert azt hitte  hogy kamuztam.
-Gratulálok Niall - tapsolt kettőt Liam
-Jólvan, ez van megtörtént. Nem tudok mit csinálni. 
Party and Bullshit and Party... szólt Roxy telefonja. Roxy csak megfogta, és rá se nézve mosolyogva letette a kávézóasztalra
-Nem veszed fel? - nézett a barátnőjére Zayn
-Nem. - mondta Roxy egyszerűen
-Még mindig fasírt van? - húzta el a száját Louis
-Ja. - bólintott Rox
-Add ide felveszem én - sóhajtottam
-Tessék - vágta oda hozzám a telefonját
-Héé, ne rám legyél dühös - ripakodtam rá
-Bocs.
-Roxy? - hallottam... Harry hangját
-Harry? - kérdeztem furán
-Igen, Mand nem hajlandó Roxy-val beszélni, nekem meg nincs meg a száma.
-Ja vágom.
-Na mindegy, a lényeg, hogy itt vagyunk kint és ha lehetséges beszeretnénk jutni.
-Máris megyek. - mondtam majd kinyomtam
-Megjöttek? - kérdezte Liam
-Igen. Roxy, kimész vagy menjek én?
-Kérlek menj te - nézett rám
-Persze, mivel ez az én házam, én élek itt... - morogtam magamban
Gyorsan kimentem majd kinyitottam a kaput, de legszívesebben visszacsaptam volna. Mandy és Harry álltak kint és gondolták, hogy amíg kiérek addig még gyorsan lenyelik egymást
-Ha végig erre kell számítani akkor rossz helyen vagytok. - néztem rájuk, mire lecuppantak egymásról.
-Ö.. izéé.. gyors voltál - dadogott Mandy
-Ahaa. Szerintem még pont időben jöttem. 
-Jólvan Tina, vettük akkor bemehetnénk? - feszengett Harry
-Gyertek - sóhajtottam
-Amúgy Roxy itt van? - kérdezte Mand, miközben az ajtó felé mentünk
-Nem Mandy, ez Roxy háza, de mi elűztök őt innen. - forgattam a szemem - Persze, hogy itt van.
-Jólvan oké. - tette fel a kezét védekezőn Mandy, miközben kinyitottam az ajtót
-Sziiasztook! - mosolygott rájuk Louis
Mindenki köszönt normálisan, de Roxy és Mandy hidegen bámulták egymást.
-Na ez így érdekes lesz - sóhajtott Zayn 
-Te Harry figyelj. - böktem oldalba
-Igen? - nézett rám
-Foglald le Mandy-t, hogy Roxyval ne egymással foglalkozzanak és akkor szerintem megússzuk balhé nélkül. - suttogtam, hogy csak ő hallja
-Azt hiszem menni fog - vigyorgott perverzül
-Majd otthon fektesd le, ne itt, te jó ég. 
-Oké csak hülyülök. - nevetett
-Remélem is.
Ugyanezt elmondtam Zayn-nek is aki szintén felfogta. Nagyon bízok benne, hogy a srácok vannak olyan jók tényleg, hogy mondják magukról.


~Niall szemszöge:



Amikor Mandy és Hazza megérkeztek, kicsit fagyos lett a hangulat Roxy és Mand között. A többiek nagyjából elmondták, hogy gáz van és ne nagyon feszegessük őket. 
-És kinek milyen napja volt? - kérdezte mosolyogva Mandy, miközben beült Harry ölébe a kanapéba
-Jó amíg te meg nem jöttél. - morogta Roxy
-Hmm? - fordult felé Mandy
-Semmi - mosolygott rá 'bájosan' Rox
Láttam, hogy Zayn suttog valamit a fülébe, aztán pedig megfogta a kezét, amitől Roxy kicsit megnyugodott. 
-Kér valaki valamit inni? - fordult körbe Liz miközben feltápászkodott a fekvésből
-Én egy kólát - tette fel a kezét Louis
-Oké, többiek? -fordult körbe
Más nem kért semmit, szóval Liz bement a konyhába
-Jézusom ne itt nyaljátok egymást jó?! - förmedt rá a Mandy-re és Hazza-ra Roxy, akik épp egymást... nyalogatták(?)
-Ha nem tetszik nem kell nézni - vonta fel a szemöldökét Mandy
-De ez az én házam bazdmeg. - ordított rá
Zayn és Harry próbálták nyugtatni a barátnőiket, de nem igazán ment nekik
-Mi legalább felvállaljuk a kapcsolatunkat. - vonta meg a vállát Mand
-Ez alatt azt érted mi nem smárolunk előttetek? 
-Nyugi Roxy, tudjuk, hogy nem vagy olyan jó, nem csodálom, hogy Zayn ezért nem mutogat téged ennyire.
-Várj, ezt most hogy értetted? - szólt közbe Zayn
-Úgy ahogy mondtam. 
-Igen? Akkor ezt figyeld. - mondta Zayn, majd odahajolt Roxy-hoz és lesmárolta.
-Itt a kóla...- jött be Liz, majd hirtelen lefagyott a Zayn-Roxy jelenettől. Ez úgy 3 másodpercig tartott, majd megvonta a vállát és odadobta a kólát Louis-nak
-Köszi - mosolygott rá Louis - legközelebb popcorn is jöhet
-Mindenképp - röhögött Liz, majd visszaült mellém
-Na? -vonta fel a szemöldökét Zayn, miután leszakadt Roxy-ról
-Ennyi? - nevetett fel Mandy - Akkor ezt nézzétek
Majd Mand elkezdett lágy puszikat lehelni Harry-nek, aki szemmel láthatóan nagyon élvezte ezt.
Még egy darabig elnézegettem őket és jót röhögtem ezen a Zayn&Roxy vs Harry&Mandy dolgon de arra lettem figyelmes, hogy Liz egyre közelebb ül hozzám és egyre szorosabban.
Ránéztem, mire kérdőn felvonta a szemöldökét. Mosolyogva megráztam a fejem. Egy kis ideig megint nem figyeltem oda, aztán érzetem, hogy Liz a lábával simogatja az enyémet. Már nem néztem rá, mert értettem mire megy ki a játék.
A kezemet szép lassan átcsúsztattam a térdére és elkezdtem simogatni. Erre most ő nézett fel rám, mire mosolyogva megvontam a vállam. Liz fellelkesedve a lábát amit eddig simogattam feltette a combomra, így még közelebb kerültünk egymáshoz.
Körbenéztem. Senki nem figyelt minket, hanem az eddigi műsort figyelte, szóval mi senkit nem érdekeltünk, ami most nagyon jó jel.
Visszafordultam Liz-hez aki éppen a combom körül simogatott... 
Szép lassan a térdéről a kezemet elkezdtem feljebb csúsztatni egészen a hasához, ahol a felsője alá nyúltam, és a meztelen hasát kezdtem el simogatni. 
Láttam, hogy erre teljesen zavarba jött, de nem tartott sokáig, mert egy mozdulattal kezét a nadrágomba süllyesztette.
Erre hirtelen teljesen lefagytam, de Liz csak huncutul mosolygott. Kicsit közelebb hajolt hozzám.
-Gyere utánam - suttogta a fülembe, mire teljesen kirázott a hideg
Egy aprót bólintottam és körbenéztem. Senki nem figyelt minket, mindenki azt figyelte, ahogy Mandy és Harry smárolnak... Hát ok. Gyorsan megnéztem, hogy Liz merre ment, majd egy kis idő múlva én is követtem.
A falnak támaszkodva várt, egy nyitott ajtó mellett.
-Mi tartott ennyi ideig? - nézett rám
-Nem akartam lebukni.
-Aha, szóval te ilyen kis jófiú vagy? - gúnyolódott
-Azt majd mindjárt meglátjuk - mondtam, majd közelebb léptem hozzá, magamhoz húztam és megcsókoltam. Liz rögtön visszacsókolt, majd a pólómnál fogva berántott a mellettünk lévő nyitott ajtón, ami a gardrób volt.
A hirtelen sokktól, hirtelen a kis gardrób két végébe kötöttünk ki. Mindketten kicsit ziháltunk, de néhány másodperen belül újra, Liz-nek estem.
Óvatosan nekinyomtam a falnak, majd a nyakát kezdtem el csókolgatni, miközben ő pólóm alá nyúlt.
Nem igazán tudtam, hogy mit csinálok, egyszerűen csak tettem. És élveztem. Nagyon is.
-Ugye tudod, hogy amit most csinálunk azt nagyon nem kéne? - tolt el magától kicsit Liz
-Nem érdekel. - néztem rá, majd újra lesmároltam, de megint eltolt magától
-De senkinek egy szót se. 
-Liz, nyugi van. Csak nem befostál? - húztam fel a szemöldököm
-Nem ismersz te még engem Horan. - mondta, majd most ő csókolt meg engem.
A csók végre zavartalanul elvadult. Liz elkezdte a csókolgatni a nyakam, amitől teljesen lefagytam.

A kezemet a felsője alá csúsztattam és a hasát kezdtem el simogatni. Hirtelen fordítottam rajta egyet így én kerültem a falhoz és azzal a mozdulattal letépem róla a pólót. Liz erre az ajkaimat kezdte harapdálni miközben a keze lejjebb csúszott és kigombolta a nadrágom.
Ott smároltunk, miközben egyre kevesebb ruha volt rajtunk. Liz-en már csak melltartó és bugyi volt, rajtam meg még a farmer rajtam volt és Liz már készült, hogy azt is leszedje rólam, amikor egyszer csak kinyílt az ajtó. 
Mindketten odanéztünk és egy halál sápadt Bii-vel találtuk magunkat szemben...


6 megjegyzés:

  1. nagyon jó! :DD mint ahogy már ma hatvanszor megnyugtattalak..:')<3

    VálaszTörlés
  2. te még meg tudsz engem lepni XD jézusoom az a csók verseny :'D szakadok XD és a vége :D hát elképzelem mit láthatott XD :D nagoyn ügyi vaagy ;) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh hát köszönöm. :')) nagyon jó ilyeneket olvasni. :)) ♥

      Törlés
  3. ja engem is még mindig megtudsz lepni,várom már a kövi részt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki, hogy sikerült. :DD próbálok sietni.:')

      Törlés