2012. október 16., kedd

13. fejezet ~ Try

Sziiasztok :D Próbáltam gyorsan hozni az új részt, de csak így jöttem ki. :SS De mielőtt bármit is mondanék a részről nagyon szeretném megköszönni a komikat és a 7 rendszeres olvasót, nagyon sokat jelent ez nekem, szóval csak így tovább és remélem továbbra is tetszeni fog a blogom. :') Erről a részről pedig annyit, hogy egy nagyon picit visszaugrunk az időben és Bii szemszögéből láthatjuk a Liz&Niall jelenetet... :'DD Akkor jó olvasást. :33 xx.


Try

~Bii szemszöge.



-Akkor én most indulok - sóhajtottam miközben az üres Starbuck's-os poharammal játszottam.
-Muszáj odamenned? - húzta el a száját
-Igen, megígértem a többieknek. De holnap úgyis megint találkozunk - mosolyogtam rá
-Ja igen a holnap. - szisszent fel Nate
-Gáz van? - ijedtem meg
-Nem csak El. Holnap ilyen családi izé lesz és ugye az unokatesóm és ők is nálunk lesznek, és a nagy család minden... - magyarázkodott
-Semmi baj - mosolyogtam rá - megértem.
-Szeretlek - suttogta majd közelebb hajolt hozzám
-Én is. - néztem mélyen a szemébe.
Arcát megfogtam majd még közelebb húztam magamhoz és megcsókoltam. 
-Most már tényleg indulok. - tápászkodtam fel
-Ne kísérjelek el? Zuhog az eső.
-Dehogyis, nem kell, Roxy itt lakik nem messze, meg van esernyőm.
-De biztos?
-Londoni csaj vagyok, ne aggódj értem - nevettem el magam
Közben elindultunk kifelé a Starbuck's-ból.
-Akkor szia - mosolygott rám, majd megcsókolt és elment
Teljesen boldog voltam, vigyorogva mentem el a buszmegállóig, láthatóan a legtöbb ember nem értette, hogy minek örül ennyire egy lány, zuhogó esőben, de őszintén nem izgatott most mások véleménye. Boldog voltam.
A buszmegállóban álltam és figyeltem az elhaladó autókat, amikor egy srác lépett oda mellém.
-Hello Bii - nézett le rám, mivel vagy egy fejjel magasabb volt nálam
Felnéztem és 2 srác állt mellettem. Amelyik köszönt azt ismertem. Elég jól...
-Dave? - ráncoltam a szemöldököm
-Mint látod - mosolygott
-Mit akarsz?
-Ne már Bii, mi régen haverok voltunk, most mert Roxy-val ez lett a vége te miért genyózól velem?
-Erre inkább nem válaszolok. - mondtam,majd vissza fordultam az út felé
-Honnan ismered? - kérdezte a másik srác
-Egy suliba járunk. Tudod van a 2 haverom, Nick és Rob, akikkel mindig a suliban lógtam. Hosszú sztori mindegy. A bandába tartozott még 5 csaj. Köztük ő is. - vázolta fel a helyzetet, mintha én ott se lennék
-És az a Roxy az ex-csajod? 
-Aham. - bólintott
-És neki van pasija? - bökött rám
-Valami külsős.
-Azért vágjátok, hogy még mindig itt állok melletek? - szólaltam meg
-Ja. - röhögött Dave
-Seggfej - morogtam
-Ismerős vagy nekem. Hogy is hívnak? - méregetett a másik srác
-Bii. -válaszolt helyettem Dave
-Nem tudom. De valahonnan nagyon. Egy ilyen csajt nehéz elfelejteni - fejtegette tovább
-Talán ha elmondanád a neved lehet, hogy rájönnék - néztem rápislogás nélkül
-Jake.
Mindent értek.
-Nem rémlik - ráztam a fejem
-Az kár. Pedig biztos ismerlek.
-Szerintem pedig biztos nem. 
Szerencsére pont megjött a busz. Reméltem, hogy Dave-ék lekopnak, csak az a szar, hogy általában az emberek azért vannak a buszmegállóban, hogy felszálljanak a kicseszett buszra. Shit.
Dave haverja egész végig engem bámult, de többet nem is beszéltem, sem Dave-el sem vele. 
Amikor bemondták a megállómat elkezdtem az ajtó felé menni.
-Roxy-hoz mész? - kérdezte Dave. Szemében a remény és a csalódottság keveréke látszódott
-Semmi közöd hozzá.
-Mehetek én is? - szóval rájött, hogy hozzá megyek
Persze Dave is mindig erre ment Roxy-hoz...
-Nem. - mondtam egyszerűen, majd leszálltam
-De Bii - szólt utánam, de pont a feje előtt bevágódott az ajtó.
Kinyitottam az esernyőmet és Roxy-ék felé vettem az irányt.

-Sziasztook - mosolyogtam amikor beléptem az ajtón
Mindenki mosolyogva visszaköszönt
-Na ez Bii. - mondta Tina - Bejön tök vizesen, a cipője szétázott és mégis mosolyog.
-Te meg hogy jöttél be? - ráncolta a szemöldökét Roxy
-Feltépte a vihar a kaput ezért tárva nyitva volt, szóval be kéne zárni. A bejárati ajtó meg nyitva volt. - vontam meg a vállam
-Adj egy kulcsot és bezárom - fordult Zayn Roxy-hoz
-Hagyjad már - legyintett Roxy - majd elintézem
-Rox ne szórakozz velem. - nézett szúrósan a barátnőjére -Tina hol a kulcs? 
-Az ajtó melletti polcon - bökött oda Tina
-Köszi. - mondta Zayn majd felpattant és kiviharzott
-Áruló - sziszegte Roxy, mire Tina csak kinyújtotta a nyelvét
-Egyébként Harry és Mandy csak fizikailag van itt? - ráncoltam a szemöldököm, mivel Harry és Mandy éppa fotelben smároltak
-Hosszú sztori - legyintett Louis
-Okéé... Na mindegy, akkor mindjárt jövök csak bedobom a kabátom és az esernyőm a gardróbba ok?
-Nyugodtan - mosolygott rám Roxy, majd elindultam.
Elindultam a gardrób felé (ami Roxyéknak elég nagy, ahhoz képest, hogy ketten laknak itt) és azt vettem észre, hogy ég a villany. Gondoltam csak biztos valaki égve hagyta nem foglalkoztam vele.
Azonban amikor benyitottam 2 alakot láttam bent. Liz-t és Niall-t. Niall-en csak egy boxer volt és épp Liz nyakát csókolgatta, miközben a melltartóját próbálta kikapcsolni. 
Ahogy megláttak ők is rögtön lefagytak. Még sose nyitottam rá senkire, és őszintén soha nem is volt tervemben, és ez most pláne kínos volt.
-Te jó isten - csak ennyit bírtam kinyögni
-Bii úristen - sápadt le Liz
-Ez nem az aminek látszik... - próbált magyarázkodni Niall
-Ja gondolom - néztem végig rajtuk gúnyosan 
Liz lehajtotta a fejét, Niall pedig a tarkóját vakargatta.
-Figyeljetek. Nem láttam semmit. Kimegyek úgy mintha semmi se történt volna, ti meg úgy oldjátok meg a szitut ahogy akarjátok. Kicsit kínos, de felejtsük el jó? - próbáltam mosolyt erőltetni magamra
-Köszi - suttogta hálásan Liz
Gyorsan ledobtam az esernyőmet és a kabátomat, majd siettem ki. 
-Na akkor most ti jöttök - vigyorgott Mandy Hazza öléből
Zayn és Roxy egymásra néztek majd bólintottak egyet.
-Kiszálltunk - mondták egyszerre
-Szóval mi nyertünk? - dobódott fel Mand
-Az egész rohadt gyerekes volt - sóhajtotta Roxy - Szóval nekem teljesen mindegy.
-Miről van szó? - kérdeztem mert már tényleg nagyon érdekelt
-Roxy és Zayn versenyeztek Mandy és Harry ellen. - vázolta fel a helyzetet Louis
-Miben? 
-Hogy kik a jobb páros.
-OMG - nevettem fel. Ez kajak full gyerekes.
-És te mitől vagy ilyen vörös? - húzta fel a szemöldökét Tina
Ó banyek, erre nem gondoltam... Mindegy...
-Vörös vagyok? - kaptam a kezem az arcomhoz - Lehet, hogy mert hirtelen a kinti hűvösből bejöttem a melegbe vagy valami ilyesmi.
-Valószínű - bólintott Zayn
Oyeeh. Megyek színésznőnek.
-Ó mini kakaós csiga - csillant fel a szemem
Gyorsan el is vettem egyet majd legszívesebben visszaköptem volna.
-Jézusom ezt honnan hoztátok?! - fintorogtam
-Mi sütöttük Tinával. - mondta Liam
-Ja, egyébként kurva finom, csak... nem vagyok éhes... - kamuztam
-Bii ne szépítsd, tudják, hogy elbaszták - legyintett Roxy
-Akkor jó - nevettem fel - de ezt, hogy lehet elcseszni?
-Lehet, hogy nem épp a csigákkal foglalkoztak - vigyorgott Zayn
-Hmm? - vonta fel a szemöldökét Lou
-Mindegy - mondta Liam
-Mi a helyzet? - lépett elő Liz 
Úgy látszik nem történt semmi...
-Most épp semmi - vonta meg a vállát Tina
-Rendelünk pizzát? - futott elő Niall
-Aha - örült meg Harry 
Az este további része nyugisan telt és senkinek nem tűnt fel, hogy mi a helyzet Liz-zel és Niall-el. Csak nekünk hármunknak volt kínos...

-Üvegezzünk! - vette fel az ötletet Louis
A fiúknak persze rögtön felcsillant a szeme, de mi lányok inkább húztuk a szánkat.
-Nemár csajok - nyaggatott minket Harry
-Nem. - mondta határozottan Liz
-De miért? - 'hisztizett' Niall
-Mert nincs kedvünk. - vonta meg a vállát Roxy
-De baby kérlek - bújt oda hozzá Zayn
-Nem.
Úgy 20 perc múlva valahogy mégis sikerült minket megfűzni, szóval Roxyval elmentünk üveget keresni. 
-Én előre félek. - mondtam
-Én is. Bele se merek gondolni, hogy mekkora baromságokat fognak kitalálni.
Visszamentünk egy üveggel, de láttuk, hogy Louis sehol.
-Lou? - kérdeztem
-Elment piát venni - vigyorgott Harry
-He? - értetlenkedtem
-Mégis mi legyen a büntetés, ha valaki nem csinálja meg a feladatot? - kérdezte Niall hasonló stílusban mint én
-Na azt már nem. - ijedt meg Roxy
-És ti ebbe belementetek?! - néztem mérgesen a lányokra 
-Nem volt más választásunk - védte magukat Tina
Roxy sóhajtott egyet, majd leült a földre Zayn mellé, aki magához húzta én pedig Liz mellé vetettem magam.
-Basszus én nem akarok lerészegedni - húzta a száját Tina
-Szerinted én? Tudod milyen vagyok olyankor... - fordult felé Roxy
-Milyen? - kérdezte tőle Zayn
Roxy csak legyintett egyet és fájdalmasan bámult maga elé. Tény, ha Roxy egyszer részeg akkor rá se lehet ismerni...
-Egyébként meg nem kell inni, csak ha megcsináljátok a feladatot - harapott bele Niall egy csigába
-Te azt hogy bírod megenni? - röhögött Tina
-Szerintem tök jó lett.
-Mondtam, hogy nem megy kárba - nevetett Liam

Kis időn belül Louis is megjött a piával, szóval kezdtünk is.
-Jujj, hadd kezdjek én, én légyszi! - pattogott Louis. Ülve.  
-Rendben Louis kezdjél - sóhajtott fáradtan Liz
-Dejóó! 
Louis pörgetett és az üveg Zayn-re mutatott.
-Hmmm... - gondolkodott Louis - Megvan! Fogd meg Rox csöcseit!
Zayn elröhögte magát, majd magához húzta barátnőjét és két kézzel megmarkolta Roxy melleit. 
Roxy vetett egy szúrós pillantást a pasijára, de az egy arcra puszival kiengesztelte.
-Ez gyenge volt Tomlinson - mondta Zayn
-Akkor pörgess Malik. - nézett rá Louis 
Most Liam-re esett a választás. Feladata az lett volna, hogy vegye le Liz melltartóját, de ahogy Liam meglátta Liz arcát inkább az ivás mellett döntött.
-Okos fiú - bólintott Liz
-Na pörgess - nevetett Harry
-Mandy. - mosolyodott el Liam, mivel ő következett - markold meg Hazza farkát.
-Mi? - sápadt le - Vagyis itt mindenki előtt? 
-Na gyerünk Mandy, az előbb nagyon tudtál, akkor most is - mosolygott gúnyosan Roxy
Erre Mandy erőt vett magán és megfogta, majd néhány másodperc után elengedte, bár Harry arckifejezése szerint ő nagyon élvezte. 
A következő néhány menet lement, Tina ivott még, majd Roxy.
Épp Liz pörgetett, Louis-ra.
-Okéé... - gondolkodott - Akkor menj ki az utcára, és az első szembejövő nőt/lányt/néninek adj egy puszit
-Néninek is? - képedt le Louis
-Jó, akkor a nénit hagyjuk ki. - legyintett Liz
Louis egy kicsit gondolkodott, én szinte biztos voltam benne, hogy nem vállalja el, ahogy szerintem a többiek is ezt hitték de...
-Elvállalom - mondta magabiztosan
-Na ezt megnézzük - röhögtem
Mind a 10-en kimentünk az utcára, majd Louis levált tőlünk mi pedig figyeltük, hogy mihez kezd.
Egyszer csak befordult egy nagyon csinos és szép lány. Louis megindult felé, majd megállította
-Mi az? - ráncolta a szemöldökét a csaj 
-Csak ennyit akartam - nézett Louis a csajra, majd lehajolt hozzá és adott egy arcra puszit majd elrohant
-Ez nem is volt gáz - mondta Roxy csalódottan
-Folytassuk - ült vissza Niall
A következő Mandy volt, a feladata pedig az volt, hogy Harry hátán menjenek ki az utcára. Igen, ez így nem gáz, de mindkettőjüknek le kell vennie a pólót.
-Megcsináljuk? - kérdezte Mandy a barátjától. Szegénykémből már a pia beszélt
-Csináljuk. - mondta Harry, majd mindketten levették a pólójukat, Mandy Harry hátára futott, majd kirohantak az utcára.
-Jézusom, kajak megcsinálták. - röhögött Louis
-Jaa. - nevettem én is - De miért kezdtek el hirtelen futni?
-Ott egy bácsi - nézte Zayn - Mandy után kiabál. Még jó, hogy Harry ott van.
-De miért kiabál Rox után, ha látja, hogy egy sráccal van? -  értetlenkedett Niall
-Részeg mint a dög. - jelentette ki Tina
-Kurva gyorsan menjünk be - lihegte Harry



~Zayn szemszöge:






Amikor hazaértünk mindenki rögtön elterült valahova. Én a kanapéra, Harry mellém, Niall a fotelbe, Liam a másik fotelbe, Louis pedig a földre(?).
-Ez azért kemény volt. - mondta Harry - szétröhögtem az agyam.
-Nekem mondod? Amikor Niall belenyomta a pofájába a 8 csigát azt hittem beszarok. - nevetett fáradtan Louis
-De a csajokat nem sikerült rendesen leitatni. - húztam el a számat - Pedig kíváncsi vagyok, hogy mi van Roxy-val amikor részeg, annyira titkolja vagymi...
-Persze Zayn neked csak ez számít, hogy a csajodat leitasd mi - nézett rám Liam
-Mondja ezt az aki megcsókolta Tina mellét. - vetettem oda gúnyosan
-Az volt a feladat - védte magát - különben is hagyta.
-Jól van Liam magyarázz csak - nevetett Niall
-Egyébként Bii tök fura volt ma nem? - emelkedett fel Louis
-Nem tudom, nekem nem tűnt úgy - ráztam a fejem
-Akkor mindegy - vonta meg Louis a vállát, majd visszafeküdt
-Louis nem lenne kényelmesebb mondjuk egy fotelben? - nézett rá Harry
-Jó nekem itt - vonta meg a vállát - Hol van Bob?
-Kint van a medencében. - mutattam ki - Minek?
-Egyedül érzem magam. Mindjárt jövök - azzal kiviharzott 
-Kéne neki egy barátnő - mondta Liam
-Mert neked annyira van barátnőd - vette oda Harry
-De én nem is társalgok gumikacsával. Különben is. Már van kiszemelt.
-Ki? - kapta fel a fejét Niall
-Tina. - mosolyodott el Liam
-Akkor lépjél haver - nézett rá Harry - ha vele is 2 hónap múlva kezdesz el randizni megverlek.
-Hidd el előrébb vannak már - vigyorogtam
-Mit tudsz Malik? - kérdezte Niall
-Majd Liam elmondja.
-Nem is volt semmi nagy dolog... - rántotta meg a vállát
-Akkor mond el mi volt az a kis dolog
-Smároltunk. - mondta ki végre
-Aha kis dolog - vigyorgott Hazza
-És hol? - kérdezte Niall
-Roxy-ék konyhájában - nevetett
-Az igen - röhögött Niall
-Mi igen? - jött be Louis halál vizesen a 2 gumikacsával a kezében
-Louis, úgy tudtam, hogy csak a kacsákért mész, nem úszni - néztem rá furán
-Legalább este nem kell fürdened - vonta meg a vállát Liam
-Hülyék. Egyébként túlságosan beúsztak így nem értem el őket és beestem.
-Az szarügy. - néztem végig rajta
-Az. - bólintott - De miről maradtam le? 
-Liam leteperte Tinát. - mondta Harry, miközben Lou visszaült a földre
-Csak smároltunk - dobta meg Liam egy párnával Hazza-t
Erre Louis csak csipogott. Vagyis a kacsák csipogtak.
-Louis, neked tényleg kéne egy csaj. - néztem le rá 
-Hmm? - nézett rám 2 csipogás között
-Komolyan. Te vagy a legidősebb a bandából és gumikacsákkal játszol.
-Nem, most nem menne. Túl friss volt a dolog El-lel és különben is...
-Te tudod - sóhajtott Liam, majd bekapcsoltuk a tv-t.


~ Roxy szemszöge:




Szerda

Kicsit izgatott voltam ma. Ugyanis ma van a hivatalos bejelentése annak, hogy Zayn-nel együtt vagyunk. Zayn mondta, hogy ma mindenképp átjön hozzám és akkor együtt nézzük. Ma Bryan Vicky-nél lesz szóval csak ketten leszünk. Azt mondta 6-ra átjön, mert 8-kor kezdődik a műsor. Logikus nem?!
Na mindegy.
Gyorsan átöltöztem a Nando's ruhámból, a hajamat lófarokba kötöttem, majd vártam Zayn-t.

-Szia - köszönt boldogan amikor kinyitottam az ajtót 
-Hello - mosolyogtam rá, majd lábujjhegyre álltam és nyomtam egy puszit az arcára
-Bemehetek? 
-Persze - vigyorogtam, majd arrébb álltam, hogy betudjon jönni
-Milyen napod volt? - kérdezte miközben levágódott a kanapéra
-Semmi extra nem volt - mondtam miközben bezártam az ajtót - nálad?
-Voltunk egy fotózáson, de amúgy nálam se volt semmi komoly.
-Igen, mert a fotózás csak egy kis semmiség igaz? - vontam fel a szemöldököm majd leültem le mellé a kanapéra
-Végig csak rád gondoltam és hogy itt legyen - nézett mélyen a szemembe
-Várj egy percet, gyorsan hányok egyet.
-Jó más lányoknál ez bejön - röhögött
-Én nem vagyok más lány.
-Tudom. - vette fel megint ugyanazt a nézését
-Basszus ezt te a tükör előtt gyakorlod vagy mi? - röhögtem el magam
-Nem, egyszerűen csak jó vagyok - mondta flegmán
-Aha persze. - nevettem tovább - És ha ezt kitárgyaltuk akkor most mit csináljunk?
-Képeket. 
-He? - néztem furán
-Ezért jöttem előbb.
-Még mindig nem értem - ráztam a fejem
-Gondoltam - nevetett - szóval arra gondoltam, hogy miután leadják az interjút mondjuk egy fél órával később feltöltök rólunk egy képet Twittere.
-Minek is? - paráztam be
-Mert dicsekedni akarok a barátnőmmel - hajolt közelebb hozzám és megcsókolt
-Ha kapok még egy ilyet akkor lehet, hogy belemegyek - adtam meg magam
Zayn elnevette magát, majd kaptam egy még hosszabb csókot.
-Na jó, legyen - nevettem fel egy picit 
-Rendben, de csak szólok, hogy tudd még vagy 50 csók lesz, hogy legyen egy tökéletes kép
-Aha vágom, túl nagy az egod ahhoz, hogy szimplán 2 közül válassz - mosolyodtam el gúnyosan
-Nem, csak kell ok arra, hogy egymás után minél többször lesmároljalak.
-Hát te  hülye vagy - röhögtem el magam
Zayn az ölébe húzott és megcsókolt. Kliikk.
-Már csak 49 - vigyorgott
Reménytelenül felsóhajtottam majd én húztam magamhoz és csókoltam meg.

Az interjú közben Zayn elfeküdt a kanapén a fejét pedig az ölembe hajtotta és úgy néztük végig. Igazából rengeteget röhögtem a srácok hülyeségein, egyébként tisztára olyanok voltak mint amikor velünk voltak, csak akkor sokkal perverzebbek.
-Na? - ült fel Zayn
-Mit na? 
-Hogy tetszett?
-Háát... Kicsit furcsa amikor az ember saját magát látja a TV-ben. Miközben valakit megcsókol... És még csak egy kép volt...
-Lesz abból még szexvideó is. - mondta Zayn mire teljesen lesápadtam
Totál kiröhögött a lesápadt fejem miatt, de miután kiörülte a fejét magához húzott és adott egy puszit a hajamba.
-Ne ijedezzél már - nézett rám mosolyogva - tudod, hogy nem tennék ilyet.
-Jólvanna. - védtem magam nevetve
-Tudod, hogy sose hagynám, hogy kikerüljön a videó.
-Zayn, te mennyire szeretsz engem csesztetni? 
-Ez nem vicc volt. - mondta komolyan mire megint lesápadtam. Ő meg megint kiröhögött
-Kezdek haragudni. - húzta fel a szemöldökkel
-Ki tudlak engesztelni? - nézett nagy szemekkel
-Próbáld meg.
Odahajolt hozzám és megcsókolt. Megint. 
-Sikerült?
-Azt hiszem - nevettem
-Ja, egyébként kiválasztottam a képet.
-Na mutasd.
A kezembe nyomta a telefonját, majd megnéztem a képet.
-Zayn?
-Igen? 
-Mond, ez nem az első kép?
-De. 
Megdobtam egy marék chips-szel. 


2 megjegyzés:

  1. hát ez jó lett :D azok a feladatok XD kicsit szakadtam :D ja és a vége ari lett :) szóval ügyi vagy :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj jó ilyeneket olvasni ^^ köszönöm szépen:')♥

      Törlés