2012. október 1., hétfő

10. fejezet ~ Love Me For Me

Sziiaasztok. :')) A mostani feji kicsit rövidebb lett a szokásosnál, viszont kicsit sűrűbb. :$ Most 3 szemszögből olvashatjátok majd, remélem nem lett zavaros. :DD Most elég gyorsan jöttek a részek, mert volt időm megírni, és igyekszem, hogy ez így is maradjon. Gondolkodtam, hogy hosszabbra írjam-e a részt, de úgy döntöttem, hogy ennyi most elég lesz és a következő lesz a hosszabb rész. :DD Nagyon örülök az eddigi komiknak, ehhez a részhez kaphatnék esetleg 3 komit? :33 Nagyon örülnék neki. ^^ Ha továbbra is tetszik a blog akkor kérlek iratkozzatok fel rendszeres olvasást. ^^ Na puszi mindenkinek, remélem tetszik. ^^ 



Love Me For Me


Bii szemszöge:



Épp a pénztárnál álltam a cukrászdában. Igazából ezt jobban szerettem mint a konyhában, nincs rajtam stressz, hogy elszúrom a sütit. Itt csak a kész cuccokat kell odaadnom a vevőknek. 
Szeretem ezt a helyet. Kiskoromban rengeteget jártam ide, havonta mindig szereztem egy kis pénzt és beültem egy szelet csokitortára, vagy nyáron egy gombóc fagyira. Titkos vágyam volt, hogy egy nap itt dolgozzak.
-Jó napot! - jött oda hozzám egy anyuka a kislányával
-Jó napot, szia - mosolyogtam rájuk
-Én szeretnék egy francia krémest. - mondta, majd a kislányához fordult - Kicsim, te mit kérsz?
-Egy olyan méhecskéset - mutatott a kislány a méhecskeformájú minyonra
Összeszorult a torkom. Amikor a nagyim hozott ide, mindig olyat vett nekem, az volt a kedvencem, csak elég drága volt számomra, hogy az összespórolt pénzemből vegyem meg.
-Máris adom - erőltettem újabb mosolyt az arcomra, majd elővettem a pultból egy szép krémest, majd a kislányhoz fordultam
-Melyik méhecskét szeretnéd?
-Azt ott - bökött egy középsőre
-Rendben, itt is van. - tettem le mosolyogva a pénztár mellé a sütiket
-Köszönjük Bridget - mosolygott rám az anyuka fizetés után
-He?
-Az az Ön neve nem? Jaj elnézést. - zavarodott össze
-Jajj, nem én kérek elnézést, csak nem szoktam meg, hogy a nevemen szólítanak - magyarázkodtam
-Hát jóó - nézett furcsán a nő, majd a kislányával leültek a lehető legtávolabb lévő asztalhoz. Nem csodálom. Egy csaj aki nem szokja meg ha a nevén szólítják...

Egy fél óra múlva egy ismerős szőke srácot láttam bejönni.
-Elnézést mennyibe kerül az a... Bii? - lepődött meg Niall
-Niall sziaa - mosolyogtam rá
-Te meg mit keresel itt? - csodálkozott
-Melózok. - nevettem - Szóval mit szeretnél?
-Azt ott. - bökött egy gyümölcsös sütire
-Okés, itt is van. Jajj, hagyd a pénzt - legyintetettem 
-Dehogy hagyom.
-De igen, majd lerendezem. 
-Bii, hagyjál már.
-Niall, te hagyjál vagy a kétszeresét fizeted.
-Nekem az is jó - nevetett
-Niall ne már.
-Biztos?
-Igen.
-Hát jó - sóhajtott majd zsebre vágta a pénzt 
-Egyedül vagy? - kérdeztem
-Ja. 
-Akkor leülhetek hozzád?
-Nem dolgozol?
-Most lesz szünetem.
-Akkor oké - mosolygott rám
-És hogy vagy? - kérdezte miközben leültünk
-Jól köszi.Te?
-Megvagyok. Ez a süti nagyon jó.

-Még olyat nem ettem, de biztos finom.
-Kóstold meg.
Megkóstoltam és tényleg jó volt.
-Finom benne a kiwi. 
-Szereted a kiwit? - vonta fel a szemöldökét
-Kedvencem - vontam meg a vállam - És mit csinálsz ma?
-Semmit, csak egy régi a haverommal találkoztam ma, aki most Londonba jött. Úgy negyed órája lelépett, mert az unokatesóival találkozik. De más programom nincs. 
-Az jó. Írországból ismered??
-Igen, gyerekkorunk óta haverok vagyunk.
-Az jó. - mosolyogtam
-És te mit csinálsz?
-Hát Nate lemondta a délutáni randit, mert az unokahúgával lesz. Szerintem ez aranyos - mosolyogtam
-Hogy hívják az unokahúgát? - rágta a szája szélét - Csak kíváncsiságból persze...
-Ha jól emlékszem Eleanor. Egyébként nagyon szép csaj - mosolyogtam, mert a csaj tényleg szimpinek tűnik
-Basszus - sziszegte Niall
-Mi az? - néztem rá ijedten 
-Semmi csak eszembe jutott... Eleanor.
-Ezt értenem kéne?
-Louis ex csaja. Kiderült, hogy megcsalja. És a srác neve Nate volt... - nézett rám félve
-Szerintem ez csak véletlen egybeesés.
-Ez az a csaj? - tolta elém a telefonját Niall
A képen Louis volt és mellette Nate unokahúga.
-Niall, szerintem ez csak egy félreértés. Szerintem tényleg Nate unokahúga. Mi a bizonyíték, hogy megcsalta? Én ismerem Nate-et és tudom, hogy nem tenne ilyet. 
-Láttuk őket smárolni.
-Láttuk? - szaladt fel a szemöldököm
-Úgy értem láttam. Csak össze vagyok zavarodva na. De a lényeg, hogy láttam amit láttam.
-És honnan tudod azt, hogy Nate volt? Nem is ismered.
-De Eleanor mondta, hogy ő volt. 
-Mert Eleanor tudja, hogy én vagyok Nate másik csaja?
-Nem vagyis... azt mondta, hogy Nate-nek hívták.
-De ez nem bizonyíték arra, hogy az én Nate-em volt. Lehet, hogy a pasija is Nate meg az unokabátyja is. 
-Igen, de... - dadogott tovább
-Niall nem hiszem el, hogy ilyeneket kitalálsz - mondtam csalódottan
-Én nem kitaláltam.
-Igen. És mikor beszéltél te Eleanor-ral? Hmm? - vontam fel a szemöldököm
-Hát izéé.. amikor...
-Niall nem kell a kamu. Nem hiszem el, hogy hogy tud valaki ilyet kitalálni... És miért?
Erre Niall nem válaszolt, csak lehajtott fejjel a félig megevett sütijét pásztázta.
-Azt hiszem félreismertelek. Ez hülyeség nem is ismertelek. - gondolkodtam - Azt hiszem jobb ha visszamegyek.
-Ne Bii, várj! - szólt utánam
-Bocs, valakinek is dolgoznia is kell - mondtam majd bementem egy kicsit a konyhába, amíg Niall elmegy.


Niall szemszöge:


Ahogy Bii elment rájöttem, hogy hatalmas baromságot csináltam. Miért nem bírom befogni a hatalmas pofámat? Miért nem hagytak, hogy a dolgok alakuljak úgy ahogy a sors akarja? Jézusom miket mondok már. Segáz, sikerült megutáltatnom magam Bii-vel. Profi vagyok. 
Már úgy egy órája sétálgathattam amikor egy hang megszólított a hátam mögül, mire megálltam de nem fordultam meg
-Hé morgó, mi van veled?!
-Liz? - kérdeztem még mindig nem megfordulva. Pontosan tudtam, hogy ő az.
-Igen. - állt oda mellém amikor végre utolért - Hallod miért nem vettél észre? 10 perce itt ordítozok utánad, szerintem mindenki azt hitte, hogy valami őrült rajongó vagyok.
-Most utolértél. Boldog vagy? - néztem le rá
-Mi történt?
-Semmi. 
-A semmiért nem viselkedsz így. Bár én mindig így viselkedek, de te nem vagy ilyen. Szóval mond, hogy mi bajod van.
-Nincs semmi.
-De van.
-Majd elmondom, csak üljünk be valahova ok? 
-Nekem jó. Nando's?
-Még szép - mosolyodtam el egy kicsit.
Beléptünk a Nando's-ba, oda ahol Roxy dolgozik.
-Sziasztok! - köszönt Roxy amikor sorra kerültünk - Hát ti? Együtt? 
-Csak útközben összefutottunk - legyintett Liz
-Oké, akkor mit kértek? - mosolygott
Leadtuk a rendelést és leültünk a szokásos asztalunkhoz. Roxy elintézett magának 10 perc szünetet, szóval ő is jött.
-Szóval mi a gáz, mond - kezdte Liz. Tudtam, hogy nem felejti el.
-Ma bementem egy cukrászdába és kiderült, hogy ott dolgozik Bii. Leültünk együtt és dumáltunk majd szóba került Nate, és Bii azt mondta, hogy lemondta Nate a randijukat, mert az unokahúgával lesz, akit Eleanor-nak hívnak. Én hülye, meg elkezdtem kavarni, annyi mindent hadováltam össze-vissza, hogy már nem is értem. 
-Például? - húzta fel a szemöldökét Liz
-Hát, hogy El és Louis azért szakítottak, mert Eleanor megcsalta egy Nate nevű sráccal, meg láttam őket smárolni stb. 
-Idióta - sziszegte Liz
-Tudom - sóhajtottam 
-És mi lett vége? - kérdezte Roxy
-Hát Bii megharagudott, amit nem is csodálok. Aztán meg elment a konyhába, én meg elhúztam és útközbe összefutottam ezzel - böktem Liz-re - és most itt ülünk. Ennyi.
-Mi az, hogy 'ezzel'? - háborodott fel Liz
-Bii nagyon dühös volt? - nézett rám Roxy
-Eléggé. - mondtam figyelmen kívül hagyva Liz-t
-Akkor gáz van. - húzta el a száját Rox - Bii nem nagyon szokott haragudni senkire. 
-Örülök, hogy nekem sikerült - nevettem fel kínosan
-De Bii egyébként hamar megbocsát - folytatta Roxy
-Ja, de attól függ, hogy milyen ügyben - tette hozzá Liz, aki végre megszólalt
-Nem tudom. Szerintem... Nem tudom... - gondolkodott Roxy
-ROXANA! NYOMÁS VISSZA! - hallottuk a főnöke hangját a Nando's másik végéből
-Még nem is telt le a 10 perc - mondta Liz
-A sárkánnyal inkább nem szállok vitába - tápászkodott fel Roxy - Sziasztok
-Hello - köszöntünk el Liz-zel
Milyen furcsa. Ugyanabban a helységben vagyunk, de mégis elköszönünk egymástól... Hmm...
-Mész ma még melózni? - néztem Liz-re
-Nem, mára végeztem. 
-Akkor elmegyünk valahova? - kérdeztem Liz-t aki erre félrenyelt
-Mi? Vagyis velem? Mi ketten? - képedt le
-Ja. De ha nincs kedved akkor nem kell... 
-Dehogynem, csak meglepődtem. 
-Mert? 
-Nemtom' - húzta el a száját
-Az úgy jó - nevettem 
-Ne röhögj már.
-Miért? 
-Mert ne. 
-De miért ne?
-Elvagy? - vonta fel a szemöldökét
-El. Te meg totál vörös vagy. - piszkáltam tovább, mire lesütötte a szemét
-Na hova menjünk? - kérdeztem néhány másodperc leteltével
Liz halványan elmosolyodott, majd válaszolt.
-Nekem mindegy.
-Van itt a közelben egy park, az jó? 
-Persze. 

Úgy fél óra múlva el is indultunk. Nem tudom miért, de mostanában nagyon megkedveltem Liz-t. Múltkor amikor a Hyde parkban voltunk végig egymást piszkáltuk meg hülyültünk. Egyébként végül a fagyi-evő versenyünk odáig fajult, hogy a végén mindenki kiszállt és mi ketten Liz-zel maradtunk. Liz nyert, de a srácok tudták, hogy hagytam magam.
A nap további részében is rengeteget hülyültünk és sms-ben és Twitteren is dumáltunk már és nagyon jó haverok lettünk.
-És ti a srácokkal meddig lazsáltok? A sztárok mindig panaszkodnak, hogy 'jajj a sok munka, ki se látszok mögüle' - kalimpált Liz a kezeivel, mire felnevettem
-Hát pénteken lesz az első interjú, utána fotózások, dedikálások stb. - soroltam
-Nem értem. Tényleg ilyen nehéz a sztárok élete?
-Hát nem mindig jó érzés amikor mondjuk utálkozó üzeneteket kapsz, amiből nekem jut elég... vagy ha a paparazzók elkapnak egy-egy kínos pillanatban. De egyébként én élvezem.
-Milyen utálkozó üzeneteket kapsz? - kérdezte
-Hát például, hogy semmi keresnivalóm a bandában, mit keresek ott, de vannak akik kinézetem stílusom miatt küldenek el a picsába.
-Az szar. - szerintem csak ennyit tudott kinyögni
-Az - nevettem fel - de már megtanultam kezelni.
-Nekem nem biztos, hogy menne. Ha valaki beszól leütöm. - nevettem
-Bírom, hogy ilyen verekedős csaj vagy - mondtam, mire kérdőn felvonta a szemöldökét, mire folytattam - a legtöbb csaj plazákban lóg és nyafog, mert apuci nem adott elég pénzt. Ez annyira gáz. Jobban bírom a laza, sportos csajokat. 
-Örülök neki. - nézett rám furán
-Nem érted mi? - nevettem
-Nem nagyon. - vallotta be
-Mindegy, gyere üljünk le.
Leültünk egy padhoz a tóval szemben és néztük ahogy a sok kisgyerek etette a kacsákat.
-Irigylem őket - sóhajtotta Liz
-A kacsákat? - értetlenkedtem
-Nem dehogy is - nevetett - a kisgyereket. A legnagyobb gondjuk, ha elesnek és lehorzsolják a térdüket, vagy ha a kacsák elúsznak, mert már nem éhesek. Bár azok tuti nem úsznak el, mert olyanok, mint te. Sose elég nekik a kaja. 
-Kösz - böktem oldalba nevetve 
-De most komolyan. Nézd meg milyen boldogok. Csak rohangálnak körbe-körbe és elvannak.
-Ha akarod én is rohangálok veled körbe-körbe. 
-Hülyee - nevetett - nem is értem mi ez az őszinteségi rohamom. Nem szokott ilyenem lenni.
-Lehet, hogy csak szar napjaid vannak. - vontam meg a vállam
-Az biztos.
-Mesélj.
-He? - nézett rám 
-Komolyan. Ha kell öntsd ki, ami bánt.
-OMG, úgy beszélsz, mint valami dilidoki.
-Akkor most én leszek a dilidokid. Szóval nyomd.
-Hát jó. Van az ex barátom, Chad. Már elég rég szakítottunk, és felhívott, hogy találkozzunk, mert lehet, hogy még helyretudjuk hozni a kapcsolatunkat. Miért is ne, gondoltam, egy próbát megér. A vége az lett, hogy rohadtul átcseszett.
-Mármint hogy? - kérdeztem, de Liz csak az bakancsa orrát bámulta 
Gondolkodtam és azt hiszem rájöttem. Persze nem akartam beadni Liz-nek durván, mert látom, hogy bánja.
-Szóval, randiztatok és történt... valami... - mondtam mire Liz felnézett - és azóta nem keresett.
-Igen. - bólintott
-Figyelj. Ha tényleg így volt, akkor semmi értelme ezen rágnod magad. A srác volt a hülye.
-Jó, de olyan ribancnak érzem magam - nézett rám könnyes szemmel
-Liz ne csináld ezt - öleltem magamhoz - nem vagy az. Eszedbe se jusson ilyen, vagy tényleg megverlek. - próbáltam felvidítani
-Úgyse tudnál Horan - mondta mosolyogva - Te figyelj. Erről a lelkizésről ne beszéljünk senkinek.
-Banyek, pedig pont most akartam kitenni Twitter-re. - csaptam a combomra
-Jó ok, csak kurva gáz volt. - védte magát
-Az tény. - nevettem 
-Héé, most nem ezt kellet volna mondanod. Különben is te vettél rá.
-De te kezdted.
-Te meg folytattad. 
-Mindegy, már megtörtént. És nem lesz belőle trend. Ez van.
-Te nagyon hülye vagy.
-Tudom.
Még egy darabig ott maradtunk a parkban azon a padon és néztük a kacskát. Liz a vállamra hajtotta a fejét, én pedig átöleltem a derekát. Szépen néztünk ki, mint valami filmben. Azon kívül, hogy mi csak barátok vagyunk. Csak barátok.

~Roxy szemszöge:




Hazamentem, rávetődtem a kanapéra és úgy maradtam. Végiggondoltam ezt a napot és rájöttem, hogy kurvára elfáradtam, de csak most tűnt fel. 
Kezdve, hogy megint lekéstem a buszt. De Beck-et se láttam rajta, ami azért fura volt. Tényleg a múltkori óta nem is beszéltünk... Remélem nem rágott be.
Aztán a sárkánytól olyan lecseszést kaptam, hogy féltem, hogy ki leszek rúgva. Napközben bedöglött a pénztárgép, amiért szintén én vagyok a hibás. Aztán amikor az asztalról szedtem össze a tálcákat belenyúltam valamibe, amiről nagyon remélem, hogy fokhagymás szósz, de a gáz az, hogy mi nem árulunk fokhagymás szószt. 
Hazafelé a buszon leült mellém egy néni, és mindenféle bevezető nélkül elkezdte mutogatni az unokáinak a képét és, hogy milyen büszke rájuk. Amikor meg le akartam szállni közölte, hogy szívtelen vagyok, mert nem hallgattam végig.(??)
És ha ez nem lenne elég, ellopták vagy elhagytam a pénztárcámat és abban volt az összes pénzem (nem túl sok de attól még...), a diákom, a személyim minden!

Csak feküdtem a kanapén amikor a telefonomból elkezdett szólni Zayn szólója a WMYB-ból. Csak felnyögtem, mivel a táskámban volt a telefonom, amit meg csak lebasztam az ajtó mellé. Mire odaértem a táskámhoz Zayn már a One Thing-ből énekelt.
-Itt rakás szerencsétlenség beszél. - sóhajtottam miközben nekidőltem a falnak
-Végre felvetted, már azt hittem le akarsz rázni. - nevetett
-Eleve azt akartam, csak annyira idegesített a hangod, hogy muszáj volt felvennem. 
-Ezt még megbánod.
-Meglátjuk.
-Na, tudjuk, hogy egy rakás szerencsétlenség vagy, de most mi az oka?
-Köcsög vagy.
-Most komolyan. 
-Szar napom volt. - mondtam, majd beavattam a részletekbe
-Ez tényleg szar
-Az. - bólintottam - és veled mi van?
-Semmi. 3-man vagyunk a srácokkal Liam épp Twitterezik, Lou meg a fürdőben van, szóval gondoltam felhívlak.
-Hol van Harry és Niall?
-Gondolom Hazza Mandy-vel van, Niall-ről meg fogalmam sincs.
-Szerintem Niall Liz-zel van.
-Liz-zel? - kérdezte furán
-Ja. Ma bejöttek hozzám a Nando's-ba. Dumáltunk, ettek aztán léptek. Lehet, hogy együtt mentek tovább. De Hazza mit csinál Mandy-vel?
-Hát járnak - röhögött
-Mióta? - képedtem le
-Tegnap óta.
-Az igen.
-Hát ja...
-Mi a bajod vele?
-Hát Harry és Mand előbb jöttek össze, mint mi. És ha így folytatjuk Liz és Niall is beelőz.
-Szerintem Liz és Niall között nincs semmi. Csak haverok. 
-Valószínű. De mi miért húzzuk el ilyen sokáig? Van valaki más vagy...
-Hát hogyne Zayn, nem tudom említettem-e, de tegnap bepasiztam és a sráccal már 2 hete randiztunk. Mégis minek nézel?!
-Jó, bocs. De tényleg nem értem ezt az egészet.
-Szerintem ezt ne telefonon beszéljük meg jó?!
-Nyugi, ezen ne kapd már fel a vizet. 
-Már megvolt. 
-Basszus Rox, ne csináljuk már. Bocs, hogy felhoztam a témát - mondta ironikusan majd hozzátette - bocs, hogy érdekelsz.
-Zayn várj.
Kinyomta. 
Banyek. Ez is csak én lehetek. Felbaszom az agyam és mindent elcseszek. Barom Roxy.
Nem tudtam mit csinálni, ezért fogtam magam és felrohantam a szobámba. Hirtelen nem is voltam olyan fáradt. A táskámat bebasztam a sarokba (ismét), elővettem a laptopom és önmarcangolásba kezdtem. Benyomtam a Boulevard of Broken Dreams-t (Green Day) és feküdtem az ágyon és gondolkodtam. A picsába, minek húzom fel magam ilyen szarokon?!

Este 6-kor már az Oasis Wonderwall-t hallgattam amikor a bátyám hazajött.
-Roxy, itthon vagy?
-Nem a zene magától indult be. - kiabáltam le a lépcsőről
-Mizu? - kérdezte mosolyogva amikor leértem
-Fos napom volt. - mondtam miközben leültem az asztalhoz, Bryan meg velem szembe
-Kérdezzem vagy majd később? - nézett rám óvatosan
-Nincs nagy gáz, csak szívtam a melóban, elhagytam a pénztárcám és összevesztem Zayn-nel. De nincs nagy gáz...
-Pont Zayn-ről akartam beszé... Elhagytad a tárcád?!
-Igen.
-Mennyi pénz volt benne?
-Kemény 3 font, nem olyan nagy gáz...
-Oké, ez még kibírható, de legközelebb figyelj oda ok?
-Mindenképp. - bólintottam, úgy mint egy ötéves - De miért akartál Zayn-ről beszélni.
-Tudod itt aludt. Amikor Vic is.
-Ja. 
-Mi van köztetek? Vagyis érted, lefeküdtetek? 
-Kezdjük az egyszerűbbel. Nem feküdtünk le. 
-Értem. - nézett rám komolyan, és láttam, hogy hitt nekem
-Hogy mi van köztünk, azt én is szeretném tudni. 
-Min vesztetek össze?
-Pont ezen - nevettem fájdalmasan - ma felhívott és szóba jött, hogy miért nem járunk már, mert ugye már egy ideje randizunk. Kérdezte, hogy van-e esetleg valaki más érted. Én meg totál felhúztam magam, hogy hogy nézhet ki belőlem ilyet. És elkezdtünk veszekedni. Rövid volt, de azért mégis csak veszekedtünk és csak úgy kinyomta. 
-Szerintem nem azért kérdezte, hogy van-e valaki más, mert ribancnak hitt vagy ilyesmi. Én is srác vagyok, velem is volt ilyen az előző barátnőmnél Sisy-nél. 2 hónap volt mire elkezdtünk normálisan járni, aztán egy hónap múlva szakítottunk, mert túl sokat vártunk ezzel. Te ne cseszd el így, mert megverlek, ha megint hónapokig depis leszel.
-Igyekszem - nevettem fel - na visszamegyek.
-Jó, de valami vidámabb számot akarok hallgatni. - nevetett
-Cher Lloyd Beautiful Peaple annak számít? - kérdeztem az ajtótól visszafordulva
-Legyen valami pörgősebb. - mosolygott
-Hallgass amit akarsz, és én is amit akarok, megfelel? 
-Mindig ez van. - nevetett - Rendelek pizzát, a szokásos jöhet?
-Ahha - vigyorogtam
Ez a vigyor egészen addig tartott amíg felértem a szobámba. Ott megláttam a leállított videót és rögtön összeszorult a szívem. 
Befeküdtem az ágyamba és csak hallgattam a zenéket tovább.
Egy 20 perc múlva a bátyám felhozta a pizzámat, de a kommunikálásom a mai napra ennyiben maradt.

Hajnali fél 2-kor még mindig nem tudtam elaludni. Már 10 perce valami fura kopogást hallottam, ezért nem mertem kimenni a szobából, de nem is nagyon akartam. De azért a félelem megvolt... Éhes voltam ezért felálltam és a maradék pizzámat kezdtem el enni. Már csak egy szelet volt hátra, de már nem bírtam, ezért félreraktam és hátrafeküdtem az ágyon a telefonommal a kezembe. 2:42 és én még mindig nem vagyok álmos. A kopogás egyre sűrűbb lett, fogalmam se volt, hogy mi az. Egy tompa kiáltást hallottam kintről, amire teljesen összerezzentem. Még több kopogás, majd úgy hallottam mintha valaki a nevemet kiáltaná, majd megint kopogás.
Felálltam, majd láttam, hogy az ablakomnak kavicsok csapódnak. Úristen, hogy én mekkora idióta vagyok. De az valószínűleg nagyobb idióta aki fél órája dobálja az ablakomat.  
-Maradt még kavics odalent? - kérdeztem lefelé nézve, de nem nagyon láttam senkit
Aztán hirtelen felemelkedett
-Nem sok - nevetett fel egy kicsit - Le tudsz jönni?
-Megyek - bólintottam
Gyorsan felkaptam egy pulcsit és rohantam le.
-Tudtam, hogy nem farmerba és szexi felsőben szoktál otthon nyomulni. - nevetett Zayn
-Mit keresel itt? - kérdeztem a cikizését figyelmen kívül hagyva, de közben jobban összehúztam magamon a pulcsit, mert rájöttem, hogy megint nincs rajtam melltartó
-Beszélnünk kell - mondta, majd megfogta a kezem és kicsit közelebb húzott magához
-Igen? Már azt hittem, hogy a srácok megint medencéznek. - mondtam cinikusan
-Roxy, ne most - nézett rám
-Jajj, most valami nyálas jön ugye? - nyafogtam
-Attól tartok - mosolyodott el halványan
-Ne már Zayn, minek?
-Mert sajnálom.
-Mit?
-Bunkó voltam. Nem kellett volna azt hinnem, hogy mellettem valaki mással is ugyanígy... 
-Nem, nekem nem kellett volna felbasznom az agyam, csak kurva szar napom volt és...
Nem tudtam befejezni, mert Zayn odahajolt hozzám és megcsókolt.
-Basszus, ez rosszabb mint az Igazából Szerelem. - mondtam miután eltolt magától
-Azzal mi a baj? 
-Nyálas mint a segg.
-Felizgultál mi? - kérdezte perverz vigyorral
-Nehogy azt hidd, hogy ennyire jó vagy. - néztem rá felhúzott szemöldökkel
-Én nem hiszem, tudom baby. - mondta magabiztosan, majd magához húzott és megint megcsókolt 


4 megjegyzés:

  1. ez rohadt jó lett :) csak szegénykéimnek elég szar napjaik vannak xd de niall-ék cukik :) am a vége :D huhh azook a beszólások XD szóval siess :)) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jajj köszönöm :DD örülök, h tetszett ^^ szerintem még a héten jön a 11. ;dd ♥

      Törlés
  2. jaj siess már nem birom ki :D már várom a folytatást :)

    VálaszTörlés