2012. október 6., szombat

11. fejezet ~ Smile

Haliihóó.^^ Igyekeztem a résszel, de csak így jöttem, ki remélem nincs nagy harag. :SS:') Elég sűrű rész lett, szal sorry, de igyekszem arra is, hogy minél kevesebb semmit mondó rész legyen, mert az kb szart sem ér. Remélem tetszeni fog, ha igen kérlek írjatok komit, nagyon fontos lenne, kíváncsi vagyok a visszajelzésekre, tippeket, ötleteket, negatív komikat is elfogadok. ;dd és pls iratkozzatok fel rendszeres olvasónak is. ^^ És van egy nagyon jó blog, egy barátnőm csinálja, nagyon örülnék ha benéznétek hozzá. :33 http://iwannasaveyatonight.blogspot.hu/ Na akkor jó olvasgatást. ^^




Smile


-Hello mit adhatok? - néztem rá a következő vevőkre
Három 12 év körüli srác állt előttem. Elég hangosak voltak és eléggé rajnak tartották magukat.
-Hello. Kérnék egy Happy Meal menüt - mondta a szőke hajú srác a haverjai meg alig tudták visszatartani a röhögést
-Ha-ha jó vicc volt, szóval mit kértek?
-Egy Happy Meal menüt - ismételte
-Nagyon szépen kérlek, ne szórakozz velem - néztem rá idegesen
-Nem szórakozok. Csak egy Happy Meal menüt kérek.
-Na ide figyelj - hajoltam kicsit közelebb hozzá - vagy normálisan kérsz, vagy trollkod magad arrébb, van jobb dolgom is, mint kis szarosokkal foglalkozni vetted?!
-Nyugi már csak hülyéskedtünk - tette fel a kezét megszeppenve a srác
-Jó. De én itt melózok és megkönnyítenéd a dolgom ha nem velem szórakoznál. Szóval kezdjük előröl - mosolyogtam rá idegesen - mit adhatok?
-Hát... én akkor kérek egy közepes adag csirkeszárnyat kis Fantával. Srácok? - nézett rám furán
-Én egy Wrap-ot. - szólt a magas zöldszemű 
-Üdítőt? - kérdeztem miközben ütögettem a gépbe a kért menüket
-Nem kösz. - mondta zavartan
-Te kérsz valamit? - néztem rá a harmadik kölyökre
-Nem köszönöm - rázta a fejét
-Itt eszitek ugye?
-Igen. - bólintottak
-Oké, mindjárt kész - mondtam miközben kezdtem előállítani a számlát
Utána tényleg minden simán ment, a srácok megszeppenve kifizették aztán mentek és leültek.
-Ezt jól elintézted - jött oda hozzám Leah - ezek a kölykök csomót lógnak itt. Múltkor tőlem egy Herkentyűburgert kértek.
-Látszik, hogy tiszta kockák, mindent a netről szednek - forgattam a szemem - Totál felidegesítettek 
-Szerintem mindjárt lenyugodsz. - mosolygott Leah, majd elment leszedni a tálcákat
-He? - kiabáltam utána, de már nem hallotta 
-Hello - hallottam egy ismerős hangot a pult másik oldaláról, odafordultam és ott volt Ő.
-Sziaa. Mit adhatok? - nevettem Zayn-re
-Hát. Először is kéne egy jó nő - vette hülyülősre a figurát
-Sajnálom, de itt az nincs. Szerintem elnézted, ez nem a kupi.
-Ja bocs. Nem baj, te is jó leszel akkor. 
-Te nagyon hülye vagy - röhögtem
-Nem is igaz. - mosolygott
-25 perc múlva ebédszünetem van, tudsz addig várni? 
-Hú de pontosan tudja valaki.
-Ha nagyon pontos akarok lenni akkor 24 - néztem a telefonomra
-Te tényleg beteg vagy. - nevetett - és mit csináljak 24 percig?
-Mit tudom én. Dumálj Leah-val, egyél, írj egy dalt, szedjél fel néhány csajt - soroltam
-Kösz a tippeket - nevetett, majd elment és leült ahhoz az asztalhoz ahova a srácokkal szoktak ülni, majd elővette a telefonját és azzal szórakozott.
Abban a maradék 25 (bocsánat, 24) percben még jött néhány ember, de ezek normálisak voltak, és láttam, hogy a  hülye kölykök is elhúztak.
-Na itt vagyok - huppantam le Zayn-nel szembe
-Letelt a 24 perc? - vonta fel a szemöldökét
-Igazából mire leültél már csak 23 maradt. - gondolkodtam
-Fő a pontos infó - bólintott miközben elrakta a telefonját
-Még szép.
-Puszit kérek - hajolt előre, miközben olyan 'Zayn-esen' csücsörítette a száját
Elnevettem magam, majd odahajoltam hozzá és adtam neki egy szájra puszit.
-És milyen napod volt? - kérdeztem miközben újra normálisan elhelyezkedtem
-Eddig nem sok minden történt - vonta meg a vállát
-Te hallod. Mesélj nekem erről a Mandy-Harry dologról. - néztem fel rá a szendvicsem kibontogatása közben
-Mandy Harry-vel töltötte az egész estét, és észre sem vettük.
-Mikor értetek haza? 
-Olyan 8 - fél 9 körül. Azt hittük Hazza még Mandy-el van valahol. Végül is úgy is volt. - gondolkodott
-Az érdekes - mondtam gúnyosan miközben beleharaptam a szenyámba
-Állítólag nem csinálták. 
-Szerintem meg tuti.
-Honnan veszed?
-Ismerem Mandy-t.
-Én is Harry-t. És ő nem mondaná azt, hogy nem csinálta, pláne miközben csomószor elmondta, hogy mennyire megkurná Mandy-t.
-Ti srácok ezt így megbeszélitek? - ráncoltam a szemöldököm
-Ja. Jobb mintha azt beszélnénk ki, hogy milyen jó farmert láttunk.
-Passz - vontam meg a vállam
-De én téged is megemlítettelek ilyen téren.
-Szerintem jobb ha nem tudom meg, hogy mit mondtál.
-Előbb-utóbb úgyis megtudod. 
-Jézusom Malik... - forgattam a szememet
-Mi van?
-Hagyjuk - legyintettem 
-Sziasztok... bocsi... zavarhatunk? - jött oda két csaj félénken, az egyiken 1D-s póló volt
-Miben segíthetek? - mosolygott rájuk Zayn, én meg inkább a szendvicsemet nézegettem
-Csinálhatnánk esetleg egy közös képet? - kérdezte a fekete göndör hajú csaj szégyenlősen
-Persze. - mosolygott továbbra is Zayn, majd a rövid barna hajú lány elővette a telefonját
-Segítsek? - néztem fel rájuk 
-Aha kösz - adta oda Zayn a telefont, mivel a 2 csaj megnémult
-Tessék - adtam vissza a lánynak a telefont amikor megcsináltam a képet
-Köszi. Izé, bocsi nem akarok bunkó lenni, de ti.. izé szóval jártok? - kérdezte az egyik hol rám, hol Zayn-re nézve
Én a szám szélét rágva Zayn-re néztem, jelezve, hogy valahogy rendezze le
-Hát nem. De miből gondoljátok?
Ez egy idióta.
-Hát itt ültök együtt... meg láttuk azt a szájra puszit .. vagyis annak látszott... nem tudjuk, hogy az volt-e... azt amit az a pasi letotózott...
-MI?! - kérdeztük Zayn-nel egyszerre
-Milyen pasi? - nézett kicsit nyugodtabban a lányokra Zayn, akik (ha ez lehetséges) még jobban meg voltak ijedve mint eddig
-Hát... az a pasi... azzal a kamerával - dadogta a göndör hajú csaj - nem tudtátok?
-Hát... nem... - mondtam én is hasonló stílusban mint a csajok, de nem gúnyból, hanem én is olyan állapotba kerültem
-Figyelj csajok kösz mindent szuperek vagytok - nézett rájuk Zayn, és a két csaj majdnem elájult - de most ezt kettesben meg kell beszélnünk ha nem haragszotok.
-Nem dehogyis... - rázta a fejét a fekete hajú lány
-És... mindent köszi... - mosolygott zavartan a másik
-Nincs mit. - mosolygott rájuk.
-Sziasztok... - intettek
-Hello - mondtuk mi is
-Jézusom Zayn, ez biztos? - kérdeztem miután a lányok kimentek a Nando's-ból
-Nem tudom. Lehet. Csak reméljük, hogy a pasi nem tölti fel sehova. 
-Mégis miért ne töltené fel?!
-Jó nyugi. Igaz.. pláne ha kamerával volt... tuti lesifotós...
-Hűha, Zayn te egy zseni vagy. - mondtam ironikusan - nem félsz, hogy elviszik előled a Nobelt?
-Rox, ne most. - nyugtatott
-Rendben - sóhajtottam - de mi a szart csináljunk?
-Nyugi, majd én lerendezem. Pénteken lesz egy interjúnk. Ott tuti rákérdeznek ha szar lesz. Addigra meg kitaláljuk mit mondunk. 
-Biztos beválik? 
-Bízz bennem - nézett mélyen a szemembe és valahogy tényleg tudtam hinni neki
-Rendben - mosolyogtam rá, majd újra kezembe vettem a szendvicsem, amiből eddig csak 2 harapást tudtam enni
-Ma is 3-ig vagy? - kérdezte
-Ühüm - bólogattam rágás közben
-Olyan vagy mint egy hörcsög - nevetett
-Ezt most bóknak vettem - vontam meg a vállam - a hörcsögök aranyosak. Bár én kopasz tengerimalac párti vagyok.
-De perverz vagy. -  mondta Zayn
-Miért is? - vontam fel a szemöldököm
-A kopasz tengerimalac pucér - röhögött
-Te idióta vagy.
-Te szereted a pucérmalacot.
-Kopasz tengerimalac jó?! 
-Nekem töknyolc. - nevetett tovább
-Roxana! - jött oda hozzám a sárkány
-Igen? - néztem rá nagy bociszemekkel 
-Lejárt az ebédszünete. Nyomás vissza dolgozni! - üvöltött rám
-De még nem ettem meg a szendvicsem - néztem tovább a nagy szemeimmel
-Ez az ön baja! Nyomás vissza! 
-Máris. - vágtam szomorú fejet
A főnököm bólintott, majd elhúzott. Hogy hova fogalmam sincs.
-Kéred a szendvicsem? - kérdeztem szomorúan Zayn-től - Ha már én úgy se tudom megenni.
-Jézusom, Roxy nem halálraítéltek - nevetett
-Tudom. Ez rosszabb.
-Ne csináld már.
-Kéred vagy sem?! - ripakodtam rá miközben felálltunk
-Kérem éhes vagyok. Akkor 3-kor visszajövök érted ok? 
-Jó, hova megyünk? - kérdeztem fellelkesedve 
-Még nem tudom - vonta meg a vállát - majd meglátjuk.
-Okéé. - mondtam, majd Zayn magához húzott és nyomott egy puszit a homlokomra 
-Szia. - mosolygott rám
-Hello. - sóhajtottam, majd visszamentem a helyemre.

Zayn, ahogy megígérte 3-kor visszajött értem és úgy döntöttük, hogy átmegyünk hozzánk.
A nappaliban a kanapén ülve dumáltunk, közbe meg szólt a tv, de nem igazán figyeltünk rá.
-Te figyelj. - fordult felém
-Igen? 
-Tudom, hogy tegnapelőtt azt mondtad, hogy nem akarsz Mandy-ről beszélni, meg a többiek se.
-Pontosan - bólintottam
-De mi ez az egész? Miért vagytok haragban?
-Nem vagyunk haragban - hazudtam
-Igen, nagyon úgy látszott. Mi a szar van?
-Emlékszel arra amit a múltkor mondtam? A Jake-es sztori?
-Ja.
-Na azon összevesztünk. Ennyi. 
-Ennyi?
-Ennyi. 
-És ezért anyázzátok egymást? És Liz-nek ehhez mi köze?
-Nem tudom. Mi Mandy-vel ordítoztunk egymással, aztán leléptem. Utána állítólag Liz-zel is összekaptak. Ezzel én már nem tudok mit kezdeni.
-Jó, akkor nem piszkállak ezzel tovább.
-Köszönöm. - bólintottam
-Most akkor beszéljünk arról, ami minket kettőnket érint. - nézett rám komolyan és én pontosan tudtam, hogy miről akar beszélni
Elgondolkodtam. Mégis mi a francot csinálok én? Itt variálok már mióta, közbe meg simán megkaphatnám. Most már egyre biztosabb vagyok benne, hogy komolyan gondolja. De én mégsem hagyom még közelebb kerülni hozzám. Valószínűleg azért mert Dave dolog is ugyanígy kezdődött. Senkinek nem mondtam el, hogy mi történt kivéve a lányoknak. De rajtuk kívül senkinek, Bryan-nek se. Valahogy ezt sose néztem volna ki Dave-ből. Vagyis hallottam dolgokat, de azt hittem, hogy csak pletyka. Nem az lett. De most itt van Zayn. Aki más. Legalábbis eddig. És most, hogy megjelent rólunk az a kép... várjunk csak...megjelent már?
-Te Zayn. 
-Hm?
-A kép. Megjelent már valahol? Úgy értem a neten.
-Nem tudom, nézzük meg. - mondta, majd elővette a telefonját. 
-Okés.
-Jé ez ki volt kapcsolva - csodálkozott
-Woow. - csodálkoztam én amikor bekapcsolt. 34 üzenet és 52 nem fogadott hívás - Tudtam, hogy híres vagy, de nekem max 2-3 hét alatt jön össze ennyi.
-Átlagosan nekem sincs ennyi - ráncolta a szemöldökét - Jött 28 üzenetem Paul-tól, minden sráctól egy, és 1 a szolgáltatótól és egy az egyik nővéremtől. A hívások eloszlanak Paul és a srácok között.
-Nyiss meg egyet - mondtam 
-Oké. 
Feszülten figyeltem, Zayn-t, aki csak mosolygott.
-Mi ilyen jó? - kérdeztem
-A nővérem küldött egy képet. Kiskutyák születtek, nézd milyen aranyosak - nyomta elém a telefont Zayn mosolyogva.
Fejbe csaptam egy párnával.
-Ezt most miért? - kérdezte értetlenül
-Zayn, igazán aranyosak a kiskutyák, de én úgy gondoltam, hogy Paul-tól nyiss meg egy üzenetet, lehet, hogy gáz van a bandával! - kiabáltam rá
-Ja tényleg - eszmélt fel
-OMG - sóhajtottam hátradőlve
-Ojajj. - húzta el a száját
-Mi az? 
-Tessék. - adta oda a kezébe a telefonom amin egy megnyitott link volt.
Egy cikk volt:

Zayn Malik-nek új barátnője van?

Néhányaknak feltűnt, hogy a One Direction újabban 5 lánnyal nyomul. De ez nem zavart sok vizet, Facebook-on néhány értelmetlen bejegyzés és néhány tweet alapján jutott el az emberekhez, olyan rajongók által akik látták a srácokat az elmúlt néhány napban.

Azonban, Zayn-t egyre gyakrabban látni az egyik lánnyal ebből a kis csapatból. A szőke alacsony termetű lány elég sok időt tölt Zayn-nel, nemrég egy buszmegállóban látták őket kézen fogva és együtt utazni, de együtt sétálni is látták őket.

Ezek nem nagy dolgok, azonban a mai napon napvilágot látott egy fénykép, amin Zayn és a bizonyos lány csókolóztak. Zayn valószínűleg meglátogatta munkahelyén az állítólagos barátnőjét, mivel a kép a Nando's-ban készült, és a lány pedig Nando's pólóban volt. Leültek együtt egy eldugott asztalhoz, remélve, hogy senki nem látja őket, ámde amikor a lány szájra puszival üdvözölte Zayn-t azt valakinek sikerült lencsevégre kapnia.

A képek igaznak tűnnek, és az sem hazugság, hogy a One Direction srácai valóban sokat vannak ezekkel a lányokkal.
Vajon csak Zayn szedett fel valakit közülük vagy a többiek is lecsaptak valakire?  

A cikkben egyébként 2 fénykép is volt, az egyik a buszmegállóban készült, a másik meg ugye ma a Nando's-ban.

-Most mi legyen? - nézett rám aggódva Zayn
-Nem tudom. - adtam neki vissza a telefont
-Figyelj, beadhatjuk, hogy mondjuk egy unokatesóm vagy, és az csak egy családi puszi volt.
-Zayn, nem fogják elhinni, hogy az unokatesóm vagy. Pláne mivel ez egy elég béna kifogás bárhonnan nézzük. 
-Jó, igazad van - gondolkodott tovább - akkor egy közeli barátom. 
-Na az már biztos - nevettem
-Nyugi kitalálunk valamit amit beadhatunk.
-Zayn, nem akarok hazudni. - néztem rá
-Akkor mit mondjunk? Vagyis hát érted, ha elmondunk mindent abból sok pletyka lenne, meg kitalálnának sok mindent, hogy miért nem járunk...
-Akkor mondjuk azt, hogy járunk.
-De az előbb mondtad, hogy nem akarsz hazudni... 
-Igen. - bólintottam mosolyogva, mire Zayn hitetlenül rám nézett.
-Ezt most komolyan gondolod? - kérdezte elképedve
-Igen.
-De azért vágod, hogy elég nagy változás lesz. Meg fognak ismerni az utcán meg lehet, hogy elterjednek pletykák...
-Zayn fejezd be mielőtt visszamondom. - szóltam rá nevetve
-Rendben - mosolygott, majd odahajolt hozzám és megcsókolt. 
Ez a csók más volt mint a többi. Sokkal felszabadultabb, sokkal boldogabb volt, mint az ezelőttiek. Örültem, hogy nem volt semmi puccos abban ahogy összejöttünk. Kb csak megbeszéltük és ez így volt jó. 

~ Harry szemszöge:



-Sziasztok! - hallottuk Zayn hangját az előszobából
-Végre, itt vagy - mondta Louis amikor beért a nappaliba - Egész nap téged kerestünk seggfej. 
-Paul kész ideg volt - tette hozzá Niall - te meg kikapcsoltad a cseszett mobilod
-Basszus vágod, hogy mekkora botrány lesz abból, hogy nem is jártok... - néztem rá
-De. -szakított félbe
-He? - kérdeztem furán
-Járunk. - mondta lazán
-Roxy-val? - kerekedett el Liam szeme
-Nem, az anyámmal szerinted kivel? - röhögött Zayn
-Mióta? - kérdezte Niall
-Pár órája.
-És mikor akarjátok bejelenteni? - nézett rá Liam
-Pénteken az interjúban. - felelte Zayn
Utána mindenki hülyült, meg különböző módokon gratulált Zayn-nek. Én meg elgondolkodtam...
-Srácok szerintetek nagy gáz lenne, ha én is akkor mondanám el, hogy Mand-el vagyok... Pont tegnap beszéltük meg és... - kérdeztem
-Nem hiszem - mondta Louis - legalább mindent tisztázunk.
-Igaz - bólintott Liam
-Akkor most ünnepeljük meg Zayn-t és Harry-t! - tapsolt egyet Louis
-Ne már, nem nősültünk meg meg ilyenek - húztam a számat
-Ja - helyeselt Zayn
-De legalább lenne okunk pizzát rendelni. - nézett nagy szemekkel Louis
-Az elég ok, hogy éhes vagyok. - röhögött Niall - A szokásos helyről jöhet?
-Aha. - bólintott Liam - Ki milyet kér?
-Én egy Hawaii-t - tette fel a kezét Zayn
-Én szalámisat - mondtam
-Én azt a chiliset amit a múltkor. Liam? - kérdezte Louis
-Én sonkás-kukoricásat. Niall megint várjunk negyed órát amíg döntesz?
-Nem, én gyrososat kérek. - mondta magabiztosan
-Gyrosos? - ráncolta a szemöldökét Zayn - Akkor miért nem kérsz inkább gyrost? 
-Ne szólj be jó? Biztos jó lesz. - védte magát Niall

Egyébként tökmindegy volt, hogy ki milyet kér, mindenki evett az összesből. Ja és Niall gyrosospizzája valami ritkaszar volt.


Péntek

-Niall nem láttad a hajzselét? - ordított át Zayn az öltöző egyik feléből a másikba
-Zayn, miért nem hagyod, hogy a fodrász megcsinálja a hajad? - förmedt rá Paul
-Azért, mert magamnak szeretem megcsinálni. De hol a faszomba van a hajzselé? 
-Itt van - dobtam oda neki 
-Kösz. - mondta ingerülten
-Louis eldöntenéd végre, hogy melyik ingedet veszed fel? - kiabált rá Liam
-Szerintetek melyik csíkos a jobb? - kérdezte
-Louis?! - néztem rá idegesen
-Igen?
-Az a két ing egyforma! - néztem rá úgy mint egy idiótára. Mert az is.
-Pont ezért nem tudok dönteni! 
-Legyen a jobb oldali - sóhajtottam, majd leültem az egyik sminkes székbe, hogy legalább én kész legyek
-Fiúk, 3 perc múlva kezdés - jött de az egyik stábos srác
-Hallottátok?! - üvöltött ránk Paul - 3 perc és mennetek kell, és egyedül Liam és Harry van kész! 
-Már én is - lépett el Zayn az egyik tükörtől
-Rendben, Harry és Niall SIESSETEK MÁR A KURVA ÉLETBE!
-Várjatok. Hol van Niall? - fordult körbe Liam
-Az előbb még itt volt - mondta Louis miközben a fodrász épp az ő haját igazgatta - ott ült a kanapén és csokit evett.
-Itt vagyok - jött elő, teljesen új ruhában
-Te meg hol voltál?! - kérdezte idegesen Paul. Látom, hogy a homlokán az erek már teljesen kiduzzadtak 
-Leettem csokival a fehér gatyámat, ezért át kellett vennem, de a pólóm nem illet a gatyához, ezért az is le kellett cserélnem.
-De minek ettél csokit? - értetlenkedett Zayn - És nekem miért nem adtál?
-Mert megnyugtat. És senkinek nem adok a csokimból. - mondta morcosan
-2 perc és kezdés, gyertek - mondta a srác aki az előbb is bejött
Valami különös csoda folytán mind készen lettünk. A riporter egy 30 körüli nő volt, Nancy. Az elején egy gyors sablonduma, hogy nem kell izgulni, nagyon örül, hogy eljöttünk stb. Gyorsan köszöntöttük mi is a közönséget, aztán a stábból bekiabáltak:
-30 másodperc!
-Akkor foglaljatok helyet - mondta kedvesen Nancy
Mi öten leültünk a fekete bőrkanapéra, ő pedig a bőrfotelbe. 
-3...2...1... KEZDÉS!
-Jó estét kívánok hölgyeim és uraim - mosolygott a kamerába Nancy - A mai este vendégei rengeteg tinilány szívét meghódították. Hatalmas népszerűségre tettek szert, bandájuk hatalmas sikert aratott szerte a világon.  A ONE DIRECTION!
Mindannyian mosolyogtunk és integettünk a kamerába, mint a majmok.
-Nagyon köszönöm, hogy eljöttek - fordult felénk Nancy
-Mi köszönjük a meghívást - mondta Liam
-Meséljetek kicsit az új albumotokról. 
-Már nagyon várjuk, hogy megjelenjen - kezdte Zayn - rengeteg munka van ebben a lemezben is és reméljük, hogy a rajongóknak legalább annyira tetszeni fog nekik mint az Up All Night.
További sablonkérdések a következő klipekkel, a turnéval és a zenével kapcsolatban. Ezek azok amit mindenhol megkérdeznek és ugyanazt válaszoljuk. 
-Kedves nézőink, most egy rövid reklám, aztán innen folyatjuk - nézett Nancy mosolyogva a kamerába
És akkor megkezdődött a szünet. Ismét kijöttek a sminkesek és a fodrászok és elkezdtek igazgatni minket, kicserélték a vizet stb.
-Rendben srácok, most jönnek a személyesebb kérdések jó?
-Persze - vonta meg a vállát Louis
-20 másodperc - kiabálták be megint
-Otthon mennyivel hosszabbnak tűnnek a reklámok - dünnyögte Niall miközben visszaültünk a helyünkre
-Ismét itt vagyunk és továbbra is a One Direction srácaival beszélgetünk. - vigyorgott bele a kamerába ismét Nancy
-Srácok - nézett ránk - egyre többet látunk titeket bizonyos 5 lánnyal, igaz?
Na kezdődik... rögtön a közepébe és BUMM!
-Igaz - bólintottam
-Honnan ismeritek őket?
-Még néhány héttel ezelőtt ismerkedtünk össze velük. - kezdett bele Niall - egy szokásos gyorsétteremben ebédeltünk, és az egyik pincérlánnyal összehaverkodtunk és rajta keresztül megismertük a másik a 4 lányt is, és jóba lettünk velük.
-Értem. Zayn elég jóba lett ezzel a pincérlánnyal nem? - vonta fel a szemöldökét Nancy, mivel azt hitte ezzel zavarba hozza Zayn-t
-Igen, jóba vagyunk. - bólintott Zayn lazán
-Mondd csak, erről a lányról van szó? - kérdezte Nancy, majd a mögöttünk lévő hatalmas kivetítőn megjelent Zayn és Roxy csókja a Nando's-ban. 
-Igen. A barátnőm. - jelentette Zayn teljesen nyugodtan
Erre a közönségben hatalmas tapsvihar tört ki.
-Wow, azt hiszem nem erre számítottunk - lepődött meg Nancy - és megtudhatnánk, hogy hogy hívják?
-Roxy - mondta Zayn büszkén 
-Roxana? - kérdezte Nancy
Anyáám, ekkora sötét kérdést. Nem Caroline basszus, persze, hogy Roxana.
-Igen - nézett furán Zayn
Utána még egy darabig foglalkoztak ezzel a Zayn-Roxy kérdéssel, de áttértünk más témákra. 
És nem. Nem említettem meg Mandy-t. Nem is volt olyan kérdés amire válaszolhattam volna ezzel kapcsolatban. De az eleve úgy nézett volna ki, mintha, hogy most Zayn elmondta volna, hogy együtt van Roxy-val én meg benyögném: 'Ja nekem is van barátnőm, most foglalkozzon mindenki velem'. Nem erre a szintre nem akarok lesüllyedni. De azért az öltözőben szóba került a téma.
-Te Hazza - fordult felém Louis - azt mondtad, hogy most akarod elmondani.
-De... de végül nem. - vontam meg a vállam - Majd máskor... máshogyan... most Zayn-éknek fontosabb volt, hogy lecsillapodjanak a pletykák.
-Tuti nem gáz tesó? - nézett rám Zayn
-Persze. Hülye lennék ezen fennakadni.
Persze azért fennakadtam, de mindegy.
Elkezdett csörögni a telefonom. A gáz csak az, hogy nem láttam sehol.
-Hol van? - kérdeztem forgolódva
-Fél perce tetted be a farzsebedbe - nevetett Louis
-Ja, tényleg. - jutott eszembe majd felkaptam
-Sziiaa, zavarlak? - hallottam Mandy hangját
-Hello baby, nem. - mondtam és láttam, hogy a srácokon egy perverz vigyor fut át
-Végeztetek már? - kérdezte
-Igen, pont pát perce.
-Úú, és elmondtad?
-Hát nem... közbejött valami... bonyolult, majd elmesélem ha találkozunk.
-Rendben - mondta csalódottan
-Ne haragudj. 
-Dehogyis - nevetett fel - Viszont most lépnem kell, megígértem a kis tesóimnak, hogy játszok velük és itt nyaggatnak. 
-Rendben. Akkor holnap ugye? 
-Igeen - mondta és hallottam a hangján, hogy mosolyog 
-Akkor szia - köszöntem el
-Helloo.
-Mandy? - kérdezte Louis miután lettem
-Igen - bólintottam
-És mi lesz holnap? - kérdezte Niall perverz vigyorral
Megdobtam egy párnával.


~ Roxy szemszöge



Reggel Zayn hangjára ébredtem. De nem, nem a telefonom csörgött. Ő suttogott a fülembe. 
-Hagyjál aludni akarok - nyöszörögtem, majd befordultam a falhoz és a fejemre húztam a takarót
-Azt hittem valamivel kedvesebb leszel - nevetett
-Miért mit kellett volna? - dünnyögtem a takaró alól - Kipattanni az ágyból, rád ugrani, lesmárolni?  
-Most már ez a minimum.
-Aha... talán majd máskor...
-Na Rox, kelj már fel - csúszott közelebb hozzám - már úgyis felkeltettelek, minek akarsz visszaaludni?
-Mert fáradt vagyok? - kérdeztem furán
-Nemár baby - mondta dühösen Zayn, majd magához húzott
-De még korán van - fúrtam a fejem a mellkasába
-Fél kettő van. 
-Hajnali?
-Nem - nevetett, majd nyomott egy puszit a hajamba
-És hogy jutottál be? - kérdeztem még mindig a mellkasába nyomott fejjel 
-A bátyád pont ment el és beengedett.
-Aha. - morogtam, majd ásítottam egy szép 'nőieset' 
-Összenyálaztad a pólóm.
-Bocs.
-Nemgááz. - nevetett - de most már ébredj Hófehérke.
-Nem vagyok Hófehérke.
-Biztos, pedig Hófehérkét csókkal ébreszti a hercege.
-És hol a herceg? 
-Te még kómásan is formádban vagy - jegyezte meg
-Nem is vagyok kómás. - védtem magam - Csak kurva álmos.
-Rox, ne csináld már kelj fel, már kajak idegesítesz. - mondta dühösen
Erre nem válaszoltam csak nyögtem egyet. Zayn se reagált semmit.
Ott feküdtem, hullafáradtan Zayn mellkasába fúrva a fejem miközben gombócba húztam össze magam, ő pedig átkarolta a derekamat.
Hallottam, hogy Zayn mérgesen fújtatott egyet, de nem foglalkoztam vele egészen addig amíg a keze nem kezdett el egyre lejjebb csúszni egészen a seggemig. Először csak gyengéden simogatta, de utána hatalmasat sikítottam  mivel egy rohadt nagyot belecsípett.
-Anyukádat - mondtam szomorúan
-Fájt? - nézett rám nagy szemekkel
-Kicsit. - folytattam a színjátékom
-Megpusziljam? - és itt hagytam abba
-Ne már, Zayn - nyafogtam 
Zayn elnevette magát, majd kicsit jobban magához húzott, maga alá fordított majd megcsókolt.
-Azt hiszem ma már nem fogok visszaaludni. - nevettem el magam amikor leszállt rólam
-Rájöttél? - húzta fel a szemöldökét
-Még reménykedtem. - vontam meg a vállam - Na mindegy, gyorsan összeszedem magam.
Gyorsan feltápászkodtam, majd a fiókomhoz mentem és elkezdtem kidobálni a cuccaimat az ágyra, miközben Zayn szórakozottan figyelt.
-Ne segítsek? - kérdezte perverz mosollyal
-Hidd el, egy ideje egyedül öltözködök, menni fog - nyugtattam meg
Sehol nem találtam a neon zöld felsőmet, ezért megnéztem a szekrényben. Kinyitottam és hirtelen az összes cucc kizúdult amit a múltkor beszórtam amikor Zayn itt volt. A kupac szélén pont ott volt a zöld felsőm, ezért azt felkaptam és mentem is átöltözni.

-És a többiek mikor is jönnek? - kérdeztem Zayn-t miközben a kanapén ülve a TV-t kapcsolgattuk, amibe szokás szerint nem ment semmi
-Fél 3-ra beszéltük meg. De Hazza és Mandy is jön. - mondta
-Oké - vontam meg a vállam mintha nem izgatna
Közben persze nagyon is érdekelt. Kíváncsi vagyok, hogy Mandy meddig húzza még.
-És az interjú mikor is jelenik meg? - néztem rá
-Szerdán. Akkor már tényleg nem lesz semmi gáz. - mosolygott rám
-Remélem. - mondtam majd a vállára hajtottam a fejem

Zayn-nel épp a kanapén smároltunk amikor egyszer csak csörgött a telefonom.  Cher Llyod-tól az Oath, vagyis Tina hív.
-Ki az? - kérdezte mérgesen Zayn
-Tina, és légyszíves nyugodj le. 
-Nyugodt vagyok. - mondta idegesen
-Aha oké. - nevettem el magam, majd felvettem a telefont.
-Roxy? - hallottam Tina hangját 
-Tina?
-Roxy?
-Tina?
-Roxy?
-Tina?
Tinával egész jól elvoltunk, de a pasim, akinek az ölében ültem vetett rám egy mérges pillantást, így megadtam magam.
-Na mi van? - röhögtem
-Itt állunk kint Liam-mel és be szeretnénk menni. - nevetett
-Megyek és nyitom. 
-Itt vannak? - kérdezte Zayn
-Nem a betörőknek akarom kinyitni a kaput. - néztem rá
-Jólvan már - nevetett fel idegesen
-Baj van? - kérdeztem
-Csak nem tudtam befejezni amit akartam.
-Majd később befejezzük, ne szórakozzál már velem - forgattam a szemem
Kimásztam Zayn öléből (próbált visszarángatni, de megoldottam) és mentem ajtót nyitni.
-Akkor én is megyek - sóhajtott fel Zayn
-Sziiasztok! - köszöntem vidáman, majd Tina nyakába ugrottam
Amíg mi egymást szorongattuk, mivel 24 órája nem láttuk egymást, Zayn és Liam furán figyeltek minket.
-Csajok, 1 napja nem láttátok egymást, nem egy éve - nézett furán Liam
-Ha nem tetszik be lehet menni - néztem rájuk
-Rendben - vonta meg a vállát Zayn, majd Liam-mel bementek a házba
-Liam-mel jöttél? - néztem Tinára elkerekedett szemmel miután a srácok bementek 
-Hát... Igen... - tekergette az egyik hajtincsét
-Úú és hogy volt? - kérdeztem fellelkesedve 
-Hát kérdezte, hogy nincs-e kedvem együtt jönni hozzátok. És hát persze hogy van. Szóval ennyi.
-De azért örülünk ugye? - mosolyogtam
-Igen - mondta már-már lassan sikítozva, majd szorosan megölelt 
-Oké, Tina én is szeretlek - nyugtattam, mivel majdnem feldöntött
-Jajj olyan fura belegondolni, hogy te és Zayn - vigyorgott
-Ja, néha még én se fogom fel - mondtam szórakozottan - de annyira durva és... 
-Minek örülünk ennyire? - kérdezte Liz, aki épp akkor jött be a kapun
-Te ezt úgysem értenéd mert egy érzéketlen bunkó vagy. - néztem rá pislogás nélkül
-Te meg egy nyomorék köcsög vagy. - vonta fel a fél szemöldökét 
-Ezt megbeszéltük - röhögtem
-Meg - nevetett fel ő is - de mitől vagytok ilyen boldogok?
-Csak Liam-mel jöttem - mondta zavartan Tina
-És? 
-Mindegy - sóhajtottam - menjünk be.


6 megjegyzés:

  1. jaj tök jo h végre öszejött zayn és roxy :D
    már várom a folytatást ;)

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy tetszik ^^ próbálok sietni a kövi résszel. ^^

    VálaszTörlés
  3. MOST TUDOD H MENNYIRE IMÁDLAK? :O <3 am nagyon jó lett mint mindig!:):3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te eddig is imádtál. :"DDDDD <3 am köszönöm szépen :DD :$

      Törlés
  4. jézusoom de imádom :'D olyan jól írsz hogy szomorú vagyok mikor vége van a résznek XD de amúgy a vége nagy lett :D jajj tee ♥ siess a kövivel :) <3

    VálaszTörlés