2012. augusztus 26., vasárnap

4. fejezet ~ Teenage Dream

Hello. ^^ Meghoztam az új részt, szerintem kicsit rövidebb lett, mint eddig, de viszont sok minden történik benne. ;D A fejit rögtön Zayn szemszögből indítom és ott folytatódik, ahol a múltkor abbahagytuk. Na akkor jó olvasást ^^




Teenage Dream

~ Zayn szemszöge



-Megjöttünk! - kiáltotta Harry majd kettőt dudált
-Szerinted meghallották a kiabálásod? - néztem rá, mert ekkora barom csak nem lehet.
-De a dudálást biztos hallották - védte magát
-Egyébként szép ház - nézelődött kifelé Lou
Ekkor láttuk ahogy az automata kapu kinyílik. Utána pedig, hogy Roxy a garázsajtót próbálja kinyitni.
-Várjatok megyek segítek neki - pattantam ki a kocsiból
-Köszi - mosolygott rám hálásan amikor felnyitottam
-Hogy van az, hogy van automata kapu, de a garázsajtót nem tudod kinyitni egy rohadt gombnyomással? - néztem rá hihetetlenül.
-Bedöglött - mondta miközben félreálltunk, hogy Harry be tudjon állni.
-Ja vágom. Szerelő? - vontam fel a szemöldököm
-Basszus miért izgat ez téged ennyire? - kérdezte röhögve
-Én sem értem. Nagyon jó volt nézni a seggedet miközben lehajoltál.
-Anyád - röhögött tovább 
-Hé kié ez a bogár? - kérdezte Liam miután kiszálltak
-Az enyém - lépett oda Roxy - vagyis régebben az anyáé volt, de a bátyámmal tavaly elvittük szerelőhöz és ott elintézték, hogy használható legyen.
-És a bátyád kocsija hol van? - kérdezte Harry
-Gondolom a barátnőjénél, mivel már két napja ott van - nevetett - na gyertek be.
Amikor beértünk kicsit meglepő látvány fogadott minket. Ezek a csajok nagyobb zajt csaptak mint mi általában. Tina elfeküdt az egyik kanapán és közben egy basszgitárt pengetett, egész ügyesen. Mandy dobolt, Bii a tv-t nyomkodta, ami szólt mint állat, mert gondolom nem hallott semmit Tináéktól, Liz pedig a telefonján Facebookozott. 
Egyébként a ház nagyon szép volt belülről is, bár azért érződött, hogy két fiatalabb lakhat benne, mivel itt-ott találtunk szétdobált pizzás dobozokat és azt hiszem 5 gördeszkát számoltam meg összesen.
-A bátyád deszkázik? - kérdezte Harry felvéve az egyiket
-Azonnal rakd le! - ordította le a fejét Roxy - az az enyém és senki nem nyúlhat hozzá vetted?!
-Gördeszkázol? - esett le Louis álla. Hasonlóan a miénk is egyébként.
-Mostanában annyira nem, de rég elég komolyan igaz Tina? - lökte arrébb Tina lábát, hogy le tudjon ülni
-Ja tényleg - röhögött fel Tina majd visszavitte a gitárt a helyére
-Miért te is? - kérdezte Niall
-Szórakozol? Együtt tanultunk meg. - mondta Tina majd bepattant egy fotelbe
-Nem ültök le? - lépett elő a dobok mögül Mandy
-De - mondtam majd bevettem magam Roxy mellé. 
Átkaroltam a vállát mire ő rám nézett felhúzott szemöldökkel majd ledobta a kezemet. 
-Mi van? - kérdeztem
-Mi lenne? - kérdezte vissza
Erre újra átkaroltam a vállát, de megint ledobta. Kezdtem ideges lenni. Ránéztem majd láttam, hogy az arcán huncut mosoly ült ki.
-Szóval így állunk? - kérdeztem
-Szerintem ülünk nem? - felelte flegmán
-Jól van te akartad.
-Mit? 
Ekkor két ujjammal megböktem két oldalt a bordáját mire felsikított. Láttam, hogy hirtelen mindenki ránk nézett, Bii még a tv-t is lehalkította. Eddig észre se vettem, hogy ők is milyen gyorsan elhelyezkedtek. Tina továbbra is a fotelben ült, és ott beszélgetett a karfáján ülő Liam-mel. Harry és Mandy a kiesebb kanapén ültek és hülyéskedtek a nagy kanapén a tévével szemben pedig a többiek ültek.
Gyorsan magamhoz húztam Roxy-t és a kezemmel betapasztottam a száját.
-Semmi gáz - mondtam ártatlan fejet vágva. Láttam, hogy a srácok magukban röhögnek ezen, a lányok pedig mosolyogva megrántották a vállukat.
Roxy-t továbbra sem engedtem el ezért próbált szabadulni, de nem igazán sikeresen és úgy csapkodott a lábaival, mint valami beteg fóka.
-Mi van kicsi Roxy? - kérdeztem bájhangon.
Roxy tovább próbálkozott, belenyalt egyet a tenyerembe, de ennyivel nem adtam fel. Utána viszont már beleharapott jó erősen.
-Aúúú - kiáltottam fel. A többiek már bosszúsan ránk néztek. Ja, hogy tv-t akarnak nézni? Szarügy.
-Jól van már kussolunk - mondta Roxy
-Igen - bólogattam én is
-Remélem is - mondta idegesen Louis. Szegény nagyon nincs jó napja, de mindig is tartotta magát, és soha nem mutatja, ha valami baja van.
Úgy két percig csöndben ültünk, majd újra beleböktem a bordái közé, mire megint felsikított. Erre újra kaptunk pár dühös szempárt.
-Jó oké... - sóhajtottam
-Ezt most miért kellett? - kérdezte Rox miután visszafordultak
-Unatkoztam. - vontam meg a vállam.
-Köcsög vagy. - mondta
-Igen? - vágtam sértett fejet - Jól van...
-Még te hisztizel? 
-Én nem hisztizek.
-Dehogynem.
-Tudod mit hagyj békén. 
-Te nem hagysz békén engem ha nem vetted volna észre. 
-Hazudsz.
-Akkor nem is értem ki szorít magához kit.
Erre végignéztem magunkon. Egyik lábamat felhúztam a kanapéra a másik lent maradt a földön Roxy feje a mellkasomon van és a hasánál szorítom magamhoz két kézzel. Egész szépen néztük ki egyébként. Tisztára mint a filmekben
-Na? - kérdezte nagyokat pislogva
-Nem nagyon akartál kiszabadulni. 
-Mondtam olyat, hogy kiakarok? - erre felröhögtem majd nyomtam egy puszit a feje tetejére.
-Befejeztétek? Szóval nézhetjük nyugodtan a filmet? - kérdezte felénk hajolva Niall
-Még nem teljesen - ráztam a fejem
-Akkor folytassátok valahol máshol.
-Rendben. - azzal felpattantam majd Roxy-t átdobtam a vállamon és elindultam vele a lépcsőn felfelé
-Hééé - kiabált Roxy a hátamat ütögetve
-Halkabban nem hallják a filmet - mondtam gúnyosan félig a többieknek célozva miközben elindultunk a lépcsőn felfelé. Nem nagyon tudtam, hogy hova is megyek csak mentem.
-Zayn drága nem akarsz letenni? - kérdezte amikor felértünk
-Nem.
-Miért?
-Mert akkor elszöknél.
-Vágod, hogy a saját házamban akarsz elrabolni?
-Ja - röhögtem fel majd benyitottam egy szobába csak úgy találomra.
-Te jó ég! - csaptam vissza az ajtót, mivel egy hatalmas rottweiler elkezdett rám ugatni és elég mérgesnek látszott. - Ez meg mi volt?
-Bobtail volt vagy rottweiler? - kérdezte Roxy
-Rottweiler - feleltem
-Akkor az Forrest.
-De miért ugatott meg így?
-Tudod a kutyák nem szeretik, ha elrabolják a gazdit. 
-De én nem raboltalak el.
-Jó akkor ezt most mond el neki.
-És ha leharapja valamimet?
-Például midet?
-Mondjuk a férfiasságomat? 
-A midet? - kérdezte tetettet értetlenséggel
-Mész a tudod hova.
-Disneylandbe? 
-Én nem pont erre gondoltam. 
-Akkor mire?
-Mondjuk a férfiasságomra.
-Ja jó akkor te meg menj a picsába.
-Legalább a tiédbe?
-Idegesítesz Malik.
-Pont az a célom - vigyorogtam
-Na figyelj tegyél le, és akkor kiküldöm a kutyát.
-De nem mert elmész.
-Nem fogok.
-Nem érdekel. - mondtam majd megfordultam, hogy Roxy legyen az ajtó felé. Hallottam ahogy nyílik az ajtó aztán újra az eszeveszett csaholást.
-Forrest nyugi - kezdte Roxy - figyelj tudod, hogy nem hagynám, hogy egy ekkora idióta megpróbáljon velem bármi rosszat csinálni. 
Erre a mondatra rácsaptam egyet seggére.
-Héé! Ezt most megint miért?
-Mert azt mondtad, hogy egy idióta vagyok. 
-Miért nem?
-Ezért még számolunk.
-Jó mindegy - mondta majd újra a kutyájához kezdett beszélni - szóval Forrest nincs semmi gáz, menj le ott van Tina is.
A kutyának ennyi kellett, fogta magát és lerohant a lépcsőn. 
-Tina? - kérdeztem értetlenül
-A kutyák imádják Tinát.
-Kutyák?
-Igen kettő van. Nina gondolom a szobámban alszik.
-Ja jó. Na akkor menjünk - mondtam majd megfordultam és bementem az ismeretlen szobába. Elég nagy szoba volt, egy hatalmas házimozirendszerrel és mindenféle elektromos izékkel.
-Köszönöm - mondta Roxy amikor ledobtam a kanapéra 
-Igazán nincs mit. 
-Na hogy tetszik? - kérdezte Rox körbefordulva a szobában. - A nagybátyánktól kaptuk ezt úgymond, a szobát, hogy legyen egy ilyen is. És a barátnője segített berendezni az egész házat, aki egyébként lakberendező. Ősszel lesz az esküvőjük.
-Nagyon menő - néztem én is körbe - ahogy az egész ház is.
-Köszi. 
-Na mit csináljunk? - ültem be Roxy mellé a kanapéba
-Film? 
-Rendben - mondtam, mert egyébként én is valami ilyesmire gondoltam. Tényleg nem akartam rosszalkodni, az ráér máskor is. 
-Válassz valamit - mondta majd a hátára feküdt a kanapén és a telefonját kezdte el nyomkodni.
-Rendben - tápászkodtam fel
Odamentem a DVD-s polchoz. Volt jó pár filmjük mit nem mondjak. Külön sorba voltak rendezve, a vígjátékok, horrorok, akciófilmek stb. Nem is tudtam szinte válogatni. Gondolkodtam, hogy esetleg valami romantikus drámát kéne, mondjuk a Titanicot, de a horror sem volt rossz ötlet, csak gondolom ezeket a horrorokat Roxy már látta és az különben is moziban jó. Akkor megnéztem a romantikus vígjátékokat és egyszer csak megakadt a szemem a Sztárom a páromon. Enyhe célzásként azt vettem ki. 
Amikor odamentem a lejátszóhoz, hogy betegyem láttam, hogy Roxy még mindig a telefonjával szórakozik.
-Mit csinálsz? - kérdeztem csak úgy mellékesen
-Twitter - felelte fel sem nézve a telefonból
-Aha - dünnyögtem miközben vártam, hogy a DVD kiadja az előző lemezt ami benne volt. Amikor kiadta láttam, hogy a Kör volt az. Még jó, hogy végül nem horrort vettem ki. Félreraktam a lemezt, majd betettem az újat. Megfogtam a távirányítót, majd Roxy testét kicsit megemelve leültem és a fejét az ölembe tettem. Kicsit zavart már, hogy még most sem képes letenni a rohadt mobilját.
-Mindjárt végzek - mondta
-Jó - mondtam mereven a tv-n a menüsort bámulva.
-Baj van? - nézett fel rám nagyokat pislogva
-Nincs.
-De látom, hogy van.
-De mondom, hogy nincs - néztem le rá mosolyt erőltetve magamra. 
-Figyelj egy perc és lerakom, csak elköszönök a haveromtól jó?
-Rendben - mondtam. Most már világos lett. Egy sráccal dumált. A lányok a barátnőiket nem szokták haverjuknak hívni, csak a fiúkat. És azokat a fiúkat is havernak hívják akikkel esetleg alakul valami. Persze, egyébként miért is mondaná úgy, hogy 'Várj elköszönök a sráctól aki nagyon bejön'. Totál bénán hangzik. Basszus, szóval neki van más én meg itt töröm magam mint valami hülye. Lehet, hogy tényleg idióta vagyok? Biztosan. 
-Na itt vagyok. - tette zsebre a telefonját - Jujj a Sztárom a párom? Az a kedvencem. - fordult felém mosolyogva - Honnan tudtad?
-Ráhibáztam - mondtam hidegen
-Na jól van Zayn mond el, hogy mi bajod van. - kezdte már egy kicsit dühösen
-Nincs semmi... Csak kicsit zavart, hogy másokkal dumálsz Twitter-en amikor elméletileg most velem vagy.
-Nyugi csak egy haveromra írtam rá, hogy megtaláltam és bekövettem.
-Jó - néztem fel a tv-re. - indíthatom?
-Nem.
-Miért?
-Nemár Zayn most komolyan meg vagy sértve?
-Nem vagyok - egyébként igen, de nem.
-Na jól van - tápászkodott fel a fekvésből
-Mi az?
-Tessék - nyomta a kezembe a telefonját
-Mit csináljak vele? - kérdeztem értetlenül
-Nézd meg. 
-Nem fogom elolvasni az üzeneteidet - néztem rá komolyan 
-De igen, mert nem akarom, hogy ezt csináld.
-Roxy... - kezdtem de félbeszakított
-Jól van add ide belépek biztos az a gond - mondta majd kitépte a kezemből a a telefont, majd megnyitotta a Twiter-ét majd azon belül az üzeneteket.
-Roxy ezt igazán nem kell, hiszek neked - mondtam neki most már tényleg komolyan amikor újra odaadta a telefonját.
-De igen, kell. Ha nem olvasod el, akkor fogok megsértődni. 
-Érdekes csaj vagy te.
-Tudom - mondta önelégülten - na kérlek. Nem akarom, hogy ezen szúrjuk el.
-Mit? - néztem rá
-Hát ezt az... egészet... - szegénykémet tisztára zavarba hoztam. Ekkor magamhoz húztam és nyomtam egy puszit az arcára.
-Ezt mire? - kérdezte még mindig vörös fejjel.
-Csak úgy - mondtam mosolyogva miközben beleültettem az ölembe - Figyelj. Nekem nem kell megmutatnod az üzeneteidet, azok rád tartoznak. Nem fogok többet így kiborulni ilyen apróságokon jó? Nem kellett volna. De most, hogy elmondtad hiszek neked jó? És nem fogjuk ezzel elszúrni ezt az egészet. - mosolyogtam rá, már teljesen őszintén
-Rendben - mondta majd az arcát a nyakamba fúrta én pedig közben a hátát simogattam.
-Na akkor nézzük a filmet? - toltam el kicsit magamtól
-Igen - mondta mosolyogva, majd újra elfeküdt a kanapén a fejét az ölembe hajtva úgy ahogy az előbb.
A film egyébként tényleg jó volt. Remélem azért Roxy értette a célzást... Bár itt kicsit máshogy van, mert itt Julia Roberts volt a sztár és Hugh Grant pedig a hétköznapi ember... De tényleg jó film, bár egész végig Roxy hajával játszadoztam és néha jobban lekötött. 
-Tényleg ez a kedvenc filmed? - kérdeztem mosolyogva Roxy-t aki most teljesen a hátára fordulva nézett fel rám.
-Igen már nagyon régóta. Megunhatatlan film és Julia Roberts a kedvenc színésznőm.
-Igen nem rossz.
-Ezt most mire értetted?
-Mármint mit hogy?
-Mint nő vagy mint színész jó?
-Mindkettő - nevettem fel 
-Gondoltam. - sóhajtott 
-És most? - kérdeztem
-Hogy érted? Megint. 
-Mit csináljunk?
Erre Roxy huncutul elmosolyodott, majd felmászott a fekvésből majd beleült az ölebe velem szemben, a két lábát két oldalra téve majd kezeit a nyakam köré fonta én pedig még jobban magamhoz húztam a derekánál fogva. A homlokunk már összeért és így néztünk mélyen egymás szemébe egy jó darabig és amíg őt fürkésztem elgondolkodtam. Mégis mit keres ez a csodálatos lány pont az én karjaimban? Mégis, hogyan jöhet ez össze? Igen elég sok barátnőm volt már, de lehet, hogy ez most más. De ő nagyon más mint a többi. És igen, ez a lány most itt ül az ölemben és teljesen úgy ül itt mintha egy átlagos srác ölében lenne. Ő soha nem viselkedett velem úgy mint egy sztárral. Soha nem ájult el tőlem és bármikor képes vitázni és nem riad el a hülye beszólásaimtól. Talán ez is tetszik annyira benne. Hogy nem kivételez velem. 
Akkor úgy gondoltam, hogy itt az idő.
Kicsit közelebb hajtottam a számat az övéhez, majd egy apró puszit nyomtam rá. Majd még egyet. Utána ő puszilta meg az enyémet. Majd megint én és ez így elment egy darabig. Utána kicsit megnyaltam az alsó ajkát, engedélyt kérve, mire ő kicsit kinyitja a száját megadva ezzel azt. Próbáltam teljesen elmélyíteni a csókot, már azt sem tudtam, hogy mióta tart, de nem is érdekelt. Nem érdekelt az óra, a perc, a nap, a hónap, egyedül csak Roxy érdekelt. Ott smároltunk, de annyira szenvedélyes volt és az összes érzelem amit ebben a két napban összeszedtem mind ott volt. Lehet, hogy ez túl gyors? Végül is tényleg csak két napja ismerem. De olyan mintha már legalább két éve ismerném. És bármeddig tudtam volna folytatni, most nem arra ment ki a játék, hanem csak úgy a pillanatnak. De ennek a pillanatnak hamar vége lett... 
-Héé srácok hát itt vagytok mindenhol... jajj bocsi. - nyitott be Niall
-Niall te barom takarodjál kifelé - üvöltöttem rá
-Itt sem vagyok - csukta be gyorsan az ajtót Niall. Érdekes, kicsit sem volt zavarban... Ezt abból is tudtam, hogy ahogy kiment még hallottuk az ordítását ami valahogy így hangzott : Oké nincs semmi gáz megvannak csak majdnem lenyelték egymást menjünk keressük Liam-éket! Igen azt hiszem ez volt. 
Gyorsan ránéztem Roxy-ra, láttam, hogy teljesen vörös a feje, de azért halványan mosolygott.
-Bocsi, ne haragudj Niall miatt, szerencsétlen meg van áldva azzal, hogy mindig a legrosszabb pillanatokkor kerül elő...
-Nem zavar - mondta Roxy még mindig szórakozottan 
-És ami a csókot illeti... vagy hát... érted... ne haragudj... - nyögtem ki a szavakat összevissza.
-Mégis miért haragudnék? - kérdezte aranyosan mosolyogva
-Hát nem tudom csak... 
Erre Roxy felnevetett majd újra megcsókolt. 
Ez a lány tényleg nagyon különleges. Most nyitottak ránk smárolás közben, amin egy jót röhög, aztán meg folytatjuk ott ahol abbahagytuk. Álmodni sem mertem eddig ilyenről...

~ Roxy szemszöge



-Roxy! Gyere már ki! Már nagyon... kell... - hallottam Bryan kiabálását, miközben folyattam magamra a vizet.
Igen alapból nem vagyok az a csaj, aki félórákat sminkel a tükör előtt meg ilyenek. De a fürdést mindig nagyon elhúzom akár zuhanyzok akár a kádban vagyok. Igazából nem tudom eldönteni, hogy a kádat vagy a zuhanyt szeretem-e jobban, mindkettőt másért. Zuhanyzás közben csak engedem magamra a vizet és ahogy, hogy megtisztítsa a fejemet és kicsit észhez térjek vagy rájöjjek a dolgokra. Sokszor csak leülök a zuhanyzóban és hagyom, hogy essen rám a víz. Fürdés közben szeretek lemerülni, mert ilyenkor úgy érzem, hogy elmerülök önmagamban, és miközben ott vagyok teljesen őszinte vagyok magamhoz. 
Ma zuhanyoztam.
Szükségem volt arra, hogy kicsit megtisztítsam a fejem. Sok mindent nem értettem a tegnap este kapcsán. A srácok átjöttek, mi a csajokkal, meg totál úgy viselkedtünk ahogy általában. Zayn-nel elhülyültünk még az elején, aztán felmentünk (ha mondhatom így azt, hogy a hátán felcipelt) filmet nézni. A Sztárom a párom-at néztük meg, ami egyébként a kedvencem. Amikor ezt rakta be, nem tudtam, hogy ezzel célozni akart valamire, vagy csak szimplán ezt akarta megnézni. Mielőtt berakta a filmet, kicsit berágott, nem tudom honnan, de rájött, hogy egy sráccal dumáltam Twitter-en. Valószínűleg féltékeny lett, de nem értem mire. Csak Beck-nek írtam, hogy megtaláltam és bekövettem, és azért tartott tovább, mert mondta, hogyha holnap nem késem le a buszt, megismerhetem a barátnőjét aki tegnap ért vissza London-ba.
Egyébként, ha féltékeny is lenne nem Beck-re kéne annak lennie. Beck csak egy srác akivel elhülyéskedek reggelente a buszon, igen helyes, de nem az esetem. Kettő van barátnője.
De ezen valószínűleg túltette magát, mivel a film után... te jó ég ebbe belegondolni sem merek. Még életemben nem smároltam ilyen jót. Minden benne volt aminek benne kellett lennie, és egyszerűen tökéletes volt. Igaz Niall kicsit belezavart, de Zayn-t jobban izgatta, mint engem, persze én is zavarban voltam, de nem érdekelt annyira, sokkal inkább, az érdekelt, hogy újra Zayn karjaiban legyek ahol biztonságban érzem magam. 
Elzártam a csapot magam köré tekertem egy töröközőt majd kimentem.
-Tessék mehetsz - mondtam Bryan-nek aki az ajtó előtt állt és erősen összpontosított arra, hogy véletlenül se folyton ki...
-Kösz hugi - rohant be a fürdőbe
-Nincs mit. - röhögtem 
Bementem a szobámba és Nina rögtön rám ugrott.Igen a kutyám az egyetlen aki nálam is tovább tud aludni ha kell. És ma még nem volt meg a Szeretem Roxyt, ezért letámadom hadművelete, szóval most hajtotta végre. Szegénykémet teljesen lefárasztottam, ő az akinek bármikor bármit elmondhatok, nem szól közbe, tényleg figyel (legalábbis azt hiszem) és nem mondja el senkinek. Egyrészt mert nem tud beszélni, másrészt, mert ha tudna is nem tudom kinek mondaná el. Miután jól kidögönyöztem elkezdtem ruhákat válogatni. Úgy gondolkodtam, hogy munka után Zayn-nel találkozok, szóval még bizonytalanabb lettem. Végül ezt az összeállítást választottam:



-Csini vagy - bólintott Bryan amikor leértem a konyhába
-Köszönöm - mosolyogtam, majd levettem a leopárdos bögrémet és öntöttem bele kávét.
-Úgy tudtam dolgozni mész.
-Igen. De utána randim van.
-Hoppáá. Első randi?
-Mondjuk inkább úgy, hogy első hivatalos. Az előző az ilyen jött-ment dolog volt.
-Hogy hívják a srácot?
-Zayn.
-Jó pasi? - kérdezte vigyorogva
-Nagyon.
-Csak vigyázz magadra.
-Fogok - mondtam majd beleittam a kávémba - Egyébként te mikor jöttél haza?
-Úgy egy fél órája - röhögött
-Nem is láttalak két napja - mondtam szomorúan
-Gyere ide - nyitotta szét a karjait majd jó szorosan megöleltem
-Na lassan indulnom kell - bontakoztam ki a karjai közé.
-Rendben. Este rendelünk pizzát?
-Még szép. - vigyorogtam
Gyorsan felkaptam a táskámat, ellenőriztem, hogy minden megvan-e. Szerencsémre ott volt minden, a telefonom, a kulcsom, a Nando's pólóm, pénztárca. Elindultam majd beraktam a fülhallgatóm. Beindítottam Jordin Sparks-nál a zenelejátszót és hagytam, hogy Jordin maxon üvöltsön a fülembe. Imádom ezt a nőt, csodálatos hangja van, a hideg is kiráz néha. 
Amikor a buszmegállóhoz értem észrevettem, hogy elég sok ember álldogál ott. Ránéztem az órámra és láttam, hogy 6:43 van, a busz pedig (ha pontos és szerencsétlenségemre általában az) 6:45-kor jön. Hát ilyen se nagyon volt még velem, de beálltam a buszmegállóba és a többi emberrel együtt vártam a buszt. 
-Szia Roxy! - köszönt boldogan Beck - te meg mit keresel itt, még nem indult el a busz.
-Nagyon vicces vagy - tettem el a fülhallgatókat a zsebembe
-Roxy, ő itt a barátnőm Jade. - mutatta be a mellette álló csajt
-Szia - nyújtottam kezet a lánynak. Kifejezetten szép lány volt, hosszú fekete haja lazán előrehullt a vállára, barna szemeiből csak úgy áradt a boldogság, ahogy a barátja fél karral átölelte. Szép napbarnított barna volt, amit nagyon jól kiemelt a fehér topja és igazán szép sportos alakja volt. Ahogy így végignéztem rajtuk nagyon összeillenek Beck-kel.
-Hello - mosolygott rám kedvesen
-Jade, ő itt Roxy aki mindig lekési a buszt - mutatott be engem is
-Igaz - vallottam be - És most merre mentek?
-Hát ma kivettem egy szabadnapot szóval elmegyünk moziba meg ilyenek - mondta Beck
-Értem, ez tök jó - mosolyogtam
-És te? - kérdezte Jade
-Ja én melózni megyek.
-És hol melózol? 
-A Nando's-ban.
-Az az a csirkés kajálda nem? - kérdezte fintorogva 
-Igen. Az a csirkés.
-Én nem bírom az ilyeneket. - mondta még mindig undorodva - totál vega vagyok, hozzá sem érek a húshoz fúj.
-Én csirkemániás vagyok - vontam meg a vállam
-Hogy tudod megenni azt a szerencsétlen állatot? - kérdezte úgy, mintha leszúrtam volna valakit.
-Hát úgy, hogy finom és... - segítségkérően Beck-re néztem aki kapcsolt.
-Nézzétek ott jön a busz - mutatott a busz irányába, ami hála a jó égnek tényleg jött.
-Üljünk le - nyafogott Jade
-Rendben - bólintott Beck
Beck leült az ablak mellé Jade az ölébe én meg úgy gondoltam, hogy inkább állok.
-Nem ülsz le? - kérdezte Jade
-Nem, úgyis csak egy megállót megyek. - mondtam
-Te tudod - vonta meg a vállát. 
Egyébként az egész buszút borzalmas volt. Beck-kel próbáltunk dumálni, de nem igazán ment, mivel Jade egész végig puszilgatta. Először szimpatikus volt a csaj, de mint utóbb kiderült, egy hatalmas ribanc. Persze ezt soha nem fogom bevallani Beck-nek legalábbis amíg járnak, de ez így van. Nem igaz, hogy miért nem hagyott minket dumálni, meg ilyenek. Botrány volt.
-Na akkor én meg is érkeztem. Sziasztok - intettem
-Hello Roxy - mosolygott Beck
-Csövi - motyogta Jade
Egész úton a Nando's felé ezen a csajon gondolkodtam. Beck is az ilyeneket szereti? Egészségére. De ebből nem lesz tartós kapcsolat mondhatom. Na hagyjuk, inkább arra kéne koncentrálni, hogy nekem legyen egy normális kapcsolatom. Esküszöm, ha ez Zayn-nel összejönne én lennék a legboldogabb ember a Földön. Egyszerűen tökéletes lenne. De ez vajon túl szép, hogy igaz legyen? Vajon Ő is ugyanennyire komolyan gondolja mint én? Nem akarok még egyszer pofára esni.  
-Hű, de dögös ma itt valaki - mondta Leah amikor beértem. Épp Violet-tel üldögéltek az egyik asztalnál
-Tudod Rox ez itt egy gyorsétterem - csatlakozott Violet is
-Na nee - vágtam döbbent fejet - azt hittem, hogy a Plaza Hotel.
-Na menjél öltözni - röhögött Leah
-Rohanok.
Amikor bementem átöltözni elkezdtem gondolkodni. Elég jó hangulat volt... Túl jó hangulat volt...
-Halljátok - mondtam amikor leültem Violet mellé - miért van itt ilyen jó hangulat?
-Nincs a sárkány - Ja igen mindenki csak így hívja a háta mögött a névtelen főnökünket. 
-Hogyhogy? - döbbentem le
-Beteget jelentett. Egy egész hétig nincs, vagyis jövő szerdáig.
-Az szép. Pedig tegnap semmi baja sem volt - gondolkodtam
-Tuti kamu - mondta Leah - de örüljünk, hogy nincs itt nem?
-És annak, hogy ilyen jó fej az ideiglenes főnökünk - mosolygott Violet

Egyébként az egész munkanap totál unalmas volt nem történt semmi, ma a srácok sem jöttek be és a csajok se. Igen most már mindenki totál el van havazva a saját munkahelyén, a srácok meg csak úgy döglenek. De nem baj, akkor is összeszedjük a pénzt arra a rohadt augusztusi nyaralásra.

Éppen az asztalokat törölgettem amikor valaki hátulról átölelte a derekamat, mire a szívem a torkomban kezdett dobogni.
-Szia Roxy - suttogta a fülembe hátulról Zayn
-Szia - mondtam miközben szembefordultam vele és a kezemet a nyaka köré fontam
-Mikor mehetünk? - kérdezte a szemeit az enyémbe fúrva 
-Még van fél órám. - húztam el a számat
-Megvárom. - mosolygott
-Biztos?
-Persze.
-Már mindent értek - szólt egy hang oldalról. Mindketten odanéztünk és láttuk, hogy Leah mosolyog ránk. 
-Megyek dolgozni. - vettem fel a kendőt amivel az asztalokat törölgettem
-Dolgozni? - nézett nagy szemekkel Leah
-Igen képzeld azért vagyok itt.
-De mára lejárt a munkaidőd.
-Még csak fél három van - néztem rá furcsán 
-Igen és addig vagy bent.
-Nem, mert háromig.
-Nem veszed észre, hogy éppen elküldelek fél órával előbb? - röhögött fel
-Köszönöm - ugrottam a nyakába 
-Nincs mit - ölelt meg - Na de siess valaki már nagyon izgatott. - Utalt Zayn-re aki az asztalnak támaszkodva szórakozottan figyelt minket.
-Egy perc - mondtam, majd rohantam átvenni a pólómat.
Amikor odaértem Zayn fütyült egyet.
-Azért ennyire nem - röhögtem
-Dehogynem - mondta majd megölelt. Az arcomat belefúrtam a nyakába és hagytam, hogy Zayn illata átjárja a testem.
-Akkor indulhatunk? - kérdezte miközben egy kicsit eltolt magától.
-Igen - mondtam mosolyogva.
Zayn nyomott egy puszit a homlokomra, majd átkarolta a derekamat és elindultunk.
-Akkor merre? - kérdeztem
-Mennyire akarsz nyilvánosságra kerülni? 
-He? - erre Zayn felröhögött
-Tudod, ha egész nap együtt mászkálunk mindenfelé előbb-utóbb kiszúrnak minket és nem akarom, hogy mindenféle pletykák terjengjenek és, hogy össze-vissza szidjanak a neten - nézett rám komolyan. 
-Akkor hol tudunk kettesben lenni? - kérdeztem kicsit félve, mert nem volt túl biztató az amit Zayn mondott.
-Hát a srácok ma nincsenek otthon mindenki elment valahova szóval ott ketten tudnánk lenni.
-Rendben - mosolyogtam
-Jó akkor hívom a sofőrt
-Okés. - saját sofőr. Ez mekkora már. Wow.
Zayn tárcsázta a számot, de továbbra is átölelte a derekamat. Körbenéztem az utcán. Voltak egypáran és pechemre fiatalabbak is, akik nyilván ismerték Zayn, ezt onnan veszem, hogy eléggé megbámultak minket és engem pedig elég alaposan végigmértek.
-Két perc és itt van - mondta majd nyomott egy puszit a hajamba.
-Jó - mondtam egy kicsit frusztráltan
-Minden rendben? - kérdezte az arcomat fürkészve
-Persze, csak kicsit sokan bámulnak - mondtam miközben még két csaj ment el előttünk bámulva
-Nyugi nem lesz semmi gáz. 
-Ha te mondod elhiszem - sóhajtottam, majd kicsit közelebb bújtam hozzá
-Szia ne haragudj, de véletlenül nem te vagy Zayn Malik? - jött oda hozzánk hirtelen egy olyan 14-15 év körüli lány
-De miben segíthetek? - kérdezte Zayn kedvesen mosolyogva
-Tudnál adni egy aláírást? - kérdezte teljesen magabiztosan
-Persze. Hova?
-Ja persze tessék. - nyomott Zayn kezébe a lány egy füzetet amin a borító az 1D volt és egy tollat. 
-A borítóra? - kérdezte Zayn
-Igen, ide - bökött egy pontra a csaj.
-Milyen névre? 
-Kate.
-Tessék Kate - adta oda Zayn még mindig mosolyogva.
-Még egy kérdést lehetne? - tényleg nem érezte az a csaj, hogy zavar?
-Egyet. - mondta Zayn röviden
-Ő itt a barátnőd? - kérdezte oldalra fordított fejre rám bökve, mint valami kirakati ruhára
-Még nem - kacsintott egyet Zayn majd gyorsan elmentünk onnan
-Még nem? Eléggé egoista vagy nem? - fordultam felé
-Miért nem így van? 
-Honnan tudod, hogy akarok járni veled? - kérdeztem. Egyébként természetesen szeretnék vele járni, de még mennyire, de azért szeretem szekálni. 
-Hidd el elég jelet adtál már, hogy úgy érezzem. Vagy nem így van? - kérdezte félve
-Hidd el nagyon is így van - mosolyogtam rá
-Megnyugodtam. - mosolygott vissza
-Ez minden nap így megy nálatok a rajongókkal egyébként? - kérdeztem
-Hát úgy kb igen. - röhögött fel
-Én nem tudom, hogy bírnám - sóhajtottam
-Egy idő után megszokod. - vonta meg a vállát - Gyere itt a kocsi - mondta, majd kinyitotta előttem a kocsit.
-Köszönöm - mosolyogtam rá majd bepattantam. 
-Jól vagy? - kérdezte Zayn miközben a kocsi elindult
-Hát azt hiszem. Ez a csaj eléggé...
-Értem - mosolygott - de egyébként zömében nem ilyenek.
-Akkor milyenek?
-Hát... vannak a sikítozó ájuldozós beteges rajongó, a perverz rajongó, a nagy dumás, a félénk és még vannak sokan. De mindegyiket ugyanannyira szeretjük. Nélkülük nem lennénk ott ahol most.
-Igaz bólintottam.
-Amúgy azt hittem jobban meg leszel ijedve.
-Ennél jobban? - nevettem fel
-Hidd el van aki rég elfutott volna, ha így néznek rá.
-Lehet. De tudom, hogy te itt vagy és tudom, hogy te hogy nézel rám. - mondtam miközben közelebb csúsztam hozzá.
-Örülök, hogy észrevetted - mondta mosolyogva, majd magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt. Ez a csók megint legalább olyan jó volt, mint a tegnapi. Attól tartok, hogy az egész utat végigsmároltuk, mert szegény sofőrnek kellett közbeszólnia, és figyelembe sem vettük, hogy ő is ott van. Hupsz.

2 megjegyzés:

  1. jó hosszú rész lett :D siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt elég volt végigolvasni :DD Nagyon jóó lett, hozd a kövit! :)

    VálaszTörlés