2012. augusztus 20., hétfő

2. fejezet ~ So What?!

Hello. ^^ Meghoztam az új részt remélem tetszeni fog. :) Örülnék esteleg néhány kominak, hogy tudjam, hogy érdemes-e a folytatni és, hogy mennyire érdekel titeket :33 Na akkor jó olvasást. :D




-Roxy! Roxy! - üvöltötte Tina. - Ébredj már fel! El fogsz késni!
-Mi? - kérdeztem kómásan.  - Hány óra?
-Fél hét! - ordította. - szedd már össze magad!
-Basszus. Miért nem ébresztettél fel?
Erre kaptam egy lesajnáló fejet.
-Jó bocs. - néztem rá. - de nem szólt az ébresztő a dög telefonomon?
-De szerintem szólt csak a szundi helyett kinyomtad.
-Neee! - nyafogtam.
-Na nyomás készülődni.
-Jó rendben. - pattantam fel. - Izéé.. Tudsz adni valami pólót?
-Persze csak válassz ki egyet a szekrényből.
-Imádlak.
Odamentem a szekrényhez és kivettem belőle Tina Green Day pólóját amit rögtön el is elcsórtam. Volna...
-Na azt nem. - szólt rám Tina. - Az a kedvencem. 
-Légyszi légyszi légyszi - néztem rá kiskutyaszemekkel. 
-Na jó - enyhült meg - De mosd ki. 
-Ki is vasalom - öleltem meg. - Te van a legjobb Tina.
-Tudom. 
Akkor gyorsan fogat mostam, megfésülködtem kisminkeltem magam utána felöltöztem és rekordidő alatt kész is lettem.
Lefutottam a lépcsőn majd Tinába futottam.
-Ezt vidd magaddal - nyomott a kezembe egy szendvicset. - Nekem tök mindegy, hogy mikor csak valamikor edd meg jó?
-Ígérem. - mosolyogtam rá. Tina tényleg mindenkiről gondoskodik. - na rohanok.
-Vigyázz magadra - ölelt meg. - és sok sikert.
-Neked is. Na puszi, délután átjövök a kutyákért.
-Okés szia.
Felkaptam a táskám és eszeveszettül rohanni kezdtem. A busz már épp indulni készült de én ordítva futottam, majd egy srác aki pont az első ajtónál szállt be gyorsan szólt a sofőrnek és még pont felestem.
-Köszi - mosolyogtam rá.
-Nincs mit - nézett rám. Illetve a pólómra. - Klassz póló.
-Ja izé.. kösz. - vakargattam a fejemet kínosan.
-Jajj nem úgy értettem csak lányon nem nagyon látok Green Day pólót.
-Hát öhhmm - vörösödtem el teljesen.
-Nyugi, no para - mosolygott, majd lehúzta a pulcsiját és láttam, hogy rajta is ugyan olyan póló van mint rajtam. Erre megkönnyebbülten felnevettem.
-Beck - nyújtotta a kezét a srác.
-Roxy - ráztam meg a kezét.
-Szép neved van.
-Köszönöm. - sütöttem le a szemem. Totál zavarban voltam.
Ekkor a busz hirtelen megállt, majd rájöttem, hogy itt kell leszállnom. 
-Na én meg is jöttem. - sóhajtottam.
-Rendben. Foglak még látni? - fürkészte az arcom a gyönyörű szép mélykék szemeivel.
-Ha elérem a buszt akkor igen - nevettem fel. - na hello.
-Szia Roxy.
Akkor elindultam a Nando's felé. Megnéztem a telefonomon még 3 percem van hogy beérjek. Ez elég gáz, mivel hogy innen még 5 perc séta a Nando's. Na szépen fogok kezdeni mondhatom. Felgyorsítottam a lépéseimet és séta (vagy inkább gyors gyaloglás) közben elgondolkodtam a srácon akit az imént ismertem meg. Körülbelül velem egy korú lehetett magas, barna haja belelógott a szemébe. A gyönyörű szép kék szemeibe. Olyasmi színe lehetett mint a tengernek. Amíg ezen gondolkodtam egyszer csak azon kaptam magam, hogy a Nando's-hoz értem. Bementem, egy olyan 40-50 éves nővel találtam szemben magam, Nando's-os ruhában.
-Roxana?
-Igen?
-Elkésett.
-Tudom, elnézést kérek csak... - magyarázkodtam.
-Nem érdekel miért késett - szakított félbe, - a lényeg hogy elkésett.
-Ígérem többet nem fordul elő. 
-Remélem is - nézett rám szigorúan. Tiszta tanár feje van egyébként. - Na jöjjön megmutatom, hogy mit kell csinálnia.
Akkor bevezetett a konyhához. Soha nem hittem volna, hogy ilyen meleg lesz ott bent. Onnan továbbvezetett egy kis helységhez ami az öltöző volt.
-Először is öltözzön át - nyomta a kezembe a pólót. - utána ha kész akkor jöjjön ki a konyhába. Ott van minden reggel fél nyolckor van az eligazítás. - darálta. - Szóval siessen, nem akarom a többieket megvárakoztatni egy újonc miatt. És nyolckor nyitás.
Amikor kiment fújtam egy nagyot. Átöltöztem majd Tina pólóját beraktam egy szekrénybe, beütöttem a kódot, remélve, hogy nem felejtem el. Amint ezzel végeztem kimentem a konyhához. 
-Roxana - rikácsolt rám az előbb megismert roppant kedves főnököm. - Ő itt Leah. 
-Szia - mosolygott kedvesen egy nálam kicsit idősebb csaj, körülbelül 20 évesnek saccolnám. Rövid szőke haja egy pici copfba volt fogva hátul és szép barna szemei voltak. Szimpi volt.
-Ő lesz a segítője amíg nem sikerül eligazodnia nálunk - mondta a kevésbé szimpi nőszemély. - Bátran forduljon hozzá, ha bármi kérdése van vagy bármi történt. Emellett ő fogja önnek az utasításokat adni, szóval ha ő mond valamit azt vegye úgy mintha én mondtam volna.
-Rendben - motyogtam.
-Megyek leellenőrzöm a többi dolgozót - bólintott.
-Nem kell félni - fordult hozzám Leah miután a hárpia eltűnt. - Igazából leginkább csak reggel találkozunk vele, akkor mindenkit letol valamiért, de nap közben nem nagyon látjuk.
-Vágom - bólintottam félénken. - tudod ez az első munkahelyem és kicsit szarok.
-Nem kell - nevetett fel Leah. - nincs itt semmi gáz, a pultnál fogsz állni, beütöd a rendelést a gépbe és amíg várod a kaját a konyhából a kaját addig meg elrendezed a számlát. Gyere csinálunk egy próbarendelést és megmutatom.
-Oké köszi - mosolyogtam rá hálásan. 
Leah nagyon aranyos volt, mindenben segített és nem nézett hülyének, hogy elcsesztem a számlázást. Akkor újra megmutatta és jelentem ötödszörre sikerült, ami Roxy-mércében mérve nem is rossz arány. De örültem, hogy ő legalább nem úgy beszél mint a nagyfőnök, simán el tudtam vele hülyéskedni meg ilyenek.
-Mindenki a konyhába - ordította a főnököm akinek érdekes módon még mindig nem tudom a nevét.
-Hallod - suttogtam oda Leah-nak. - hogy hívják?
-Mármint kit? - nézett rám értetlenül.
-A főnökünket.
-Ja hát azt senki sem tudja.
-He? - na most én néztem értetlenül
-Állítólag senki sem tudja, mert szégyenli felvállalni.
-Ahha...
-Na figyeljen ide mindenki - monda szigorúan a névtelen főnök. - Ettől a héttől kezdve nem tűrök el semmi baklövést. Ne halljak olyanról, hogy valaki odaégeti a csirkét, rossz üdítőt tesz a pohárba, nem jól ad vissza vagy bármi ilyesmi. -amíg ezeket elmondta mindig egy-egy dolgozóra ment a tekintete. Gondolom ők lőtték el ezeket a bakikat. - Tudniuk kell, hogy most kezdődött el a nyári szünet, szóval már délelőtt is több vevőre kell számítani. Megértették?!
Az utolsó szót olyan hangosan mondta, hogy mindenki összerezzent. Mit ne mondjak ennek a nőnek aztán van tekintélye.
-Valamint hadd mutassam be mindenkinek új dolgozónkat Roxana-t. - mutatott rám mire bénán intettem egyet. Néhány szimpatikus dolgozó biztatóan rám mosolygott, a többi kevésbé szimpatikus meg csak bólintott egyet, jelezve, hogy vették, hogy itt vagyok. 
-Akkor munkára! 


~ Louis szemszöge:


Ma a srácokkal úgy döntöttünk, hogy feldobjuk Liam-et, mivel teljesen maga alatt van, amiért már lassan két hete szakítottak Danilelle-el. Még pontosan nem tudják mikor hozzák nyilvánosságra, de most van fontosabb dolgunk is, mint ezzel foglalkozni. Valahogy fel kell vidítani Liam-et, szóval a srácokkal úgy döntöttünk, hogy elmegyünk erre-arra azzal a szándékkal, hogy kitörüljük Dan-t Liam fejéből.
Mind az 5-en beültünk Harry kocsijába. Értelem szerűen Harry vezetett, én az anyósülésen ültem, a többiek pedig hátul. Liam búskomor arccal ült középen és csak bámult ki a fejéből. Közben Harry elindult. 
-Halljátok srácok semmi szükség erre - szólt Liam. - jól vagyok.
-Liam ne csináld ezt - nézett rá Harry a visszapillantóból. - tudjuk, hogy nem vagy jól.
-Csak idő kéne... -motyogta Liam, de Zayn közbeszólt:
-De nincs idő. Hamarosan el kell kezdeni dolgozni az új lemezen és nem akarjuk, hogy ne tedd oda magad 100%-osan, csak mert nem vagy képes visszarázódni az életbe.
Liam kicsit megdöbbenten nézett Zayn-re, aztán bólintott egyet.
-Jó igazatok van. Mi a program akkor?
Zayn bólintott egyet.
-Először elmegyünk sétálunk egyet - kezdte Zayn. - aztán séta közben Niall tuti éhes lesz, szóval beugrunk majd egy Nando's-ba.
-Ezaz! - örült meg Niall.
-Hát jó - sóhajtott Liam.
Még úgy 5-10 percet kocsikázhattunk és közben mindenféle értelmetlen dolgokról beszéltünk, például, hogy miért nem csinálnak répafagyit, vagy hogy miért nem raknak ki minden utcába egy tükröt valahova, hogy ne kelljen a kirakatokban rendbe rakni a hajunkat, hogy mennyiért lehetne megvenni a Nando's összes csirkéjét... Szóval ilyen és ezekhez hasonlótémákról dumáltunk.
-Megjöttünk - mondta Harry miután leparkolt.
Szerintem két és fél órát biztosan sétáltunk, de jó volt tök sokat hülyültünk meg minden és Liam is mondott egy-két poént, szóval nagyon úgy néz ki, hogy a tervünk jól alakul. Néha itt-ott belefutottunk néhány directionerbe, azokkal csináltunk közös képet és adtunk nekik aláírást, vagyis csak a szokásos. 
-Azt hiszem itt az ideje a csirkeevésnek. - mondta Niall amikor meglátta a Nando's-t és szó szerint ugrálva futott oda. 
-Niall nyugi már - kiabált oda Harry. 
-Gyertek már - kiabálta Niall az ajtóból még mindig pattogva
-Itt vagyunk ne ugrálj már - mondta mosolyogva (!) Liam amikor odaértünk Niall-hez.
-Sziasztok - jött oda mosolyogva Leah. Már nagyon rég óta itt dolgozik, sokszor találkoztunk vele, elég jól ismerjük és egy elég aranyos csaj.
-Hello - köszöntem neki mosolyogva. - Hogy vagy?
-Megvagyok köszi. 
-Tudsz valahol egy nem túl nyilvános asztalt? - kérdezte Zayn poénkodva, mivel mind tudjuk, hogy hol van a saját asztalunk.
-Persze - nevetett fel Leah, majd odakísért minket a szokásos helyünkhöz. - ma viszont nem én leszek itt, mert nem éppen érek rá, de mindjárt ideküldök valakit. - pillantgatott hátra, hogy kit is küldhetne ide 
-Előléptetés? - kérdezte Niall mosolyogva.
-Igen - mondta Leah boldogan.
-Gratulálunk - vidult fel Liam is.
-Köszi - vigyorgott. 
-Rendben - mondtam. - de visszatérve. El tudnád intézni, hogy ne valami visítozó rajongó legyen?
-Tudjátok, hogy én csak ilyet küldenék hozzátok - veregette meg a vállam röhögve Leah majd elment pincért keresni nekünk. Igen kissé gáz, hogy egy gyorsétteremben saját pincérünk és asztalunk vagy, de így kevesebb esély van rá, hogy a rajongók kiszúrjanak minket amíg az asztalok között rohangálunk. 
-Mindjárt jövök, elmegyek mosdóba - tápászkodtam fel.
-Aztán siess vissza, mert még Niall felzabálja majd a kajádat. - szólt Harry.
-Ugyan - pislogott ártatlanul Niall.
-Rendben sietek - nevettem el magam.
Amikor elindultam láttam, hogy Leah beáll egy lány mögé a pulthoz és odaszólt a sorban állóknak:
-Elnézést kérem menjenek a másikhoz, köszönöm. 

-Öö.. valami baj van? - kérdezte a hosszú szőke hajú, elég sportos és csinos lány, akitől Leah elküldte a vevőket.
-Lenne egy feladatom számodra. - nézett rá komolyan. - Szereted a One Directiont?
Na itt dől el. Ebből a csajból igaz nem nagyon nézem ki, hogy szereti-e a bandát vagy sem...

-A mit?
Na erre a válaszra azért nem számítottam.
-Ne szórakozz már - nézett rá Leah. - Tudod kikről beszélek.
-Úgy nézek ki? - kérdezett vissza döbbent arccal a lány. Gondolom nem igazán értette, hogy mi van itt.
-Tudod mit jobb is így. - gondolta át a dolgokat Leah. - Figyelj. Az lesz a feladatod hogy...
Már nem hallgattam végig, bőven elég volt megtudnom, hogy sikerült-e találni valakit, aki valószínűleg bírni fogja, hogy Niall 10 percenként újabb adag csirkét kér.
Aztán rohantam a mosdóba, mert már tényleg nagyon sürgős volt...
-Bocsi itt is vagyok - mentem vissza az asztalhoz. 
-Semmi baj. - válaszolta Niall.
-Jött már valaki felvenni a rendelést? - kérdeztem.
-Igen most - szólt Leah a hátam mögül. - Srácok most ő lesz itt helyettem, ha bármi gáz van neki szóljatok. Na most rohanok hello.

Mindenki motyogott valami elköszönés félét, de rajtam kívül mindannyian az előttünk álló lányt fürkészte, aki kezdet egészen zavarban lenni.
-Valamit elfelejtettem - rohant vissza Leah. - tessék. - nyomta a csaj kezébe azt a kütyüt amivel ő szokta felvenni tőlünk a rendelést.
-He? - nézte értetlenül a lány a kezébe nyomott... izét...
-Csak beleütöd a rendelést mint a gépbe - hadarta. - mintha egy telefon lenne na. 
Azzal elsietett.
-Tudtommal ez egy gyorsétterem nem?! - kiabált utána, de Leah már nem hallotta vagy nem foglalkozott vele.
-Oké, szóval ki mit kér? - sóhajtott fel végül.
-Én kérnék egy nagy adag csirkeszárnyat - kezdte Niall - nagy krumplival és nagy kólával, mellé még egy közepes adag fűszeres csirkecombot. 
-Ezt mind te eszed? - kérdezte hitetlenkedve a csaj - már bocs...
-Igen.
-Okéé... - mit nem mondjak elég furcsán nézett Niall-re. Én ezt nem is csodálom, egy ilyen lánynak aki még soha nem hallott rólunk eléggé érdekesek lehetünk. Biztos valami csodabogaraknak néz minket, hogy ennyire kivételeznek velünk. 
Mind felvettük a rendelést (Niall-el ellentétben mind normális adagot kértünk), már csak Harry maradt hátra.
-Jó akkor én közepes adag csirkecombot kérek. 
-Rendben - ütötte be a csaj abba az izébe azzal a kis tollal amiről fogalmam sincs, hogy mi lehet, de nem vagyok pincér se semmi ilyesmi, de valahogy ez mindig érdekelt.
-És a telefonszámod mennyibe kerülne? - kérdezte meg Harry a csajozós mosolyával.
-Egy pofonba - vágta rá felhúzott szemöldökkel az új pincérnőnk.
-Akkor azt is kérném - röhögött fel Harry mire a csaj egy lensajnáló nézéssel elment tőlünk.
-Megcsalsz? - fordultam felé megjátszott sértődöttséggel.
-Tudod, hogy téged sosem csalnálak meg életem - azzal drámaian megölelt.
-Na megint kezdik - sóhajtott Zayn.
-Jó rendben ez itt túl nyilvános - ráztam le Harry ölelését mire ő szomorú fejet vágott - Nem érdekelsz Hazza. 
-Hát jó... - motyogta. 
-Azért halljátok - nézett körbe Zayn. - nem volt ez rossz csaj.
-Ja csak Harry elijesztette - dünnyögte Niall. - bár nekem egyébként nem az estem.
-Ez a csaj nem az ested? - döbbent le totálisan Zayn. - ez a csaj valami állati. Milyen szép szemei vannak, meg az alakja és a...
-Oké Zayn értjük - szakítottam félbe, mert ha Zayn-nek megtetszik egy csaj órákat tudna róla beszélni. És egyéb testrészeiről. - de egyébként nekem sem jön be annyira. Nem Eleanor miatt hanem amúgy is.
-Na jó Hazza legalább te védj meg - nézett rá Zayn.
-Nem rossz csaj. - bólintott Harry.
-Végre egy értelmes ember. - dúlt hátra Zayn.
-Oké meg is hoztam. Itt van a kis adag csirkeszárny közepes krumplival. - rakta le Liam elé az egyik tálcát - És a közepes csirkecomb. - tette le a másikat tálcát tök magabiztosan és normálisan Harry elé. Úgy látszik nem az a szégyenlős fajta.
-És az enyém? - kérdezte sértetten Niall. Nem, kicsit sem volt bunkó...
-A tiéd kicsit később készül el, mivel túl sok mindent kértél viszont a tiéteket - bökött rám és Zayn-re. - máris hozom
-Persze mindig én kapom utoljára - duzzogott Niall.
-Talán ha nem kértél volna annyit... -próbáltam neki magyarázni, de küldött felém egy gyilkos pillantást szóval inkább el is hallgattam.
-Itt is vagyok. - nyomta le elénk a tálcákat. - te pedig ne hisztizz máris hozom a tiédet. - mondta halványan mosolyogva.
-Hallod Niall ne hisztizz - mondta Harry teleszájjal. 
-Látod ez van ha a kaja fontosabb neked mint a csajok - cikizte Liam.
-Jó hagyjatok már...
-Tessék - nyomott elé a csaj két tálcát. Szegény szerintem totálisan kikészítettük.
-Nem ülsz ide hozzánk? - kérdezte Zayn a mellette lévő üres helyre utalva.
-Ha nem vetted volna észre melózok - nézett rá furán a csaj. Szerintem totál hülyének nézhet minket.
-Ki a főnököd? - kérdezte Zayn olyan egyszerűséggel mintha azt kérdezte volna meg, hogy hány mennyi az idő.
-Mi? - kérdezte döbbenten a csaj.
-Hol van a főnököd? - kérdezte ismét ugyan olyan nyugodtsággal Zayn.
-Hát ő az - mutatta a lány. - az aki ott ordítozik azzal a sráccal amiért nem három hanem csak kettő szalvétát adott véletlen egy vevőnek.
Erre felnevettem. Ha nekem ilyen főnököm lenne...
-Rendben. - állt fel Zayn.
-Mit csinálsz? - kérdezte a lány amikor látta, hogy Zayn elindul a főnöke felé.
-Csak bízz bennem - nézett mélyen a csaj szemébe pár pillanatig aztán elindult.
-Úristen, ha ez kirúgat engem az első munkanapomon nem tudom mit csinálok - fogta a fejét. Hú szegény csaj jó kis első munkanapja lehet mondhatom, egy ilyen főnökkel és 5 idiótával. 
-Rendben, benne vagyok - mondta a lány főnöke amikor visszajött Zayn-nel. 
-Pontosan miben is? - kérdezte a lány kicsit félve.
-Hogy érti, hogy mibe? - emelte fel a hangját. - Hát abban, hogy mivel most az urak itt maradnak sokáig és valószínűleg még enni is fognak, hogy ne kelljen felborítani a rendszert itt maradjon velük, hogy ha bármi kell tudjon nekik segíteni. És persze a munkaidőd és a fizetésed nem változik.
-Ohh.. hát.. köszönöm... - dadogta a csaj szerintem azt sem tudta, hogy hol van.
-Ne köszönjön semmit - mondta dacosan a nő. - az a gyengeség jele.
-Na akkor ide ülsz? - kérdezte mosolyogva Zayn
-Jól van - sóhajtott egyet, majd beült Zayn mellé, aki még mindig mosolyogva figyelte a lányt. - De mégis mond. Hogy érted ezt el?
-Értek a nők nyelvén - vigyorgott.

-Na persze, most komolyan - röhögött fel.
-Komolyan. Egyszerűen nem tudnak ellenállni nekem. 
-Igazán? Biztos vagy ebben? - húzta fel a szemöldökét a csaj akiről már megállapítottam, hogy tényleg jó fej.
-Te is ideültél nem? 
-Ez még nem jelent semmit. - mosolyodott el sejtelmesen.
-Na ha már itt vagy meg tudhatnánk az asztalunknál ülő szép lány nevét? Vagy azért is pofon jár? - vigyorgott Harry.
-Nem, azért csak tökön rúgás - röhögött fel ismét.
-Na most komolyan - nézett rá Liam is.
-Roxy - enyhült meg a lány.
-Szép neved van -fürkészte az arcát Zayn és látszott, hogy a csaj totál zavarban van.
-Köszi - mosolyodott el halványan. 
-És hogy-hogy itt dolgozol? - kérdezte Niall.
-Hát ez nyári meló, de csak június-júliusban. 
-És az augusztus? - kérdeztem.
-Ja akkor barátnőimmel elutazunk és igazából arra kell a pénz.
-A barátnőid is ilyen jól néznek ki mint te? - kérdezte perverzül vigyorogva Hazza.
-Hát... nem rosszak de én jobb vagyok - mondta Roxy hülyülve. Bár azért lehet egy kis egoja ennek csajnak...
-Hány barátnőd van? - kérdezte tovább Harry. Nem igaz, hogy nem bír magával. De ahogy látom ezt Niall és észrevette mert jól bokán rúgta. - Aaúúú. Ezt most miért? 
-Mert bunkó vagy! - mondta Niall tele szájjal.
-Egyébként 4 - mondta Roxy az előző bokán rúgással nem is foglalkozva. - vagyis hát ők az 4 legjobb értitek.
-Jaam - morogta Niall artikulátlanul, aki még mindig csirkét zabált.
Utána még tök sokat dumáltunk meg hülyéskedtünk és kiderült, hogy Roxy állati menő csaj. Nem bukott ki Harry perverz megjegyzésein, szereti a répát (!) és kiderült, hogy legalább annyira csirkemániás mint Niall. Láttam, hogy Zayn már folyamatosan csak a mellette ülő lányt bámulja akit alig másfél órája ismer és elég rég láttam Zayn-nek ezt a nézését...
-Roxy minden oké? - kérdezte Liam.
-Persze miért? - fordult vissza Roxy.
-Csak mert nagyon figyeltél valakit... pontosabban azt a csajt. - magyarázta Liam.
-Úristen kérlek mond, hogy nem vagy lezbi - fakadt ki Zayn.
-OMG, dehogy - röhögött fel Roxy.
And party and bullshit… And party, and party... 
Kezdte énekelni Rita Ora valakinek a telefonjából. És ez a valaki Roxy volt.
-Mandy? - vette fel a telefont. - Igen melózok...Igen jól emlékszel...Igen még bent vagyok...Pedig én látlak...Fordulj meg talán.
És kinyomta.
-Jajj Roxy nem láttalak - jött oda hozzánk egy szőke kék szemű csaj.
-Ja...látom... - nézett végig rajta Roxy. 
-Várj. Ők itt a... - és kék szemei akkorára nyíltak, hogy féltem hogy kiesnek.
-A One Direction - fejezte be a mondatát Liam.
-Na neee - a csaj úgy nézett Roxy-ra mintha most jelentette volna be, hogy a Holdra költözik.
-Ne mond már, hogy te is ismered őket... - sóhajtotta. 
-Miért te nem? - döbbent le Niall.
-Hát így most már igen, meg tudom, hogy valami banda vagytok, de én nem éppen a mindig népszerű előadókat hallgatom.
-Roxy nem lehetsz ennyire sötét. - nézett rá a barátnője. - Emlékszel amikor az X-Faktort néztük és közben hülyültünk?
-Ja. Az volt az egyetlen adás amit megnéztem - bólintott.
-Na ők énekelték a Total Eclipse Of The Heart-ot.
-Nee basszus téényleg - nézett végig rajtunk aztán kitört belőle a röhögés.
-Miért? - nézett értetlenül Niall. - nem volt jó?
-De igen - mondta Roxy barátnője aki közben leült hozzánk. - legalábbis nekem tetszett.
-Miért neked nem? - fordult Liam Roxyhoz.
-De tetszett csak éppen...
-Nem igazán értette - fejezte be a mondatát a másik lány.
-Nem az. Csak - nézett ránk félve.
-Csak? - kérdeztem.
-Na jó igazából Liz-zel szétröhögtük az agyunkat. - gondolom Liz valami barátnőjük lehet.
-Képzelhetitek - forgatta a szemét a barátnője. - hárman normálisan néztük a műsort azok meg röhögnek mint két idióta.
-Jó akkor olyanunk volt. - védte magát röhögve a csaj.
-De szóval jó volt csak hülyéskedtetek? - nézett Zayn kérdőn Roxyra.
-Persze csak mi voltunk hülyék - mosolygott rá Roxy.
-Jó most, hogy akkor ezt megbeszéltük - váltott témát Harry. - megtudhatnánk hogy te ki vagy? - mosolygott aranyosan Roxy barátnőjére.
-Mandy. - mosolygott vissza a lány. - Roxy barátnője. A támasza. A mindene...
-A legszerényebb barátom - szakította félbe Roxy. 
-Hát igen. Nélkülem már rég elveszett volna. 
-Amanda - vette oda neki gúnyosan.  
-Roxana - mondta neki vissza aztán úgy nézett ki, hogy meg is bánta - Francba a te neved nem olyan béna.
-Ez van - nyújtotta ki rá a nyelvét.
-Miért szerintem a te neved is szép Mandy - nézett rá Harry. Láttam hogy a csaj totál elvörösödik.Tisztára mint Roxy az előbb.
-Köszönöm - motyogta lehajtott fejjel. Mondom, hogy tiszta Roxy.
-Roxana - jött oda hozzánk a mérges nő, vagyis a főnöke pontosabban.
-Igen? - nézett fel Roxy
-Mára lejárt a műszaka. Mehet haza. Holnap reggel hétkor itt legyen és ha még egyszer késik... - emelte fel fenyegetőn a mutatóujját.
-Többet nem fordul elő.
-Remélem is. - mondta a nő azzal elment.
-Megint elkéstél? - bökte oldalba Mandy. - Várj kitalálom. Lekésted a buszt.
-Most éppenséggel nem - mondta büszkén Roxy - illetve majdnem...
-Akkor most örüljél magadnak - legyintett rá Mandy.
-Na átöltözök és akkor mehetünk? - kérdezte Roxy.
-Hova? - csillant fel Harry szeme.
-Te sehova - vágta rá Roxy.
-Ja egyébként Bii hívott - szólt Mandy. - azt mondta, hogy a cukrászdából egyből idejön és akkor tudunk menni hárman.
-Ja oké - vidult fel Roxy. - na mindjárt jövök
Akkor elindult, átöltözni. Út közben észrevett egy leejtett szalvétát és lehajolt érte. A gáz csak az volt, hogy ahogy leguggolt lecsúszott a nadrágja, és így szép belátást nyertünk a formás seggéhez. Engem őszintén nem nagyon izgatott, mivel nekem ott van a saját barátnőm formás segge, de azért láttam, hogy a többieknek (leginkább Zayn-nek) nagyon tetszett a látvány.
-Azért remélem, hogy jól megnéztétek - röhögött, amikor visszajött hozzánk.
-Mégis mi?- kérdezte ártatlanul Zayn.
-Hát Rox nagy segge - szekálta Mandy Roxyt.
-Miért nincs is rossz segge - védte meg Zayn.
-Ennyi - nevetett Roxy
-Sőőt - nézett rá perverzül Zayn mire Roxy csak felhúzta a fél szemöldökét. Szerintem még elszemezgettek volna egy darabig, ha Liam nem szól közbe.
-Green Day? - kérdezte Roxy pólójára utalva. 
-Ja igen - tért vissza Roxy a Földre Zayn szemeiből. 
-Hé Rox ez nem Tina pólója? - nézte meg jobban Roxy felsőjét Mandy. Egy újabb lánynév...
-Volt. - nevetett Roxy
-Hello sziasztok - jött oda hozzánk mosolyogva egy igazán szép szőkés barna hajú lány. Kicsit eltért Roxytól és Mandytől, sokkal visszahúzódóbbnak és félénkebbnek tűnt, míg Roxy és Mandy meg egyfolytában hülyültek és hangoskodtak. De azért volt benne valami...
-Bii - állt fel Roxy és megölelte 
-Izé nem akarok tolakodó lenni, de ők itt... 
-Igen a One Direction. - felelte ismét Liam úgy ahogy az előbb Mandynek. Erre Bii csak rohadt nagy szemeket meresztett Roxyra. 
-Majd később elmagyarázom - legyintett. - srácok ő itt Bii egy másik nagyon jó barátnőm.
-Hello - mosolyodtam rá. - nem tudom, hogy mennyire kell minket bemutatni...
-Szerintem nem nagyon - nevetett fel.
-Bocsi, hogy így rákérdezek - nézett rá Niall. - De honnan jött az a becenév, hogy Bii?
-Ja hát a rendes nevem az Bridget - kezdte. - De az szerintem egyébként tökre nem illik hozzám, a másik meg az, hogy kiskoromban nem tudtam kimondani rendesen a nevemet és mindig amikor valaki megkérdezte csak annyit tudtam mondani, hogy biiiiiii. És a nagymamámnak ez nagyon tetszett és mindig úgy hívott ezért ez így megmaradt

-Ez aranyos - mosolygott Liam. Bár ha belegondolok mind mosolyogtunk,mert ez tényleg aranyos volt.
-Akkor induljunk? - nézett az órájára Mandy
-Igen azt hiszem - felelte Roxy. 
-Melyik napokon dolgozol? - nézett Zayn Roxyra.
-Hétfőtől péntekig minden nap héttől háromig. Miért?
-Csak kérdeztem - mosolygott sejtelmesen Zayn.
-Hát jó - nézett rá furcsán Roxy. Szerintem totál lefárasztottunk.
-Akkor sziasztok - köszönt el Mandy.
-Hello - intett Bii és Roxy.
-Ölelést nem is kapok? - lépett oda Harry Mandyhez.
-Kéne? - kérdezte felvont szemöldökkel.
-Igen - vigyorgott Harry.
-Majd álmodban Styles. - fordult sarkon aztán mind a hárman elmentek.
-Makacs és önfejű - bólintott magabiztosan Harry. - Ez tetszik. Nem semmi csaj.
-Ugyan már Hazza neked minden élőlény bejön aminek melle van - mondta unottan Liam.
-De ez a csaj más.
-Hát te tudod haver - veregette meg a vállát Zayn majd felállt az asztaltól.
-Hova mész Zayn? - fordult utána Niall.
-Egy perc és jövök - nézett hátra. Na erre kíváncsi lettem és utána mentem.
-Nem baj, ha veled tartok?
-Engem nem zavar - vonta meg a vállát.

-Akkor jó.
-Elnézést - szólította meg Zayn az ijesztő nénit. 
-Igen? - nézett hátra morcosan, de amikor meglátta, hogy mi állunk ott rögtön elmosolyodott. Vagyis ezt nem nevezném mosolygásnak, inkább vigyorgásnak hívnám.
-Nos arról lenne szó - kezdte Zayn. - hogy úgy néz ki, hogy holnap is visszajönnék.
-Ez remek - örült meg a vicsorgó nyanya
-Igen. Szóval szeretnénk ha holnap is ugyanez a lány lenne segítségünkre, mert szerintünk nagyon jó munkaerő és maximálisan odatette magát. - dicsérte Roxyt. - És ami a legfontosabb nem egy megszállott rajongó és már eléggé megbízunk benne bizonyos szempontokból és jó lenne...
-Értem én - szakította félbe. - gondolom, hogy elég nehéz lehet a szupersztárok sorsa. Tudjátok régen még ifjú lány koromban én arról álmodoztam, hogy egy nap híres rocksztár legyek... 
-Szóval benne van? - kérdezte Zayn csillogó szemekkel, bár én alig bírtam visszatartani a röhögést.
-Természetesen kisfiam - veregette meg a vállát.
-Rendben akkor holnap újra eljövünk - mosolygott Zayn. Erre a nő teljesen elpirult, attól félek azt hitte, hogy holnap miatta jövünk vissza.
-Akkor holnap - kuncogott a sárkányszerű nő.
Amikor visszamentünk a srácokhoz már mind ránk vártak. Nem mondom alig bírtam visszatartani a röhögést.
-Mi történt? - kérdezte vigyorogva Niall.
-Mondjuk azt, hogy Zayn rossz szívet hódított meg - mondtam röhögve.
-Pontosabban? - nézett ránk Liam miközben elindultunk.
-Tudjátok van az az ijesztő nő - magyaráztam. - Roxy főnöke.
-Ja. - bólintott Harry
-Szerintem bejön neki Zayn - mondtam még mindig röhögve
-Ja vágom - kapcsolt Liam. - Zayn-nek meg úgye Roxy jön be.
-Mi? - nézett fel Zayn. - dehogy is.
-Aha persze - szólt Niall. - akkor azért követted a szemeiddel minden mozdulatát és mosolyogtál folyamatosan amikor beszélt vagy nevetett.
-Ez még nem jelenti azt - védte magát.
-Meghúznád mi? - mosolygott kajánul Hazza.
-Perverz vagy - mondta szimplán Zayn.
-Most miért nem? - vigyorgott Harry továbbra is.
-Hát nem rossz csaj... - vallotta be Zayn.
-Tudjuk már az előbb is elmondtad. - közölte vele Niall
-Jól van tudjátok mit? - kérdezte Zayn kínosan röhögve. - Inkább hagyjatok.
Szegény kicsi Zayn totál zavarban volt. Soha nem hittem volna, de el jött az a nap amikor egy lány veszi le őt a lábáról és nem fordítva.

2 megjegyzés:

  1. Hűha! ez nagyon tetszett :D
    És még mindig röhögök.. A nyanya belezúgott Zayn-be, ez kéész! :DDDD
    Hozd hamar a következőt! :)

    VálaszTörlés
  2. XD hát ez elég vicces lett :D szegény roxy és zayn XD & nagyon kedves roxy főnöke mit ne mondjak ;P XD hamar a kövit :)

    VálaszTörlés