2012. augusztus 17., péntek

1.fejezet ~ What The Hell?

Sziasztok. :D Meg is hoztam az első részt, ha tetszik akkor kérlek írjatok komit nagyon fontos lenne. :)) Remélem tetszeni fog, ha bármi kérdés,óhaj-sóhaj van akkor megtaláltok twitteren és starityn is, csak akkor komiba kérjétek el. ^^



     

Reggel arra ébredtem, hogy a telefonomból ordít a Green Day-től az American Idiot. Liz csengőhangja.
-Mit akarsz? - morogtam a telefonba
-Milyen friss vagy csaje. - hallottam a hangján, hogy tuti vigyorog.
-Felébresztettél.
-Gondoltam. De tudod már fél 12 van. 
-Mi? Az nem lehet. - felnéztem a faliórámra. - Na jó.. talán mégis.
-Nem igaz. Hogy tudsz te ennyit aludni?
-Úgy hogy álmos vagyok?! 
-Jó akkor most már felébredtél, nyomás készülődni vagy valami. -Jézusom ki ez az anyám?!
-Mégis hova kéne készülnöm drága Liz?
-A Starbucksba. Remélem nem felejtetted el. Fél egykor találkozunk. Tudod. Mind az 5-en.
-Még szép hogy nem felejtettem el. Minek nézel engem? - egyébként tényleg elfelejtettem, de ezt Liznek nem kell megtudnia, mert kinyírna. 
-Ahha persze. Na kapd össze magad.
-Na szia
-Hello.
Oké. Szerintem fél óra alatt összekapom magam elindulok, és talán ma még a buszt is elérem. Tudniillik az a sorsom, hogy mindig lekésem a buszt. Bii szerint ez karma. Nekem tök 8 csak egyszer érném el azt a szaros buszt. Egyébként imádok Londonban élni, máshol el sem tudnám képzelni magam, nekem szükségem van a nyüzsire és az életre. Csak az idő lehetne néha naposabb...
Levánszorogtam a konyhába és láttam, hogy a bátyám Bryan már a konyhában volt. Bryan az én hősöm tulajdonképpen. Mindent neki köszönhetek. Amikor anyáék meghaltak ő volt az egyetlen támaszom, és valamilyen szinten én is az övé. Ketten együtt próbáltuk begyógyítani a sebeket, de megtanultam, hogy ezek a sebek sosem gyógyulnak meg csak az idő segít enyhíteni a fájdalmat. 
-Jó reggelt Rox. -mosolygott rám a bátyám. 
-Szia Bryan -és nyomtam egy puszit az arcára.
-Itt a kávéd- nyomta a kezembe a kedvenc színes bögrémet.
-Köszönöm.
-Mit csinálsz ma?-kérdezte
-Hát. először is megpróbálok felébredni. Utána pedig félkor találkozok a csajokkal a Starbucks-ban. 
-Ma még nem dolgozol?
-Nem holnap lesz az első nap.
-Kíváncsi vagyok meddig bírod majd. -majd mosolyogva beleivott a kávéjába.
-Nem fogom feladni. Ismersz. 
-Tudom. Na de én most indulok. 
-Hova? -kérdeztem
-Vicky-vel elmegyünk erre-arra. -mosolygott. Őrülten szerelmes a lányba. Annyira aranyosak együtt.
-Ja értem. Akkor jó szórakozást. - mosolyodtam rá. Nagyon örülök nekik.
-Köszi. Akkor szia hugi. - Nyomott egy puszit a fejemre és elment.
Egyébként Bryan és Vic már kb 1 éve járnak. Nagyon szépek együtt, már nagyon sokszor találkoztam a csajjal és nagyon bírom, iszonyú aranyos. Örülnék, ha egyszer nekem is lenne egy ilyen komoly kapcsolatom. 1 év... Szép lehet... A legutóbbi kapcsolatom 5 hónapig tartott aztán a dög megcsalt. Magamnak is fáj bevallani, de totálisan bele voltam habarodva Dave-be. És nagyon-nagyon nehéz őt elfelejteni. 
Felmentem a fürdőbe, hogy rendbe szedjem magam. Megmostam a fogam, kifésültem a hajam aztán kisminkeltem magam. Nem vagyok híve a 'vakolat van a fejemen' szerű sminkre, de azért egy kis szájfény és szempillaspirál sosem árthat. Akkor mehet a ruhaválogatás. Végül a kedvenc kék atlétámra, egy fehér pulcsira, csőgatyára és a fehér hosszú szárú cipőmre esett a választásom. 
Mire mindezekkel elkészültem lett háromnegyed egy. Na ha most elindulok akkor  még pont odaérek. 
Felkaptam a táskámat el is indultam. Becsukom a kaput előveszem a fülhallgatóm, már csak a telefon hiányzik. Na igen. Tipikus. A telefon a házban maradt. Futás vissza. Akkor felforgattam az egész szobámat de sehol nem találtam. Akkor újra megnéztem a táskámban. Ott volt a legalján. Ideges? Ugyan kicsit sem voltam ideges ááh.. Akkor rohanás a buszmegállóba. 
Gondolhatjátok. A busz az orrom előtt ment el. Akkor végre 'nyugodtan' beraktam a fülhallgatót a fülembe és kerestem valami jó számot. Valamiért most Avril Lavinge-s kedvemben voltam, így benyomtam a What the hell?-t  Gyorsan írtam egy sms-t Tinának.

Roxy: megint nem értem el a rohadt buszt. Kések. xx
Tina: tipikus. :DD mikor tisztelsz meg minket azzal, hogy időben ideérsz? :'DD
Roxy: a telefonom hibája. nem találtam a táskámban, visszamentem, mindent felforgattam és utána kiderült, hogy a táskám aljában volt.
Tina: mintha nem is te lennél :D
Roxy: kussolsz.
Tina: balfaszvagy. :D
Roxy: ne röhögj már. :dd

Tina: mer'?:D
Roxy: na itt a busz. 10 perc és ott vagyok.
Tina: jojo, siess le ne késd.
Roxy: köcsög. 
Tina: szeretlek<3
Roxy: éniis gyökér <3

Mosolyogva felszálltam a buszra.De a mosoly hamar eltűnt. Egy baromi perverz kb velem egykorú srác egyfolytában a melleimet bámulta aztán elkezdett velem szemezni, vagyis csak megpróbált, de nem ment neki. Szerencsére hamarabb leszállt mint én. Utána már csak a mellettem álló pasas izzadságszaga zavart, de valahogy kibírtam. Miután leszálltam kb 3 perc séta alatt ott is voltam a Starbucks-ban. A többiek persze már ott voltak.
-Na mi van hallom megint lekésted a buszt? - vigyorgott Mandy amikor leültem hozzájuk.
-Igazából most elértem volna csak nem találtam meg a telefonom. 
-És meglett? -kérdezte rohadt nagy szemeket meresztve Bii. Imádom a csajt de néha annyira naiv.
-Édes, szerinted miről írtam Tinának?
-Jaa. -jött rá. 

-Na akkor megyek veszek magamnak valami energiabombát. Már nagyon szükségem lenne rá - matattam a táskámban- Kell valakinek valami?
-Én odamegyek veled - állt fel Mandy

-De még tele van a poharad - néztem rá furán
-És? - kajak nem értem ezt a csajt.
-Többiek?
Mind morogtak valami nem kösz félét.
Beálltunk a sorba. Vagyis 2 sorba. Mivel én beálltam a legrövidebbe, Mandy pedig a leghosszabba.
-Nem jössz ide? -kérdeztem.
-Nem, te viszont gyere ide.
-De ez rövidebb. - esküszöm, ma mindenki meghibbant.
-Gyere már ide.- szűrte ki a fogai között.
-Jól van -adtam meg magam - de miért is?
-Majd meglátod. Rohadt szép szemei vannak.
-He? -már nem volt időm megkérdezni, hogy kinek mert épp sorra kerültünk.
-Mit adhatok? -kérdezte mosolyogva a srác a pultnál. 
-Én egy olyan eper turmixot mint az előbb. -monda - Roxy?
-Én egy dupla csokis cappuccinot extra tejszínhabbal. 

-Már is hozom.
-Naaa? - kérdezte csillogó szemekkel Mandy
-Mit 'naaa'? - néztem rá.
-Nem igaz, hogy nem láttad. Ez a srác valami állati. Figyeld a szemeit. Elolvadok. Egyszerűen csak ráugranék és mindenféle 18 plusszos dolgokat művel...
-Khhmm.. izé.. itt van a turmix és a cappuccino. És izéé... szerintem jobb ha elmondom, hogy meleg vagyok. 
Oké kész eddig bírtam kitört belőlem a röhögés. Odaadtam a srácnak a pénzt Mandy pedig égővörös fejjel elvette a poharakat és úgy mentünk vissza a csajokhoz.
-Mi történt? -kérdezte mosolyogva Tina
-Semmi. -vágta rá rögtön Mandy de én megszólalni sem tudtam a röhögéstől.
-Igen? Akkor Roxy miért röhög úgy mint valami fogyatékos és te pedig miért nézel ki úgy mint egy rák? - Liz annyira nem bírja, ha valamit nem tud. 
Erőt vettem magamon és megszólaltam.
-Kiderült, hogy Mand új kiszemeltje buzi. 
-Én ezt nem értem. Mi ebben az olyan kurva vicces? - kérdezte Bii.
-Az, hogy ez úgy derült ki, hogy meghallotta ahogy Mand áradozik róla, hogy 'ez a srác annyira állati, figyeld a szemeit. Azt hiszem elolvadok. Úgy rávetném magam és mindenféle dolgokat művelnék vele.' -mondtam kifigurázva Mandy-t. A többiek persze mind elkezdtek röhögni Mandyn, aknek persze még mindig égett a feje.
-Ezt nem hiszem el. Mandy te tényleg minden pasira rámászol. - hitetlenkedett Tina
-Miért ahhoz képest, hogy meleg nem is volt rossz. - védte magát Mand
-Hát ahhoz képest nem. - mondta Liz - Te figyelj azért szerintem barátok lehettek. Képzeld csak el milyen jó lesz. Mehettek együtt pasizni. 
-Ja majd együtt kibeszélhetitek a srácokat a parkban, elmehettek cipőt venni.. Gondolj csak bele. -vigyorgott rá Bii.
-Jajj hagyjatok már. Nem igaz, hogy veletek még sose volt ilyen. 
-Nem Mandy képzeld még soha nem mozdultunk rá egy buzira sem. - mondta Tina - Miért kellet volna? Ha akarod odamegyek. 
-Na jó oké hagyjatok már tényleg. Keressünk más témát. - Igen ez Mandy. Ha bárkit cikizni kell ő rögtön ott van, viszont ha róla van szó akkor rögtön témát vált. De én ezt nem hagyom.
-Jó rendben. Szóval akkor ki hova megy végül dolgozni? - Úgy látszik Tina hagyja. Lőttek a tervemnek.
-Én a nagybátyám sportboltjába megyek eladónak. - mondta unottan Liz.
-Na az pont neked való munka. - mondtam. - Ha valaki nem vesz meg valamit akkor jól megvered. - Erre Liz önelégülten elmosolyodott. Igen. Eléggé... hirtelen haragú csaj, hogy szépen fogalmazzak.
-Én egy cukrászdában fogok melózni. - mondta Bii
-Valahogy Bii-t máshova nem is tudom elképzelni. Asszem az ő sütijei nélkül én már rég meghaltam volna. - mosolygott Tina.
-Rox? - vonta fel a szemöldökét Liz.
-Én a Nando's-ban fogok dolgozni. Ez nekem olyan lesz mint a mennyország.  Képzeljétek el. Egész nap csirkék között. - álmodoztam
-Ja csak az a baj, hogy nem enned kell őket, hanem belenyomni mások képébe. -vigyorgott Mandy. Persze, ha már nem ő a téma megnyílik a szája. 
-Jó akkor halljuk, hogy te végül mit melózol majd. - néztem rá
-Egy ruhás boltban leszek eladó. Szerintem ez sokkal inkább a mennyország mint a csirkék. Egész nap bent vagyok a boltban nézelődhetek is, tanácsokat adok másoknak, a bolti ruhákat hordom munkaidőben és még pénzt is adnak érte. 
-Hogy én ezen miért nem lepődök meg? -sóhajtotta unottan Tina.
-Tényleg akkor te végül ugye bébiszitter leszel mi? - fordult felé Mand
-Aham. 
-Juuujj de cuki, Tina a gyerekcsősz. - gúnyolódott Liz.
-Egyébként ez tökre Tinára vall -vonta meg a vállát Bii. - Ő mindenkiről gondoskodik tulajdonképpen, ami szerintem tök jó.
-Nekem egy anyám van, az is éppen elég. - morogta Liz
-Nekem egy sincs.. - vettetem oda neki.
-Jó igazad van bocsi - nézett rám a nagy barna szemeivel. - csak tudod milyen vagyok. Minden kikészít...
-Megszoktam. - mondtam és halványan elmosolyodtam.
-Indulni kéne lassan nem? -kérdezte Mandy
-Jó menjünk. - mondtam.
Szép lassan mind feltápászkodtunk és elindultunk. 
-Akkor most merre? - kérdezte Bii amikor kiléptünk a kávézóból.
-Mozi? Most úgy megnéznék valami szar filmet amit ki lehet figurázni. 
-Én tegnap voltam moziban nincsen semmi jó. - mondta Liz a szívószálját rágcsálva, mivel még nem itta meg a vaníliás shake-ét. 
-Mégis kivel voltál te moziban?- böktem vállba vigyorogva
-Senkivel. -rázta a fejét.
-Ne hazudj. - vigyorgott rá Mandy - Ki vele.

Liz megállt sóhajtott egyett majd kibökte.
-Chad-del.

-Neeee. -nézett rá Tina
-Mármint az ex-ed Chad-del? - kérdezte Mandy
-Igen. 
Ekkor hirtelen valaki hátulról odaszolt:
-Hé ti. -hátranéztem. Nem kellett volna. -Igen te és a többiek. Mond elindulnátok végre?! - szimpatikus srác volt mondhatom. Két haverjával álldogáltak mögöttünk, és amikor hátrafordultam a másik kettő csak simán elkezdett bámulni, nem zavartatták magukat mondhatom...
-Miért nem tudtok kikerülni minket bazdmeg? Nem elég széles a járda vagy mi? - vontam fel a szemöldököm
-Tudod nem szeretem ha az utamba állnak cica.  
Ekkor már a barátnőim is hátrafordultak és várták, hogy mi történik.
-Engem ne cicázzál le hallod?!
-Mert mi lesz? - kérdezte és elég közel lépett hozzám. Elég közel ahhoz hogy...
-Mert ez lesz. - mondtam és behúztam neki egy rohadt nagy pofont. 
A srác elkapta a vérző orrát és úgy nézett rám mintha a Marsról jöttem volna.
-Te behúztál nekem? - kérdezte elképedve.
-Be. - húztam fel a fél szemöldököm aztán sarkon fordultam - Gyertek menjünk.
Láttam ahogy a csajok még néha vissza-vissza néznek, majd amikor befordultunk egy kis parkba (abba amelyikbe mindig be szoktunk járni dumálni meg ilyenek) akkor kérdeztek rá, hogy mi volt ez.
-Hallod Rox ez állati volt. -lelkesedett Liz - Látod megéri velem barátkozni. - veregette meg a vállam mire felröhögtem
-De Roxy te nem szoktál csak így behúzni valakinek. - nézett rám Tina - Azt tudom, hogy mindenkinek beszólsz, de Liz a verekedős fajta nem te.
-Ez igaz. - bólogatott Liz.
-Tudjátok... -sóhajtottam majd leültem a szokásos padunk támlájára - Már láttam ezt a srácot. 
-Ez komoly? - bámult rám Mandy, miközben ők is felöltek mellém a padra. - Hol?
-Ma a buszon. - kezdtem - felszálltam és ez a srác folyamatosan bámult aztán szemezni is megpróbált. Tudjátok, hogy utálom az ilyen nyomulós fazonokat és ez meg szerintem totál levetkőztetett a szemével. 

-Totál kitört belőled a feminista mi? -vonta fel egyik szemöldökét Mand
-Igen. Tudjátok milyen tudok lenni. És amikor most megláttam kibaszottul elegem lett. Amikor meg lecicázott elég volt. És behúztam neki egyet. És jól esett.
-Ez az kis csaj. -lelkesedett be Liz.
-Igazából szerintem megérdemelte az a mocsok. - gondolkodott el Bii. - Egyébként milyen furcsa. Vannak pasik akik bárhol bármit megvédenek és vannak azok akiktől meg kell védeni.
Ezen mind elgondolkodtunk. A csendet végül Tina törte meg.
-Bocsi Bii, de én nem hiszek abban, hogy vannak akik tényleg meg akarnak védeni.
-Miért? -pislogott nagyokat Bii
-Nem tudom. Én nem hiszek az ilyen dolgokban. Valahogy nem tudok.
-Én régen hittem. - szóltam közbe - de ma már nem tudok. 
-Bocsi Bii de tényleg ez van. - húzta el a száját Mandy - tudod, hogy mind baromira örülünk annak, hogy Nate-tel ilyen jól mennek a dolgok. És reméljük rácáfolsz arra azokra amiket most mi mondunk. De szerintem sem létezik ilyen. Még sosem voltam igazán szerelmes és...
-Szerintem jobb ha nem tudod meg. Csak fájdalommal jár. -mondam
-Én nem tudom. Szerintem Nate a tökéletes pasi. - Bii halványan elmosolyodott - És szerintem ti is megtaláljátok előbb utóbb azt... akit meg kell találnotok.
-Azt akit meg kell találnunk? -kérdeztem furán 
-Most így jött jó? - nevetett Bii
-Mi van Liz nagyon csöndes vagy. - rúgta bokán Mandy
-Ja nincs semmi csak elgondolkodtam.  
Itt valami nem stimmel. Általában ha Mandy bokán rúgja Lizt az egy ilyen hülyülős bunyó kezdete. Mivel Liz nem bírja ha hozzá érnek.  De most Liz csak bámul a semmibe.
-Liz minden oké? - kérdeztem
-Persze. - mosolygott rám. én erre csak felvontam a fél szemöldököm. - Nyugi Roxy tényleg.
-Majd meglátjuk. 
Aztán szerencsére témát váltottunk.
-Ki mit csinál ma este? - fordult körbe Mandy
-Döglök...alszok...ilyenek... - mondtam
-Lusta dög. - vágta rá Liz. Lehet, hogy tényleg semmi baja.
-Attól még, hogy te hiperaktív vagy nekem is annak kell lennem? - kérdeztem
-Nem vagyok hiperaktív. Csak nem bírom nézni, hogy amint vége vannak az edzéseknek elhagyod magad.
-Én nem hagyom el magam! - védekeztem
-Majd meglátjuk. - ismételte el a nem régi mondatom. És én még aggódtam érte.
-Jó ezt majd később lerendezitek - nézett ránk Tina - Nincs kedve valakinek átjönni ma hozzám? Apám ma a szörnnyel elment vacsorázni és mondta, hogy ne várjuk haza, és nincs kedvem egész este az öcsémmel videójátékozni.
-Én átmegyek - mondtam - Bryan ma Vic-kel van, szóval nem akarok nagyon zavarni. 
-A te bátyádnak legalább jó fej csaja van nem úgy, mint a szörny.
Na igen. A szörny.Tina szülei elváltak, és a válás után úgy fél évvel apja szerzett magának egy új barátnőt. Tina teljesen ki van bukva, hogy apja hogyan tudott ilyen gyorsan továbblépni. Pedig egyébként szerintem szimpatikus a nő, egyszer találkoztam vele, amikor Tináéknál aludtam, és szerintem nincs baj vele, de hát képzelem milyen lehet ez.
-Jó akkor majd hazaugrok pizsiért meg ilyenek. - mosolyogtam rá. - Többiek?
-Ma az öcsém kiharcolta, hogy  családi mozimaratont rendezzünk. -mondta unottan Mandy - az abból áll, hogy az ikrek kiválasztanak egy mesét, mondjuk Micimackót vagy a Jégkorszakot és azt kell bámulnom. 
-A Micimackó aranyos. - mosolygott Bii
-Jaa főleg, hogyha miközben nézed az idegesítő kis tesóid közben üvöltözik, hogy 'Micimackó beszorult a lyukbaa!! húha mekkora segge van már' -mondta gúnyosan. De sóhajtott egyet majd halványan elmosolyodott - De azért csípem őket. 
-Lassan indulni kéne - nézte meg telefonján az órát Liz - Megígértem a nővéremnek, hogy ma este megcsináljuk a havi csajos esténket. Vagyis csokifagyit zabálunk és közben nyálas szerelmes filmeket nézünk.
-Jó akkor menjünk - tápászkodtam fel - még meg kell etetnem Ninát és Forrestet.    Nem tudom, hogy a bátyám ma este hazajön-e. - vigyorodtam el 
-Miért nem hozod át a kutyákat? - kérdezte Tina miközben elindultunk
-Nem fog zavarni? - húztam el a számat
-Mégis kit? - vigyorodott el
-Heey Bii te még nem is mondtad el mit csinálsz este. - fordult hozzá Liz
-Hát én igazából izéé.. - mind kérdőn ránéztünk - Nate-el leszek.
Erre mind a négyen hangos húúúzásba kezdtünk. 
-Jajj hagyjatok már. -vörösödött el teljesen.
-Nyugi Bii értjük mi - karoltam át a vállát kajánul vigyorogva - előttünk nem kell titkolnod semmit.
Utána a szokásos útvonalon mentünk végig. Persze az egész utat végighülyültük, nem kevesen bámultak vissza ránk. A parkhoz Mandy lakott a legközelebb, szóval ő vállt le tőlünk először. Után Bii, majd Liz és így maradtunk ketten Tinával. Eleve én lakok a legmesszebb, de most ugye be kellett menni hozzánk a cuccokért, meg ugye a kutyákért. 
Akik persze amint beléptünk a kapun rögtön ránk ugrottak. Két kutyánk van, az egyik egy bobtail, Nina ő az én kutyám, a másik pedig a bátyám kutyája, Forrest, egy rottweiler. A két kutya egyébként tök jól megvannak egymással, de valószínűleg az is közrejátszik, hogy Forrest ivartalaníttatva van. 
-Jólvan nyugi mindjárt jövünk. - nyugtattam a kutyákat, akik persze tovább ugráltak ránk. Egyébként mindkettő imádja Tinát, aki mindig hoz nekik mindenféle kaját, jutalomfalatot, csontokat meg hasonlókat. 
-Tina gyere menjünk már be. - szóltam rá a barátnőmre aki épp Nina hasát vakargatta.
-Jó mehetünk. - állt fel - Egyébként holnap mikor kezdesz?
-Hétre kell beérnem. - mondta miközben kinyitottam az ajtót. - Szóval nagy baj lenne ha hatra beállítanám az ébresztőt?
-Dehogy baj. - vetődött rá a kanapénkra - Hozzám úgy is tízre hozzák az első gyereket, ő háromig marad, aztán fél négyre hoznak egy másikat, aki nyolcig marad.
-Vágom. De miért kell ezért hatkor felkelned?
-Hát addig előkészítek mindent meg ilyesmik. Meg képesek és előbb hozzák a gyereket vagy bármi ilyesmi.
-Ahha... - értetlenkedtem. Én max nyolckor keltem volna fel a helyében, de mindegy az ő dolga. - Egyébként látom kényelmesen elhelyezkedtél.
-Tudom. - vigyorgott rám majd elővette a telefonját és ha jól láttam twitterezett. 
-Akkor én felmegyek összepakolni. - sóhajtottam
-Oks. - intett
Felmentem és előhalásztam a fekete Converse oldaltáskámat. Beledobtam a pizsimet, fogkefét, fogkrémet, fogselymet szájfényt, szempillaspirált, a telefonomat, laptopomat és a töltőjét, mp3-mat és már kész is lettem. 
-Mehetünk? - kérdeztem Tinát aki ugyanúgy feküdt a kanapénkon ahogy az előbb otthagytam.
-Persze. - pattant fel.
Gyorsan felkaptam a polcról a két pórázt és az egyiket Tina kezébe nyomtam. Akkor még befutottam a konyhába kutyakajáért és a két tálért. Na ezeket szépen belegyömöszöltem a táskámba és indulásra kész lettem. 
-Na most már tényleg mehetünk. - bólintottam
-Jó. -mondta Tina Forrest pórázát fogva - Sexy a táskád. -utalt a Conversemre, amiből kilógott a kutyakajás zacskó teteje és elég érdekes formája lett tálaktól.
-Kuss. - röhögtem, majd rátettem Niná-ra a pórázt és elindultunk Tináékhoz.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem eddig nagyon tetszik a történet, ügyes író vagy :)

    VálaszTörlés
  2. hát ez jó lett :D szegénykém XD egy meleg jön be neki de hát ez van :D ;p am a csávó megérdemelte a verést -.- & ügyi vagy :)

    VálaszTörlés