2012. szeptember 1., szombat

5. fejezet ~ Only Girl In The World

Sziasztok! :33 Hamarabb meghoztam az új részt, remélem tetszeni fog, szerintem nem lett jó, de majd meglátjuk nektek, hogy tetszik.Nagyon örülnék, esetleg 3 kominak, de az eddigieket is köszönöm aranyosak vagytok.:)<3 És még azt szeretném tőletek kérdezni, hogy legyenek-e esetleg rövidebbek a részek? Mert akkor a következő részt már úgy hozom, csak akkor írjátok meg. :) Na akkor jó olvasást. ^^"




Only Girl In The World


-OMG! - mondtam amikor beléptem a srácok házába. Brutális volt. Rögtön beléptünk a nappaliban, baromi designos bútorokkal és berendezéssel. Volt egymás mellett két bazi nagy kanapé, amivel szemben meg egy bazi nagy plazmatévé. Üveges lapú kávézóasztal, amin vagy 8 távirányító hevert. A nappaliból nyílt a konyha, ami szintén iszonyú nagy volt, de belenéztem a sütőbe és még volt fólia amit nem csomagoltak ki. Az alsó szinten egyébként még volt egy fürdőszoba, de Zayn azt mondta, hogy azt nem nagyon használjak. A fürdő mellett pedig volt egy szauna(!!). Az étkező a ház túloldalán volt nagyon menő tízszemélyes asztal, amit még ki lehetett húzni. Hogy minek nekik ennyi? Fingom sincs.
-Gyere nézzük meg az emeletet - nyúlt Zayn a kezem után, majd ujjait az enyémre kulcsolva, felvezetett a lépcsőn én meg szinte elájultam. Ja említettem már, hogy a ház egyébként 3(!) szintes?
-Itt vannak a mi szobáink - mutatta körbe Zayn - az ott Louis-é, mellette Harry szobája van, vele szemben van az enyém, mellettem Liam van, az ötödik pedig értelemszerűen Niall-é. A folyosó túloldalán vannak a fürdőszobák és egy felső nappali.
-Jól telik - bólintottam még mindig csodálkozva az ámulattól.
-Na gyere - húzott maga után röhögve
-Hova? 
-Megmutatom a szobámat - kacsintott rám
-De a harmadik emeletet nem is mutattad - mondtam kicsit félve
-Ott csak vendégszobák vannak - legyintett
-Ja jó - mondtam és megint úgy nézhettem ki mint egy hal. Miért jövök mindig a halakkal?!
-Mi a baj? - kérdezte majd közelebb lépett hozzám és átkarolta a derekamat
-Semmi csak ez az egész nekem túl gyors - sóhajtottam - néhány napja csak egy csaj voltam aki elment melózni, hogy pénzt szerezzen, most meg hirtelen Zayn Malik karjaiba kerültem.
-Lassítsunk?
-Kéne. Zayn én nagyon bírlak, de félek, hogy én ezt a tempót nem bírom. Te bárhol bármelyik csajt megkaphatod, de én nem egy ilyen csaj akarok lenni. Hiszen alig pár napja ismerlek.
-Rendben - mondta Zayn az alsó száját harapdálva
-Most megbántottalak?
-Nem dehogyis - mosolygott rám - de akkor mit kéne csinálni?
-Talán azt amit mások is mielőtt normálisan összejönnek. 
-És azok mit csinálnak? - kérdezte értetlenül 
Erre sejtelmesen elmosolyodtam majd elindultam, tervem szerint a nappaliba. De sehol sem találtam a lépcsőt.
-Zayn! - kiáltottam
-Igen? - kérdezte röhögve 
-Eltévedtem! 
-Itt vagyok - ölelte meg hátulról a derekam - na mond merre is akartál menni?
-A nappaliba - néztem rá kiskutya szemekkel
-Gondolom a lentibe.
-Aham.
-A lépcső a másik irányban van.
-Jaaa...
-Na menjünk. - lökött meg én meg indultam is le.
-Melyikkel kell bekapcsolni? - néztem magam elé, a távirányítókkal szemezve
-Találd ki - ült be mellém Zayn
-Most miért? - néztem rá sértetten
-Csakúgy - röhögött
-Jó. - kihívás elfogadva.
-Na erre kíváncsi leszek. - dőlt hátra
-Ez biztos nem... - motyogtam majd arrébb toltam egy fekete távirányítót - Ez sem... Ez biztos nem... Ez talán... Nem mégsem...Ez tuti nem...Ez kizárt...Lehet, hogy ez az...
-Megvagy? - kérdezte Zayn
-Ezek közül valamelyik - dőltem hátra két távirányítót fogva a kezemben. 
-Na melyik? - vonta fel a szemöldökét
-Legyen ez - mondtam majd benyomtam a tv felé. Igaz kissé félve, mert attól féltem, hogy véletlenül beindítóm a tűzoltókészüléket, vagy esetleg kihívom a rendőröket, vagy egy disco-gömb jött volna elő a plafonból. Attól tartok, hogy a harmadig lett volna a legvalóságosabb, mert ki az az állat aki egy távirányítón keresztül hívja a zsarukat?!
Egy apró zajt halottam majd egy pittyegést. A DVD kiadta az előző lemezt ami benne volt. 
-Twighlight? - kérdeztem felvont szemöldökkel, mivel azt adta ki a lejátszó.
-Hosszú történet. Inkább ne tudd meg - mondta Zayn, majd feltápászkodott, hogy kivegye a lemezt, ha már úgy is ott van.
-Hát jó. - vontam meg a vállam.
-Egyébként ez volt az. - emelt meg egy távirányítót - amit először kizártál.
-Profi vagyok - bólintottam, majd beindítottam a tévét. 
Nézzük mik vannak. Mexikói szappanopera 53. évad 4876. rész. Kösz nem. Valami "valóság"show, ahol éppen az egyik csaj verte pofán a másikat, mert a szőke lefeküdt a barnának a pasijával. 
-És még csodálkoznak, ha elítélik a szőkéket - dünnyögtem magamban
-Te is szőke vagy - nézett rám furán Zayn
-És elegem van, hogy mivel sok szőke kurva így viselkedik, ezért rólam is rögtön mindenki azt hiszi, hogy egy ribanc vagyok - mondtam dühösen és ahogy láttam Zayn kicsit kiborult a dührohamomtól. - Mindegy nézzük tovább.
A következő csatornán valami ürge próbált meggyőzni, hogy mindenképp szükségem van egy fantasztikus turmixgépre, aminek cserélhető pengéi vannak és bármit le tud aprítani csomómentesen.
-Tovább - nyomtam tovább
Utána valami sztáros csatorna következett, ahol épp Madonna életét mutatta be. Ezen is továbbmentem. Utána egy zeneadó következett, ahol épp egy One Direction szám ment.
-Hagyd! - vette ki a kezemből a távirányítót
-Ne nézzem meg, hogy a csapból nem ti folytok-e ki?
-Nem szerintem nem férnénk ki rajta, de kösz, hogy aggódsz értünk.
-Nem unod még, hogy magadat bámuld? - kérdeztem, mivel épp Zayn szólója ment, igaz elég jól nyomta, de le sem vette a szemét a tévéről.
-Miért nem szereted ezt a számot?
-Nem ismerem. - vontam meg a vállam. Na ezzel sikerült elérnem, hogy Zayn levegye a szemét a tévéről
-Te még nem hallottad a What Makes You Beautiful-t? - nézett rám óriási szemekkel. Óriási barna szemekkel óriási szempillákkal...
-Nem, még nem - tértem vissza az álmodozásból
-A One Thing-et?
-Nem.
-Gotta Be You?
-Zayn! Azt sem.
-Akkor most mindegyiket meghallgatod. - állt fel
-Nemár Zayn, most hova mész?
-Csak hozom a laptopom - mondta, majd felsietett a lépcsőn

Amíg Zayn felment az emeletre odaálltam a nagy üvegajtó elé, ami a kertbe nyújtott kilátást. Szép kert volt, gyönyörű zöld fű, fogadok gaz sem volt benne és látszott, hogy nem műfű. Szép nagy fák amik néhány helyen árnyékot nyújtanak. Rögtön az üvegajtótól szemben volt egy hatalmas medence ugródeszkával és egyébként a medencében mindenféle gumimatracok voltak és egy... gumikacsa... na jó erre visszatérünk. 
A medence köré egyébként kőlapok voltak lerakva, a medence körül pedig napozószékek, nyugágyak, kerti faasztal és székek, valamint egy grillsütő és egy bárpult. Jó kis bulit lehetne itt rendezni...
-Itt is vagyok - huppant vissza Zayn a kanapéra
-Rendben. Zayn lehet egy kérdésem?
-Mi a baj? - nézett rám ijedten
-Ja hát semmi komoly tényleg - ültem le mellé
-Akkor mi? - kérdezte ugyanolyan ijedten
-Jó, de ígérd meg, hogy nem buksz ki.
-Jó.
-Oks. Akkor megkérdezem kerek perec - mondtam mire Zayn bólintott - Mi az a gumikacsa a medencében?
-Bob - mondta Zayn tök komolyan.
-He?
-Úgy hívják.
-Kitalálom. Lou kacsája mi?
-Igen. - bólintott röhögve 

-Többet nem is akarok tudni.
-Jó, akkor nézzük a zenéinket. 
-Mi is a vezetékneve a kacsának?
-Nem érdekel akkor is kíváncsi vagyok a véleményedre - mondta majd elindította az első számot, ami állítólag a One Thing volt.
-Hát nem is tudom - mondtam miután lement az egész - Őszinte legyek?
-Légyszíves - mosolygott rám kedvesen

-Nekem ez túl... túl... - kerestem a megfelelő szót
-Nyálas? - kérdezte mosolyogva
-Ha te azt mondod - adtam meg magam
-Jól van - röhögött - Melyik legyen a következő? 
-Mennyit kell meghallgatnom? - kérdeztem fájdalmasan. Ez nem épp az én zeném volt. Túl nyálasak voltak ezek a zenék... Tudom bunkónak tűnök vagyok, de Zayn nem volt megsértve, azt mondta kíváncsi a véleményemre, hát akkor tőlem megkapja.
-Eleve az egész albumot meghallgattatnám veled, de mivel bírlak és szép vagy ezért csak a klipeket nézetem meg veled - mosolygott
-Hát akkor köszönöm - mosolyogtam vissza
-Mit? - kérdezte szemtelenül
-Nézzük a klipet. - mondtam égővörös fejjel.
-Jó, de megnézzük újra azt amit nagyjából láttál a tévében, vagy a másikat?
-Legyen a másik.
-Tessék. - mondta majd beindította a videót. Őszintén, ha választanom kell a 3 közül ez tetszett a legjobban. A szövege azért tetszett, mert azt éreztette velem, hogy a pasik is tudnak bocsánatot kérni... Igen megint kijött belőlem a feminista ahogy Liz mondaná... Viszont ez a klip sokkal jobban bejött. Itt nem voltak sikítozó rajongók, és nem ugráltak a tengerparton. És itt különesen tetszett Harry hangja ahogy rendesen kiereszti. És a srácok stílusa is sokkal jobban kijött ebben a klipben a ruházatot illetően. És Zayn szólói is nagyon tetszettek. Amíg...
-Ki ez a csaj? - kérdeztem mereven a laptop képernyőjét bámulva. A szám vége volt és Zayn a csaj kezét fogva énekelt...
-Nem ismerem igazán, csak a forgatáson találkoztunk és azóta nem is találkoztam vele. Mondjuk nem volt baja a csajnak. 
-Aha... Szép csaj...
-Nálad nem szebb - mondta Zayn, majd odahajolt hozzám és egy lágy puszit nyomott az arcomra, mire zavaromban halványan elmosolyodtam.
-És most mit legyen? - kérdezte miután lecsukta a laptopja tetejét. Ja igen, közbe vége is lett a számnak.
-Passz. - vontam meg a vállam. - Egyébként hogy tudtad a többieket elűzni innen?
-Többieket?
-A srácokat - magyaráztam
-Nem kellett őket elüldözni. - mosolygott
-Akkor hol vannak? 
-Nos nézzük - kezdte - Liam elment Tinához, Lou és Niall elmentek valahova, Harry pedig Mandy-t akarta meglepni a boltban. Hogy mi lett belőle szerintem majd később megtudjuk.
-Liam és Tina? - kérdeztem
-Ja. Állítólag amikor nálatok voltunk eléggé egy hullámhosszon voltak. Kiküldték őket a kertbe, mert túl sokat dumáltak.
-Gondolom Liam udvariasabb annál, minthogy szegény Tinát a hátán cipelte volna ki - jegyeztem meg
-Miért nem volt jó? - kérdezte szemtelen mosollyal.
-Ha jobban belegondolok... Az a rész tetszett amikor beszartál Forrest-től.
-A kutyád rám támadt jó? - nézett rám tetettet sértettséggel
-Nem az én kutyám jó? - vettem fel a stílusát?
-Akkor kié?
-Bryan-é.
-Bryan? - kérdezte, majd a fiú név hallatára elbizonytalanodott. Említettem neki, hogy Bryan a bátyám? Na mindegy, borítsuk ki kicsit.
-Igen. Fúú meg kéne ismerned, baromi jó fej, vicces, menő. Annyira bírom, totál egy hullámhosszon vagyunk, nagyon hasonlítunk...
-Ahha... az jó... - bólintott zavartan
-Nála jobb bátyám nem is lehetne - fejeztem be, mire Zayn megkönnyebbülten felröhögött
-Hülye - mondta még mindig röhögve, mire átöleltem, ő pedig visszaölelt.
-Lehülyéztél - mondtam sértetten miközben még mindig öleltem
-De aranyosan vagy hülye - nevetett, majd nyomott egy puszit a hajamba.
-Éhes vagyok. - másztam ki az ölelésből
-Rendeljünk valamit vagy...
-Vagy? - kérdeztem
-Vagy összedobhatnánk valamit mi is.
-Rendben - lelkesedtem be 
-Akkor menjünk - mondta majd előrement. Ez tényleg tanácsos volt, mivel tuti megint eltévedtem volna. 
-Na keressünk valami használhatót - nyitottam ki a hűtő ajtaját. Na ezt lehet, hogy nem kellett volna. Végül is tényleg voltak használható dolgok, de volt olyan aminek semmi keresnivalója a hűtőben. Találtam ott zsömlét, zoknit, cipőt, kanalat egy övet és... még egy gumikacsát. 
-Zayn. Remélem tudjátok, hogy a hűtőben mit kéne tárolni és hogy mit nem - mondtam miközben kivettem a gumikacsát a hűtőből és kétszer megnyomtam,mire fájdalmasan csipogott. 
-Jéé, itt van Joe.
-Joe-nak hívják a másik gumikacsát? - vontam fel a szemöldököm
-Igen - nézett rám ártatlanul 
-Akkor vidd innen - mondtam majd nekivágtam Joe-t
-Héé ne dobáld!
-Miért mi lesz?
-Fáj neki.
-Zayn hagyjál a hülyeségeiddel.
-Jó rendben visszaviszem Joe-t a helyére. - ment ki röhögve
Sóhajtottam egyet majd tovább keresgéltem a hűtőben, ehető cuccok után.
-Jelentem Joe visszakerült a természetes élőhelyébe. - pattant vissza a konyhába
-Mármint a medencébe? 
-Ja - mondta röhögve
-Örülök neki. - mondtam cinikusan - Hány óra van?
-4 múlt miért?
-Késő van már a palacsintához? - kérdeztem gondolkodva
-Palacsintához sosincs késő - mondta Zayn mosolyogva
-Jó, akkor fogd meg ezeket - kezdtem el Zayn kezébe nyomkodni az alapanyagokat. Tejet, tojást, ásványvizet stb.
-Megvagy? Csak mert mindjárt leolvad a hűtő.
-Ja tényleg - igen, már vagy 5 perce a nyitott hűtő előtt álltam.
-Kéne egy tál. 
-A felső polcon - mutatott Zayn a felette lévő polcra, mivel ő épp az alsó szekrényben kereste a lisztet és a cukrot.
-Vettem. 
Elgondolkodtam, a polc túl magasan volt, meg Zayn is útban volt ezért...
-Jézusom Rox mit csinálsz? - kérdezte Zayn ijedten
-Csak ne mozdulj el. - mondtam Zayn hátán egyensúlyozva. 
-Igyekszem.
-Melyik kéne?
-Az a nagy szürke fém ott van?
-Igen ott van hátul.
-Az jó?
-Szerintem igen.
-Rendben Roxy drága, tudod van egy nagyon jó megoldás. Nyúlj be azért a rohadt tálélt és vedd le, mielőtt leszakadok.
-Most arra célzol hogy kövér vagyok? - kérdeztem sértetten
-Mindig a mondandóm lényegét fogod meg.
-Jólvanna, sietek. 
-Köszönöm - sóhajtotta
-Zayn?
-Igen?
-Nem érem el.
-Kérlek Rox ne szórakozz velem.
-Nem szórakozok, nem érem el, túlságosan bent van.
-Ööö.. Srácok, elmondanátok mit csináltok? - hallottam egy hangot hátulról. Louis hangját.
-Keresem a nagy ezüst tálat. 
-Azt amelyik a mosogatóban van?
-Nem itt van hátul.
-Két olyan tálunk van - mondta Lou
-Minek nektek két olyan tál?
-Ezt megbeszélhetnénk utána miután leszálltál rólam? - nézett fel Zayn
-Ja persze - mondtam majd leugrottam a hátáról.
-Megkönnyebbülés - sóhajtotta Zayn majd a hasára feküdve elterült a földön. 
-Ne már, pedig olyan szépen mutattatok az előző pózban. - röhögött Louis
-Nekem ez a döglött póz is tetszik. - jegyeztem meg miközben azt bámultam ahogy Zayn fekszik a földön, mint valami másnapos.
-Akkor csatlakozz - mondta Louis, majd szó szerinte rálökött Zayn-re.
-Roxy, tudom, hogy nem tudsz betelni velem, de ez már kicsit sok, hadd pihenjek. 
-Kussolsz, Zayn - sziszegtem
-Kicsi a rakás! - kiáltotta el magát Lou majd rám vetette magát
-Kösz Louis, már csak ez hiányzott - dünnyögte Zayn
-Bármikor tesó.
-Hé mi van itt? - nézett be az ajtón Niall, majd amikor meglátta, hogy mi a helyzet ráugrott a rakásunk tetejére.
-Niall muszáj volt?! - kérdeztem
-Ja. - röhögött - nem tudom, hogy indult, de nekem a legjobb
-És nem akartok leszállni? - kérdezte Zayn nagyon halkan, asszem összenyomtuk a tüdőjét. Lou hibája...
-Nem - mondta Niall
-Sütök palacsintát - vettetem be az aduászt.
-Ja akkor minden más - mondta Louis majd, Niall-el együtt lemásztak rólunk 
-Végre - álltam fel én is nagy levegővételek között
-Valaki segítsen - nyögte Zayn miközben a hátáról fordult 
-Na gyere - nyújtotta a kezét Louis, amit Zayn elfogadott.
-Milyen palacsintákat csinálsz? - kérdezte csillogó szemekkel Niall
-Csinálunk nem? - kérdeztem értetlenül
-Roxy, jól figyelj - mondta Niall miközben átkarolta a vállam - mi nem csinálunk kaját. Csak megesszük. Szóval most te megcsinálod, mi meg addig PS-ezeünk. 
-Na cső - mondta Lou majd kiugrált a konyhából
-Csinálj kakaósat is - intett Niall majd Louis után sietett
-De srácok héé! - kiáltottam utánuk, de semmi válasz
-Ketten is megoldjuk - mosolygott rám Zayn
-Rendben - sóhajtottam
-Lou hogy van egyébként?
-Hogy érted?
-Hát a múltkori miatt. Tudod, hogy a csaját láttuk Bii pasijával. 

-Ja hát Louis sosem mutatta ki nagyon az érzelmeit, magában megoldja és túllép rajta, de szerintem ezen nehéz lesz...
-Feltudjuk valamivel vidítani. Valami olyannal ami nem arra megy ki, hogy egymásra ugráljunk? 
-Hát nem tudom - röhögött - répás palacsinta?
-Megpróbálhatjuk. 
-Héé Zayn nem jössz? - hallottuk Niall hangját a nappalidból. Felnéztem Zayn-re és láttam, hogy kiskutyaszemeket mereszt rám.
-Menjél - sóhajtottam 
-Biztos?
-Persze, megoldom
-Rendben, ügyes legyél. - mondta, majd nyomott egy puszit a homlokomra egy puszit
-Ezek csak palacsinták - néztem rá furán
-Nembaj. - mosolygott majd kiment.
Sóhajtottam egyet, majd elkezdtem kikeverni a tésztát. Először felverem a tojásokat, majd liszt, cukor víz... Már teljesen rutinosan csináltam, szeretem is a palacsintát, és sokat is szoktam csinálni. Általában otthon én szoktam megcsinálni a kaját, mivel a bátyám dolgozik. De van, hogy egyszerűen csak lusták vagyunk és rendelünk valamit.
Kikevertem a tésztát, most jött a zűrösebb rész, serpenyőt kéne keresni. A felső polcon nem láttam, szóval nézzünk körül egy másikban. Felmásztam a konyhapultra, majd megnéztem a másik felsőt. Igen, ott volt egy serpenyő. Nem nézem ki a srácokból, hogy gyakran sütögetnének csak úgy otthon, gondolom ezért vannak a felső polcra száműzve az ilyen edények.  
Elkezdtem sütögetni a palacsintákat. Amíg a tésztát forgattam a serpenyőben elgondolkodtam. Mégis mit keresek én itt? Hogy kerültem ebbe az őrültekházába? Komolyan, nemrég még csak egy lány voltam, aki lassan 3 hónapja szakított, vagy ki tudja mennyi, de még mindig nem tudja megemészteni. Mindig is visszahúzódó ember voltam, pláne mióta a szüleim meghaltak. Teljesen összetörtem, de ez az 5 lány tartja bennem a lelket. Mindegyiküket másért szeretem és nélkülük nem lennék teljes. Tinát ismerem legrégebbről, születésünk óta ott vagyunk egymásnak, ő az akit ha felhívok az éjszaka közepén, tudja, hogy szükségem van rá és bármeddig beszélhetek neki figyel és tanácsokat ad. Mandyben azt bírom, hogy ő egy örökké boldog és pörgős csaj, ha vele vagyok mindig felvidít. Liz pedig mindig visszatérít az életbe, nem hagyja, hogy a felhők között éljek, mindig észhez térít, hogy a reális világban éljek és a problémáimat magamnak kell megoldanom. És Bii. Bii a legkülönlegesebb közöttünk. Ő az aki a reményt tartja bennem és elhiteti velem, hogy ha erősen küzdök igenis sikerül. Mindig optimista, és ezt örökké csodálom benne.
Közben már az ötödik palacsintát csinálom. De fel sem tűnt, túlságosan elvagyok merülve a gondoltaimban. Tényleg nem értem, hogy hogy kavarodtam én ebbe bele. Mégis mit eszik rajtam pont egy olyan srác, mint Zayn Malik. Bármelyik csajt megkaphatná, miért pont én kellek neki? Bárkit. De most valamiért rám hajt. Ez nekem túl gyors. Ha neki csak egy kaland kell arra nem én vagyok a legmegfelelőbb ember. Ha egy éjszakára kellek neki akkor felejtsen el, van elég pénze szerintem, hogy kifizessen egy kurvát ha annyira akarja. De most komolyan mihez kezdjek? Valahogy tudnom kéne, hogy komolyan gondolja ezt az egészet, vagy csak kihasználna. Alig ismerjük egymást és már a második napon smároltunk, ó te jó ég mekkora ribanc vagyok, még jó, hogy Liz nem látta, totál kikelt volna magából. De akkor most mit csináljak? 


~ Liz szemszöge




Egész este csak forgolódtam, nem tudtam mit kezdeni magammal. Csak egy gondolat járt a fejemben. Chad. Kihúztam az mp4-em fülhallgatóját a fülemből, amiből mellesleg épp a Korn-tól a  Somebody someone üvöltött. Nem vagyok az a csaj aki tipikusan a csajos zenéket hallgatja nem hallgatok popot, semmilyen mértékben. A hip-hop sem az én világom, az inkább Tináé és Roxy-é. Én általában rockot és nu-metált hallgatok. Nem tehetek róla, ez az én világom. Bár a stílusom elég laza, nem nézné ki belőlem senki, hogy ilyen bandákat hallgatok, de ez az én dolgom.
Épp nagyon ideges voltam, nem hiszem el, hogy az én gondolataimat egy srác kösse le. Csak én magam és én. Eddig ez volt a jelszavam. De múlthét szombaton Chad-del voltam. Moziztunk meg ilyenek és bár nem vagyok büszke rá, de igen lefeküdtünk. Nem fogom világgá híresztelni, de megtörtént. Ez a magánügyem senkinek semmi köze hozzá, nem is részletezném. És azért nem vagyok büszke rá, mert azóta nem hívott. Nem tudom mit csináljak. Egyszer csak magamhoz vettem a telefonom és megnéztem, hogy mennyi az idő. 1:22. Késő van most egy esti látogatáshoz? Lehet. Nem érdekel. Muszáj megtennem.
Gyorsan kipattantam az ágyból, felkaptam a fekete belebújós kapucnis pulcsimat majd felkaptam kulcsom és kimentem a szobából.
Benéztem anyámék szobájába. Anyám ott horkolt, apám pedig megint nem volt otthon. Hát persze, a családunkban nyílt titok, hogy apám csalja anyámat...
A bejárati ajtónál felhúztam a tornacsukámat, majd a telefonomat a zsebembe tettem.
Bezártam már a kaput is, majd vettem egy mély levegőt és futottam. Legalább 20 percre lakik tőlem, de nem érdekelt futottam, mert tudtam, hogy most ő az egyetlen akivel beszélni tudok. Futás közben észrevettem, hogy könnyek futnak végig az arcomon. Nem ellenkeztem. Hagytam, hogy folyjanak a könnyek, most nem szégyelltem, felvállaltam, hogy gyenge vagyok. Hirtelen megálltam, majd nagyokat hüppögve próbáltam levegőhöz jutni. Miután sikerült tovább futottam a sötét utcán.
Megálltam a házuk előtt, majd letöröltem a könnyeimet. Kivettem a pulcsim zsebéből a telefonomat majd tárcsáztam.
-Igen? - kérdezte rekedtes hangon
-Aludtál? 
-Nem éppen most értem haza Narniából - dünnyögte álmosan
-Beengedsz? - kérdeztem az ablakát bámulva, ahol teljes sötétség volt
-Hol vagy? - kérdezte ijedten, majd láttam, hogy felkapcsolja a szobájában a lámpát majd elkerekedett szemmel néz rám az ablakból. - Megyek nyitom.
Kinyomtam a telefont és vártam, hogy Roxy kinyissa a kaput.


1 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész lett :) aranyos volt a kacsás rész XD na meg persze amikor egymásra ugrottak XD

    VálaszTörlés